מכבי ת"א – אנחנו

אחרי פוסט פתיחת העונה הלא-קצר שהעליתי רק אתמול לא אלאה אתכם הפעם, ובסימן ימים אדומים אלה אפשר לומר שאשתמש בהרכב השני שלי. ואם כבר מדברים, אי אפשר כמובן שלא להתייחס להצלחה האדומה באירופה. הפועל ללא ספק משחקים את המשחק היפה ביותר בארץ כבר די הרבה זמן והעפלה לליגת האלופות מגיעה להם. הצלחתי לזייף פרגון? בואו נגיד שהייתי מפרגן הרבה יותר אם לא היינו קובעים את השיאים שקבענו בשנה שעברה ואם לא היה ברור לי שהשיאים הללו יוזכרו בנשימה אחת עם כל שער אדום בליגת האלופות. מצד שני (ווהו מוקדם הפעם), יש לזכור שאנחנו היינו שם כבר פעמיים, ורשמנו תוצאות לא רעות בכלל בפעם הראשונה. לכן אפשר לפרגן, באופן מוגבל ביותר.

עם זאת, הפרגון המוגבל הולך וגובר ככל שאני רואה יותר מה ההצלחה עושה להפועל: גוטמן נלחץ כהרגלו ויורה האשמות ותלונות לכל עבר, ושכטר מביא את ישראל לתוך הקבוצה שלא מייצגת את ישראל ועושה כיפה אדומה לאוהדים שעד עכשיו חיו באיזה לה לה לנד אוטופי ועכשיו נאלצים להתמודד עם כל הישראליות הזאת, שלצערם מגיעה מהשחקן הכי טוב שלהם (לצד ורמוט הנפלא). לסיכום, אין מה לחשוש: אם לא יפרקו אותם על המגרש אז יקחו להם את השחקנים ויפרקו אותם מחוץ למגרש. ואם לא יפרקו אותם מחוץ למגרש, הם כבר ידאגו לפרק את עצמם. ובקיצור, אם נשתמש במילים של אוהד אדום דווקא –

התחזית להפועל בליגת האלופות: יפרקו אותם.

לפני

מכבי ת"א באים קצת פצועים וכרגיל די מסוכסכים עם עצמם. אני לא יודע אם זה טוב לנו או רע לנו. אחרי עונה בה היינו אחים לצרה אנחנו שוב הופכים לאויבים בשדה הספורטיבי, שזה דווקא דבר טוב, כי זה הופך את כל העניין להרבה יותר מעניין. המשחק היום לא קובע הרבה מבחינת ניקוד, כולה נקודה וחצי, אבל הוא קובע הרבה מבחינת המוראל. אם נמשיך את היכולת הטובה מהדרבי, מה טוב. אני אסתפק בתצוגה הגנתית משכנעת, כדי להיווכח שיש עם מה לצאת לקרב.

ההרכב

אמיר אדרי, עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, אדריאן סילבה, מוחמד גדיר, יניב קטן, אייל גולסה, ולדימיר דבאלישווילי.

החששות בהרחבה

ההגנה כמובן היא עדיין חשש אחד גדול. קאנוטו נראה יותר טוב נגד הפועל, אבל זו היתה הפועל. מעניין איך מימון מתמודד עם כל הלחץ והשמועות סביבו. אני מקווה שיש לו פסיכולוג טוב. חצי הכוס המלא הוא שהאגפים שלנו נהיים מעולים, מסיללה זה מסיללה אבל עותמאן בדרך הבטוחה להיכל התהילה שלנו, אם רק ימשיך ככה. בינתיים הוא מקבל חיזוק רציני ממשומר, שבראיון הדי בכייני שלו היום (ולא משנה שהוא קצת צודק) סתם כנראה את הגולל על האפשרות שאי פעם יתקבל על האוהדים.

אני לא סומך על סילבה בקישור האחורי. נראה שהוא נלחם ומתאמץ, אבל הוא לא בירם כיאל בכל הנוגע לחילוץ כדורים, ושישכנע אותי אחרת. בואו נראה. קולמה לא יכול לעשות את העבודה לבד, והייתי מעדיף את בוקולי שם לידו. גולסה נראה יותר ויותר מבטיח, ולא ארחיב במלים כדי לא לנחס אותו, רק אומר שאני מחייך בכל פעם שהוא נוגע בכדור. לגבי גדיר, אני אוהב את ההתעקשות של אלישע עליו, ומקווה בשבילו ובשבילנו שהיא תתן פירות. אמרתי זאת בעבר ואומר שוב, מאוד מאמין בבחור.

קטן זה קטן ודבה, בינתיים, טפו טפו טפו.

סיבות לאופטימיות

גולסה.

מילת המפתח

הגנה.

הנבואה

ניתנה לשוטים.

ולכן

0:3 ירוק.

אחרי

נצחון חוץ, בבלומפילד, על מכבי ת"א בגרסה החדשה והמאיימת, אחרי כל הטראומות והריבים המתוקשרים, מה עוד אפשר לבקש? ובכן, תיאום בהגנה (ואם זה לא חצוף מצדי, קצת מהירות, ממש רק טיפה, רק לא לעמוד במקום, תודה). ניצול מצבים. להמשיך לשחק אחרי שמובילים. וקצת פחות עבירות מטופשות. זה הכל. חוץ מזה, אחלה.

כמה

2:3 לנו

ציונים

אדרי – 6. משחק לא רע בכלל, הציל אותנו לפחות פעמיים מגול, אבל ההססנות וההחלטה המוזרה לא לצאת בכלל לכדורי גובה מונעים ממנו ציון גבוה יותר.

מימון – 4. דפיקות לב מואצות בכל פעם שהכדור לידו. חוסר הביטחון שלו זועק "דקל!". בחצי השעה הראשונה הצליח לעשות כל טעות אפשרית. אחר כך נרגע, אבל זה ממש לא מספיק טוב.

קאנוטו – 5. משתפר ונכנס לכושר, אבל המחדלים בהגנה רשומים גם על שמו. יש תקווה.

עותמאן – 8. עוסמאן, עותמאן, איך שלא קוראים לו בדיוק – הבנאדם מצטיין כבר משחק שני ברציפות. יופי של משחק. סותם חורים, איום התקפי. נהדר.

מסיללה – 6. בינתיים הוא פחות מסוכן משהיה בעונה שעבר, ונדמה שקצת ירד לו החשק. אבל הוא עדיין מניה בטוחה.

קולמה – 6. הציון שלו היה יכול לצנוח אם משרוקיתו של מאיר לוי לא היתה שותקת ברגע ההוא. עושה שטויות, אבל הוא היחיד שעוצר את היריבה בחצי שלנו.

סילבה – 6. גם המשחק הזה לא שכנע אותי שהוא סטופר הגנתי. אבל בהתקפה הוא טוב מאוד, שקט, חכם, והמסירה לגולסה במחצית הראשונה הזכירה את יז'י. אם היה מתופקד כקשר קדמי, הציון שלו היה 7. אבל הוא לא.

גולסה – 5. יחסית לציפיות, כן? מדי פעם הראה ניצוצות, אבל לא איים מספיק על השער. התפקוד בשמאל לא עשה לו טוב. אולי סוף סוף נציב את קטן משמאל ונגמור את הסיפור הבעייתי של האגף הזה?

קטן – 5. שחרר כמה כדורים יפים אבל מצטער, אני לא יכול לתת לו ציון יותר גבוה כל עוד הוא לא מתחיל לרדוף אחרי היריבים (ולא רק פעם אחת סמלית במשחק). עם כל הכבוד, אתה עדיין לא אייל.

גדיר – 7. התלבטות. מצד אחד, הטריד את ההגנה בעיקר במחצית הראשונה וניצח לנו את המשחק. מצד שני, אילו החמצות מזעזעות! וגם קצת אגואיזם. 7, בזכות המהירות והשער.

דבלאשווילי – 5. שיחק יפה עם הגב לשער אבל כמעט לא היה איום בהתקפה. צריך לפתור את העניין הזה שאם הוא לא מבקיע הוא מתחיל להיות מתוסכל ולעשות שטויות.

מחליפים

בוקולי – 7. מצויין, נייד, מדויק. הכניס מרץ למשחק ועצר את ה"התקפות" של ת"א.

רפאלוב – 4. נראה כאילו לא מצא חן בעיניו שלא פתח ועשה טובה ששיחק. עם כל הכבוד, אתה עדיין לא קטן.

ורד – 4. נדמה לי שהוא איבד כל כדור שקיבל. שיחק מעט אבל לא הסביר למה מגיע לו קרדיט לשחק יותר. נכון, הוא חוזר מפציעה אבל פה ב"מצד שני" זו לא נותן פקטור.

השחקן המצטיין

שניים – עלי עותמאן, ועלי עוסמאן. אחד היה מצוין בהגנה, והשני לא חדל לאיים בהתקפה. משומר, מצטער, זו כנראה לא העונה שלך.

עוד כמה מילים

האמון שלי בגדיר הוכיח את עצמו. נתתי לו לשחק והוא החזיר עם שער. ונתעלם משאר התחזיות שלי שדי נכשלו. קיוויתי שההגנה תתן סיבות לאופטימיות להמשך העונה, וזה לא ממש קרה. בינתיים מדובר בחור אחד גדול. אני מקווה שזה רק עניין של ביטחון ותיאום, ועם הזמן המצב ישתפר. אבל מה שהלך שם בעשרים דקות הראשונות היה עלול להתפתח לאסון. מימון איטי להחריד ולא מתפקד. אם לא הפציעה של יצחקי והשכונתיות של עטר, היינו חוטפים כמה.

לא מובן בכלל למה הפסקנו לשחק במחצית השניה. ת"א פשוט פתחו את חצי המגרש שלהם ואמרו בואו קחו, ולא לקחנו. היה נדמה בכמה רגעים שהשחקנים פשוט לא יודעים מה לעשות. הרבה עבודה לאלישע, לא רק בהגנה.

בהתקפה – החילוף של דבה בוורד היה נכון. היה צריך לשלוט באמצע וגדיר הוא החלוץ האידיאלי למתפרצות (רק שיקח כמה שיעורים אצל האווירון). ובכל זאת, לא אהבתי את זה שחמד לא שותף. הוא הוכיח את עצמו במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו, אין סיבה לייבש אותו ולהוריד לו ביטחון. ורד היה יכול לחכות עוד משחק אחד. גם רפאלוב לא חייב לשחק כל משחק. חמד, לעומת זאת, הוא מצרך חיוני, וחשוב שישחק כמה שיותר.

תודות

מאיר לוי – על שלא ראה את החצי עבירה של קולמה ברחבה (טוב נו, שלושת רבעי). כמה טיפש יכול שחקן להיות כדי לעשות עבירה כזו.

השורה התחתונה

נצחון חוץ! נאה! בבלומפילד! בפתיחת העונה! על מכבי ת"א! בגרסה המאיימת! – וכל זה שווה רק נקודה וחצי. בזיון.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על מכבי ת"א – אנחנו

  1. יניב הגיב:

    ונאמר אמן

    אהבתי

  2. הופ הגיב:

    יניב, תיזהר. בהתחשב בתוצאות, אתה עוד עלול להתבקש לכתוב את התגובה הזו בכל פוסט משחק.

    אהבתי

  3. מתי הגיב:

    אותה קבוצה פחות או יותר כמו בעונה שעברה עם אותן נקודות חוזק ואותן נקודות טורפה. סילבה שחקן שחקן וחבל שהוא יהיה אצלינו רק עונה אחת ואחר כך יעבור לליגות בכירות (אחת מחמש הליגות הטובות יותר מהליגה הישראלית)
    למכבי חיפה יש את כל הנתונים להפסיד גם הפעם אליפות במחזור האחרון. לדעתי הפעם זה יהיה הרבה יותר מוקדם מבעונה שעברה, משהו בסביבות הדקה ה-88 מקסימום.
    המטרה שלי אישית כאוהד מכבי חיפה לעונה הזו היא לא לחזור על הטעות שעשיתי בעונה שעברה והפעם כבר מהמחזור הראשון לספור נקודה וחצי על ניצחון וחצי נקודה על תיקו ואז פחות להתבאס.
    אם בנוסף להפסד האליפות במחזור האחרון גם נעלה שלב אחד יותר משנה שעברה בגביע המדינה (משהו כמו רבע גמר) זה יחשב להישג גדול ולעונה מצויינת.

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    ותגובה על האחרי משחק (שקראתי רק אחרי שכתבתי את התגובה הקודמת)- עם ציונים כאלו כמו שאתה נותן אף אחד לא יקרא את הבלוג הזה. תתחיל להיות שערורייתי, תראה איך עיתון חדשות החזיק מעמד כמעט עשר שנים. תן למימון -2 לעותמן 9.5 . לדעתי יש לך בכלל שוס לעתיד ציון לעותמן בהגנה וציון לעוסמן בהתקפה.

    אהבתי

  5. שי הגיב:

    פירקנו אותם! 1-0 !

    כמה פעמים השבוע גדיר ירוץ באימונים לבד עם כדור מול שוער?

    מצד שני קשה לי להאמין שנראה שוב העונה קבוצה שלא תסתגר מולנו.

    אהבתי

  6. הופ הגיב:

    מתי – אם זו אותה קבוצה פחות או יותר, מצבנו מצוין. לדעתי מוקדם לשפוט לגבי נקודות החוזק (מי יבקיע את השערים של ארבייטמן?), אבל נקודות התורפה שלנו הן כרגע יותר כתמים מאשר נקודות. כל ההגנה שלנו היא תורפה אחת גדולה.
    סילבה אכן שחקן, ואם הוא יביא לנו אליפות (טפו טפו) אני מרשה לו לעזוב. בכלל, אם התחזית הסופר-אופטימית שלך מדויקת ונגיע למשחק על אליפות, אני מאמין שהפעם התוצאה תהיה שונה. ולא רק הדקה.
    מסכים איתך לגבי הטבלה, אני מתפלא שאף אתר לא לוקח על עצמו להציג את הטבלה האמיתית. הטבלאות האלה עם השלוש נקודות הן אשליה. מה שכן, נדמה לי שהפעם שהקיזוז הבזיוני הזה יעבוד לטובתנו.

    אהבתי

  7. הופ הגיב:

    מתי – תגובה לתגובה שאחרי התגובה לתגובה – אני, כמו חיפה, בסימן שפיות. את השערוריות נשאיר לתל אביביות (בספורט, כן? בכל השאר, תביא שערוריות חופשי, אני זורם).
    שי – בדיוק מה שחשבתי אחרי המשחק. פירקנו 0-1 :)
    גדיר הוריד לי כמה שנים מהחיים עם ההחמצות שלו. אם ת"א היו משווים, הוא היה צריך לקבל צו הרחקה מהמגרשים. מזל שלו שהם הצליחו להיות יותר גרועים מההגנה שלנו. לא יסתגרו מולנו? אני לא בטוח. ההגנה שלנו פשוט מזמינה התקפות לקפה ועוגה. נקווה רק שנדע להבקיע יותר.

    אהבתי

    • שי הגיב:

      אולי זאת הטקטיקה לאליפות בלוזון ליג. בואו נשחרר את שני הבלמים, נעמיד הגנת פח, נזמין את כל הליגה לעלות ואז עוסמן וגאדיר יעקצו אותם במתפרצות.
      ובקשר למסלילה – כמה ישראלים אתה מכיר יודעים לרוץ ככה באגף שמאל ולהרים ישר לראש כמו שעשה בבישול השער?

      אהבתי

      • הופ הגיב:

        רעיון לא רע :)
        ובאמת, בקשר למסיללה שכחתי את הבישול בחישוב הציון שלו. ובכל זאת, בשביל לאתגר אותו שישתפר, נשאיר על 6.

        אהבתי

  8. יניב הגיב:

    אם זה עוזר, אז אין לי בעיה לכתוב את זה גם במשחקי אימון נגד טירת הכרמל.
    לגבי הערב, יותר כיף מניצחון על הצהבת הגרמנית, כיפית התחושה של ניצחון האנדרדוג. הרבה זמן לא הרגשתי אנדרדוג, ובעונה בה כולם במירוץ חימוש מטורף, כיף להיזכר שיש לך בעל בית שפוי שתמיד יוצא חכם בסוף. אולי מוקדם לשמוח, אבל זה היה המחזור שסימן את ניצחון חיפה על ת"א, ניצחון של אלה שמנצחים על המגרש על אלה ששותים קפה עם עיתונאים.

    אהבתי

  9. הופ הגיב:

    יניב – אין כמו להיות אנדרדוג. מצטרף לשמחה, אבל באמת עדיין מוקדם למסקנות גורפות.

    אהבתי

    • הופ הגיב:

      אגב לגבי שחר – אני מבלה כבר שבועיים בערך בהגנה על כבודו בכל מקום אפשרי, נהייתי הסנגור שלו באינטרנט. אז קצת נמאס לי לכתוב כמה הוא מוצלח, אבל בכל זאת אצטרף להערה שלך – שפוי, ובסוף תמיד יוצא חכם (טוב, כשכתבתי "תמיד" מיד עברו לי בראש קטן, הפקס ועוד כמה, אז נסתפק ב"לרוב").

      אהבתי

  10. שמרלינג הגיב:

    המסקנות שלי:
    * קטן לא צריך לפתוח במשחקים נגד הגדולות.
    * מי אמור להבקיע בקבוצה הזאת לעזאזל?!@$ יש לנו רק שחקן וחצי שהבקעת שערים לא זרה להם.
    * מכבי תל אביב תהיה מצויינת בהמשך העונה. היה לנו לא מעט מזל הערב.
    * גולאסה רחוק מלמצות את עצמו. לדעתי, הוא טוב יותר במרכז מאחור מאשר באגף.

    אהבתי

  11. מנטיסה הגיב:

    הופ,
    קטן צריך לקבל ציון הרבה יותר נמוך מ-5. הוא בקושי זז. אמא שלי זזה יותר ממנו, לא עושה הגנה והגיע הזמן שמישהו יתעורר בחיפה וכבר יוריד אותו לספסל. הגיע הזמן לבנות מנהיג חדש בחיפה כמו גולסה (על אף הבוגדניות שלו משנה שעברה) או בוקולי (על אף גילו המתקדם). קטן הוא סוס מת וחוץ משתי מסירות במשחק הוא לא עשה כלום. בענין דבאלה, גם הציון שניתן לו ממש לא מצדיק. חוץ מכמה קבלות כדור עם הגב לשער ושחרור מסירות, הוא לא עשה כלום. ניסה לבעוט מ-800 מ'.
    בגדול, אני שמח על הנצחון על הצהובים הנוראיים (למרות שעם הבכיינות של הפועל בשנה וקצת האחרונות, אני מתחיל לשנוא יותר את הפועל מאשר את מכבי). אין כמו לפתוח את העונה בנצחון על הצורר הצהוב בחוץ.
    ונקודה אחרונה לסיום, מה יש לך עם תומר חמד ? רומן מזדמן ? שנה שעברה שיחק אותה באח"י נצרת, למרות שנראה לי שלפחות 3 מ-9 הגולים שהוא הבקיע היו בפנדלים. שחקן נחמד, אבל התקווה החדשה שלנו, נראה לי קצת מוגזם. אולי אני טועה (ואני מאוד מקווה) כי אין לנו כרגע חלוץ אחר חוץ ממנו ומהגאורגי

    אהבתי

  12. הופ הגיב:

    שמרלינג – קטן זו בעיה. מצד אחד נכון, הוא צריך לפתוח במשחקים כאלה ואולי בכלל. מצד שני, בכל פעם שהם משחקים בלעדיו או שהוא מוחלף הם נראים כמו עדר של כבשים עיוורות בלי רועה. אז עד שיהיה מישהו אחר שאפשר לבנות את המשחק סביבו, נראה לי שאין לנו הרבה ברירות (על רפאלוב אי אפשר לבנות, סילבה עוזב בעוד שנה וגולסה גם יברח ברגע שיוכל). נצטרך לעצום עיניים ולקוות שהוא יהרוס כמה שפחות (ולפעמים הוא אפילו בסדר. עם קצת יותר ריכוז של גדיר היה אפשר לרשום לו בישול אתמול).
    גולים – פעם היתה מסורת במכבי שהקשרים מבקיעים לא פחות מהחלוצים. עטר, אלון חזן, פראליה, רוסו. נראה לי שהגיע הזמן להחזיר את המסורת הזו. ולשלב יותר את חמד.
    מכבי ת"א – המזל הגדול שלנו היתה הפציעה של יצחקי (שיהיה בריא, רק לא נגדנו). איתו לא היינו יוצאים בשלום.
    מסכים איתך חלקית לגבי גולסה – צריך להיות במרכז, אבל אני לא חושב שמאחור אלא דווקא כשחקן חופשי מקדימה. הבעיה שקטן יושב על המשבצת הזו, ועד שיפנו אותו משם, מרכז אחורה זה מספיק טוב. (רק פעם אחת, שרק פעם אחת ינסה את קטן משמאל, כמו פעם, ואת גולסה באמצע).

    אהבתי

  13. הופ הגיב:

    מנטיסה – אוהו, איזה אורח. ברוך הבא. שמח שהחלטת להצטרף.
    בתגובה לשמרלינג כתבתי על עניין קטן והמנהיגות. אחרי פרשת לאציו לא נראה לי שמישהו בחיפה סומך על גולסה, ובוקולי לא משחק מספיק כדי שנוכל לשחק עליו. קטן הוא סוס גוסס אבל עדיין רוב הכדורים עוברים דרכו והוא מצליח איכשהו לנווט את המשחק (בסה"כ לא היה לנו משחק רע אתמול), ועל זה הוא קיבל ציון סביר.
    לגבי דבה אתה אולי צודק. נדמה לי שכשהיינו צריכים להחזיק כדור הוא ידע לרדת קצת אחורה ולשמור עליו. לזכותו ייאמר שהוא מנסה, הוא נלחם ואכפת לו. אבל יכול להיות שהוא צריך לקבל 4. ובכל זאת, הוא החלוץ היחיד שלנו וצריך לחזק לו את הביטחון, אז ניתן לו 5 (אני יודע שהוא קורא את הגרסה הגיאורגית של הבלוג).
    לגבי הצהובים והאדומים, עכשיו אתה שונא את הפועל יותר (גם אני) רק בגלל שמכבי די פתטיים ומעוררי רחמים. ברגע שהם יתחברו תאמין לי שהם יהיו הרבה יותר מעצבנים (קשה להתנהג בשחצנות הרגילה כשאתה מפורק לחתיכות).
    גם אני מקווה מאוד שאני צודק לגבי חמד. בנצרת הוא היה די טוב בתקצירים שראיתי, והוא היה מצוין בשניים וחצי משחקים של מכבי עד עכשיו. חזק, משחק טוב עם הגב לשער, משחק ראש מצוין, ראיית משחק לא רעה פלוס הרבה פרגון לחברים, ולא פחות חשוב – מלא אמביציה, ושחקן בית, כלומר – אכפת לו. צ'מע, אי אפשר לדעת עד שנותנים לו לשחק, אבל הכי כיף לדמיין שהוא מדהים, לא? :) (ואם הוא לא טוב – תמיד יש לנו את שלומי אזולאי, הידוע גם כשלומי-WHO?!)

    אהבתי

    • רגב הגיב:

      הציונים משוחדים….
      על מה קיבל בוקולי 7 , אחרי היציאה של סילבה הקישור נחלש… והוא לא עשה פעולות גדולות.
      לדבא מגיע יותר מחמש… ראינו מה קרה כשיצא (בעצם לא היה כלום).
      ודי כבר עם חמד הוא עוד לא הוכיח כלום….

      השחקן המצטיין ברק יצחקי…

      אהבתי

  14. הופ הגיב:

    רגב – ברוך הבא!
    אתה רומז לשחיתות בבלוג? תוכיח! אני שומר על זכות השתיקה.
    בוקולי קיבל 7 על כך שבעשרים ומשהו דקות שהוא שיחק הוא לא איבד אף כדור אם אני לא טועה, הוא בלם את ההתקפות של ת"א הרבה יותר טוב מסילבה והספיק גם לשים את גדיר מול שוער בכדור גאוני שאם לא העקימות של מוחא, היה צריך להיות השני שלנו. מה עוד אתה רוצה ממחליף?
    הקישור נחלש לא אחרי היציאה של סילבה אלא במחצית השניה, כשהמשחק הפך להיות בשליטת ת"א ואנחנו יצאנו רק למתפרצות. חוץ מזה, אני מסכים שסילבה היה אחלה, אבל חוץ מהמסירה לגולסה וקצת הנעת כדור, לא הדהים אותי.
    לדבא הגיע יותר מ-5? מנטיסה כתב שהגיע לו פחות מ-5… מה שאומר כנראה ש-5 זה בדיוק מה שהגיע לו :)
    חמד לא הוכיח כלום כי לא נותנים לו להוכיח. בהחלט יכול להיות שאני טועה והוא לא כזה טוב. אני אהיה הראשון להודות בכך אם זה המצב, אבל את זה לא נוכל לדעת עד שאלישע לא ייתן לו לשחק. אבל זה סה"כ משחק ראשון, אני מאמין שהוא ישחק הרבה.
    יצחקי השחקן המצטיין? מסכים! ואולי, הפציעה שלו היא השחקנית המצטיינת. השפיעה על המשחק יותר מכל השאר.

    אהבתי

  15. פראליה הגיב:

    סליחה שנעדרתי שבוע, זה לא יקרה יותר.
    רק לי היה זה ז'ה וו לתאקל של מליקה, בתאקל של יצחקי??

    אהבתי

  16. הופ הגיב:

    פראליה, את העונש שלך תקבל בפעם הבאה שתיעדר שבוע.
    על מה אתה מדבר? כשאתה אומר מליקה אני יכול לחשוב רק על התאקל הארור ההוא שגמר את פץ. לצערי התוצאות אז ממש לא דומות למה שקרה פה. 

    אהבתי

  17. פראליה הגיב:

    אני מדבר על בדיוק זה. המבחן הוא מבחן הכוונה ולא התוצאה. התוצאות לא דומות? בטח, קולמה בתנועה קלילה חמק מהתיקול המכוער ולרומן האגדי, הבלם הכי טוב ששיחק אי-פעם בארץ, פשוט לא היה שום סיכוי, אבל הכוונה היתה אותה כוונה ועל כך קשה לי קצת להצטער, אני כמובן מאחל בריאות לכל הכדורגלנים בארץ ובכלל אבל אם הברירה היא בין לאבד את רומן/קולמה לעונה לבין "לאבד" את יצחקי האירופי לעונה, אני חייב להיות אמיתי ולהעדיף את האופציה השניה. ד"א, באנגליה הוא היה מקבל חמישה משחקים בחוץ (שבמקרה זה היו חופפים לישיבה שלו בחוץ בגלל הפציעה).

    אהבתי

  18. הופ הגיב:

    כן, זה נראה כמו כניסה מכוערת לרגל, לשמחתי לעולם לא נוכל לדעת כמה זה היה דומה. אגב אני מכיר כמה אוהדי חיפה שבמקרה של קולמה, אני לא בטוח שהיו בוחרים כמוך…

    אהבתי

  19. פראליה הגיב:

    תשמע, קולמה אכן שחקן מוגבל אבל במסגרת ההיצע הקיים אני חייב להודות שהוא את העבודה שלו עושה בצורה טובה מאד

    אהבתי

  20. הופ הגיב:

    מסכים איתך.

    אהבתי

  21. פינגבאק: פוסט שלא כתוב בו כלום | מצד שני

  22. פינגבאק: סיפור של חורף, או יותר? פוסט אורח מאת פרלה | מצד שני

  23. פינגבאק: פסט: נבחרי העונה | מצד שני

כתיבת תגובה