יומונדיאל: גלגוליו של יואיצ'י קומאנו

ליבה של מ"ם נשבר למראה השחקן היפני שהחטיא פנדל וגרם להפסד נבחרתו. פוסט זה מוקדש לה

כתב הבלוג בדרום אפריקה לא הצליח להבין למה קיבל את המשימה שקיבל, לעקוב אחר מגן נבחרת יפן יואיצ'י קומאנו, שנראה לו טיפוס אפור למדי ובלתי מעניין בעליל, עוד שחקן לא חשוב בשורה של שחקנים יפניים, שגם כך התקשה להבחין ביניהם. אך ככל שחלפו הדקות במשחק בין יפן לפרגוואי בשמינית גמר הגביע העולמי, התמלא הכתב בהערכה עצומה לחושיו העיתונאיים המחודדים של עורך הבלוג, אשר שלח אותו למשימה. בוס, אתה גאון! חשב לעצמו הכתב כשהבין סופית שממש כפי שחשד העורך, קומאנו אינו בן אנוש, אלא פוקימון-מחליף-צורות אשר חדר לשורות המשלחת היפנית למונדיאל.

***

אל תלקו את עצמכם על שלא הבחנתם בכך: לא ניתן היה, כמובן, לראות את חילופי הצורות של קומאנו בעין בלתי מזוינת. את הצלחתו של הכתב בכך יש לזקוף לזכות משקפי הסופר-סלו-מו-המיוחדים-שמזהים-גלגולי-דמויות-והחלפת-צורות שהרכיב, אביזר מיוחד וחדשני פרי פיתוחו של מדען הבלוג אבי זר. הכתב, שקיבל את המשקפיים המיוחדים בסמטה חשאית מידי מרגל הבלוג (ששמו הפרטי לא פורסם מעולם והוא ידוע רק כמר גל), התמקם במושבו והרכיב אותם לעיניו. פוקימוניותו של קומאנו התגלתה מיד לעיניו, והכתב התמקד בו במהלך כל המשחק והצליח לרשום בפנקסו את כל הגלגולים שעברה דמותו.

במחצית הראשונה היה קומאנו פוקימון-כדורגלן אשר פעל כחבריו ולא נזקק לכוחות מיוחדים, שכן ברוב הדקות היריב לא היווה איום. עם זאת, מדי פעם ובעת הצורך התגלגל ל פוקימון-קראטה שבזינוקים אמיצים גלש לרגלי השחקנים היריבים וחילץ מהם כדורים. הכתב הסתכל מדי פעם לימינו ולשמאלו, שמח לגלות שאף אחד מהצופים ומהעיתונאים אינו מבחין בגלגולי הצורה המתחוללים לנגד עיניהם. הוא הידק את משקפיו לאפו בזהירות רבה, כדי שלא לפגוע בכוחותיהם המיוחדים, והמשיך לצפות במתרחש.

כך ראה כיצד במחצית השניה, עת גברו האיומים הדרום אמריקאיים על השער היפני, משתמש קומאנו יותר ויותר בכוחותיו המיוחדים ומגלגל עצמו לכדי פוקימון-ג'ודוקא, שתפס את השחקנים היריבים והטיל אותם אל הדשא באיפונים מופלאים. וכשהנבחרת הפרגוואית המשיכה לתקוף בחמת זעם והגול כבר היה באוויר, התגלגל קומאנו לצורת פוקימון-קמיקאזה וצלל אל הקרקע, מקריב את גופו כדי לעצור כדורים ששרקו ליד קורת שערו.

בתום 120 דקות של משחק הבחין הכתב כיצד קומאנו, שנבחר להיות אחד מבועטי בעיטות ההכרעה, מתכופף בצד, סוגר את אגרופו והופך עצמו ל פוקימון-סמוראי. כל המצלמות התרכזו בו עת ניגש, אחד מחמישה סמוראים אמיצים, לבעוט את בעיטת העונשין. הכתב עצר את נשימתו כאשר קומאנו רץ אל הכדור, ולפת את ראשו כשהמשקוף בלם את הבעיטה. אתם יכולים לתאר לעצמכם את ההלם שהיכה בכתבנו. דווקא קומאנו, מכולם, כשל במשימה? הוא לא הצליח להבין. דווקא הפוקימון מחליף הצורות ובעל הכוחות לא הצליח לבצע כיאות את תפקידו?

כאשר כל העיתונאים עטו על הפרגוואיים, המתין הכתב ליציאת היפנים מחדרי ההלבשה, נחוש לפתור את התעלומה. וכשעזבו שחקני הנבחרת אל האוטובוס שיוביל אותם לחדר המלון ומשם לשדה התעופה, חיפש את קומאנו בעיניו. הוא ראה אותו הולך מעט אחרי השחקנים האחרים והתכונן לגשת אליו ולחשוף את זהותו, כאשר הבחין לפתע איך בלי שאף אחד שם לב, קומאנו עוזב את הדבוקה, מגלגל את עצמו ל פוקינינג'ה שחור וחומק בחסות החשכה אל תוך הלילה האפל.

רק אז הבין כתבנו את מה שאירע. קצר נשימה הוא חיפש ומצא קפה-אינטרנט וישב לכתוב למערכת הבלוג את הסיפור במלואו. קומאנו מעולם לא היה שייך לנבחרת היפנית, סיכם את סיקורו. גורלה של נבחרת יפן היה להיות מודחת בשמינית הגמר, ומגורל זה לא יכלה להתחמק. קומאנו, הפוקימון האמיץ ורחב הלב, חדר לנבחרת רק כדי לקחת על עצמו את האחריות הכבדה על ההפסד, להיות זה שכל האשמה תוטל עליו. בכך חסך קומאנו את ההרגשה המחורבנת מבן אנוש, שהיה וודאי נושא אותה עימו כל חייו, ואולי אפילו מבצע ספוקו, כדרכם של יפנים מסורתיים.

***

הכתב שלח את כתבתו אל עורך הבלוג, נסע לשדה התעופה ועלה על המטוס חזרה לישראל, מלא כבוד והערכה לעורכו החכם ושמח על היותו חלק מצוות הבלוג היחידי בישראל אשר מספק שירותים כה שונים, ייחודיים ובלעדיים לקוראיו הנאמנים.

את מבינה מ"ם? בסוף הוא בכלל היה פוקימון ולא בן אדם. אז את לא צריכה להיות עצובה.

יואיצ'י קומאנו כפי שצולם בעבר בעת משימה בחמת גדר


אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה הכדור הוא הכל, יומונדיאל, כללי, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על יומונדיאל: גלגוליו של יואיצ'י קומאנו

  1. דניאל הגיב:

    קסום, קסום, קסום

    אהבתי

  2. עוד הוכחה הגיב:

    לכך שהכדורגל זה החיים והחיים זה כדורגל ובמיוחד בימים אלה, הגבול הולך ומטשטש.

    אהבתי

  3. הופ הגיב:

    דניאל, תודה.
    עוד הוכחה, לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב.

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    וואי ניר, שבוע שלם ישבתי והעליתי קונספירציות שיפן ודרום קוריאה לא קיימות בעצם זה רק אילוזיה של טלוויזיות קוריאניות ויפאניות. סוני ויונדאי שתלו שבבים של משחקי כדורגל שיצרו בתוכנה מיוחדת ושיווקו לעולם כקבוצות כדורגל בדרום אפריקה. בעצם בדרום אפריקה רואים משחקים אחרים לגמרי מאשר בטלוויזיה.
    צפון קוריאה בעצם תיפקדה במונדיאל כאנטי דוט אם התוכנה תיכשל כל הבאגים יעברו אוטומטית לצפון קוריאה (ראה ה-7-0 נגד פורטוגל ) עד שיפתרו את התקלות.

    אהבתי

  5. הופ הגיב:

    מתי LOL
    מ"ם לא קנתה את תיאוריית הפוקימון שלי, אני הולך לנסות עליה את שלך

    אהבתי

  6. פינגבאק: יומונדיאל: המונדיאל הכי טוב אי פעם? | מצד שני

  7. פינגבאק: יומונדיאל: וזה הסוף | מצד שני

כתיבת תגובה