אנחנו – הפועל עכו

אין ממש מצב רוח, ואין חשק להתבדח ובכלל לדבר. תנחומים מעומק הלב למשפחות הנפטרים. החלמה מהירה לפצועים. שהכרמל יחזור להיות ירוק ופורח ושהחיות בו יפסיקו לסבול מהטמטום וקוצר-הרואי של בני האדם.

לפני

משחק לא קל, נגד אחד משני הלהיטים הצפוניים של הליגה עד עכשיו. אלישע לוי נתקל במעין תאום שלו, שחקן די נשכח שלנו לשעבר שעושה חיל בפריפריה. נקווה שבקרב התאומים הזה אלישע יגבר, ושמכבי תחזיר את החיוך לפניהם של תושבי הכרמל.

ההרכב

(ע"פ וואלה! ספורט)

ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, אריק בנאדו, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, עידן ורד; ולדימיר דבאלישווילי.

החששות בהרחבה

המחזור שעבר סיפק קצת סיבות לתקווה. כל מה שאפשר לבקש הוא שנמשיך את המומנטום ושניתן לשם שינוי תצוגה משכנעת, בבית. אולי הצפיה בבארסה תעזור במשהו.

להגנה זה עשוי להיות מבחן רציני ראשון, מול המהירות והכושר המצוין של ג'קו ערפאת ורועי דיין, ונדמה לי שם לאושרי גיטא ולליעד אלמליח תהיה מוטיבציה מיוחדת להוכיח משהו. במשחק כזה הייתי שמח אם היה לנו את קולמה בהרכב, אבל גם בוקולי – שהוכיח במשחק נגד אשקלון שהוא לא פחות טוב בהגנה ממה שהיה פעם בהתקפה – יחד עם גולסה אמורים להספיק.

גולסה הוא בעיני החוליה החשובה ביותר של הקבוצה. הוא מי שאמור לחבר, עם הרבה רעב ויצירתיות, בין החוליה האחורית לקטן ודבה מקדימה. אני מאמין בו וביכולת שלו להנהיג את הקבוצה, אם רק הוציא מהראש (לפחות לעת עתה) את החלומות על חו"ל.

גם ורד הולך ומשתפר ונראה כמו שחקן שיכול להכניס אנרגיה ורעננות מבורכות בקבוצה. מרפאלוב כבר התייאשתי – אני כבר לא יודע מה לצפות ממנו, ומקווה שהוא יתעורר מחר על הצד הנכון.

קטן הולך ותופס מקום מרכזי יותר ויותר ואם רק ישקיע עוד קצת בריצה, אולי נצליח ממש לפתח משחק מהיר יותר מעמידה. ודבה ממשיך להתכונן לינואר – אם הדיבורים על מכירה אפשרית נכונים. ואם הם היו רק איומי סרק שנועדו לדרבן אותו, אז זה עבד יופי במחזור שעבר. עכשיו בואו נראה כמה גולים שווה הביטחון החדש שהרוויח.

מי?

תלוי. אם עכו למדה את הלקח של אשקלון ותבוא לצופף את המשחק, האגפים שלנו – ורד (ומשומר) מימין, רפאלוב (ופיטר) משמאל – יכולים לעשות את ההבדל. אם עכו תשחק פתוח, גולסה שיהיה מופקד על חטיפות הכדור והעברה מהירה להתקפה הוא איש המפתח.

מה?

קודם כל הגנה. אני מעריך שעכו דווקא לא תשחק בונקר, וככל שיחלפו הדקות בלי שתספוג היא תאמין יותר ביכולת שלה להבקיע.  ושם, כשהיא יוצאת להתקפה עם כמה שחקנים שלכל אחד מהם יש משהו אחר להוכיח לנו ולליגה, אנחנו צריכים להעניש בהתקפות מהירות. וזה מתחיל מהגנה טובה ואינטנסיבית (של המגנים אבל גם של בוקולי וגולסה), ומיציאה נכונה קדימה. והעיקר, שחקו מהר.

גם השבוע

דוידוביץ' יצטרך לתקן טעות קריטית בהגנה.

סיבות לאופטימיות

בשבוע כזה, לא הרבה.

הנבואה

ניתנה לשוטים.

ולכן

הכרמל שוב ירוק!

אחרי

זה נראה כאילו השחקנים המשיכו להתאבל על המגרש גם אחרי דקת הדומיה, עד שאושרי גיטה, כמו בן משפחה חצוף שתפקידו להזכיר למתאבלים שהחיים ממשיכים, נתן לכולם יחד סטירה הגונה שהחזירה אותם למציאות.

בגדול

עכו באה לשחק והפגינה יכולת די מלהיבה בהתחלה, שנגמרה להם די מהר. כמו דבורה שתוקפת במלוא המרץ אבל מיד אחרי שעקצה היא נופלת שדודה, כך העכואים איבדו אחרי הגול בבת אחת את כל ההתלהבות ההתקפית שהיתה בהם (חוץ מערפאת הבכלל-בכלל לא רע), והתחילו לבנות ביצורים ושוחות מסביב לרחבה שלהם.

ההבדל הפעם ממשחקים מתסכלים אחרים היה שהשחקנים שלנו ידעו כאמור להתעורר בזמן, להניע את הכדור קדימה ולהעז לתקוף את השער, מה שהשתלם לנו בסוף, פעמיים. כנראה שבכל זאת עובדים על משהו באימונים. רק חבל שזה צריך להגיע אחרי שאנחנו בפיגור.

כמה

1:3 לנו

ציונים

דוידוביץ' – 3. השער כולו עליו. לא יכול להיות שמשניים וחצי איומים כאלה יקבל גול.

בנאדו – 4. לא מתואם עם ניר, מבולבל לפעמים, איטי מאוד. מה שכן, את הניסיון שלו רואים בכל פעולה. אני מעדיף שירחיק בכל פעם מאשר שיסמוך על ניר שייקח את הכדור. (אגב, לא כל כך ברור לי אם זה הוא או משומר שאשם ביציאה הקלוקלת לנבדל לקראת הסוף, שהשאירה את ערפאת מול השוער, אז שניהם יוצאים זכאים מחמת הספק).

מימון – 6. כמה תאקלים יפים. יודע לקרוא את המשחק. אבל הוא כל כך איטי שלפעמים נדמה לי שהוא רץ אחורה.

מסיללה – 5. משהו מאוד לא טוב עובר על פיטר. כנראה שהפציעה המדכאת וההבנה שכנראה לא יעזוב בינואר הורידו לו המון מהמוטיבציה. אבל גם כשהוא רע, הוא המגן הכי טוב בארץ.

משומר – 7. יופי של משחק של אייל, עוד אחד לרזומה המרשים שלו בחודש האחרון. היה בכל מקום בהתקפה ובהגנה, כל הזמן היווה אופציה מימין ולקינוח הציל גול בטוח של ערפאת. הפחית בצורה משמעותית את איבודי הכדור שלו, ובכל זאת סיפק שניים מעצבנים כאלה היום. עוד קצת – והוא יוכל להיות המחליף הטוב בארץ.

בוקולי – 2. אולי המשחק הכי גרוע שראיתי מגוסטבו. במחצית הראשונה איבד כל כדור שהגיע אליו. ההחלפה שלו היתה הדבר הכי טוב שקרה לו היום.

גולסה – 6. היה שותף ליכולת הרעה של הקבוצה במחצית הראשונה (מלבד בעיטה אחת מצוינת לשער) אבל השתפר יחד איתה בשניה. כל הזמן דחף קדימה. עדיין משחק יותר מדי מאחור לטעמי.

רפאלוב – 7. מניה דיפרסיה. מחצית ראשונה גרועה, איבד כל כדור והרס את ההתקפות. לא יודע מה אלישע אמר לו במחצית, אבל זה הביא למשחק מצוין במחצית השניה שהתבטא גם ביצירת השער הראשון והבקעת השני. הילד זקוק לעידוד אז נזכור לו את חצי הכוס המלא.

קטן – 3. ורק בזכות הפנדל המוצלח לא קיבל 2. תקע את כל ההתקפות, איבד את כל הכדורים, לא עשה שום דבר חיובי – גם כשהקבוצה השתפרה. פשוט משחק גרוע.

ורד – 6. היחיד שאהבתי את המשחק שלו במחצית הראשונה. נכון, הוא לא הבריק, אבל גם כשהוא לא במיטבו הוא נלחם על כל כדור וכל הזמן חושב יצירתי. לא ברור לי למה הוא הוחלף.

דבאלישווילי – 7. רצה, היה מעורב, לא כל כך הלך לו אבל בסך הכל השאיר רושם טוב מאוד בזכות כמה מהלכים יפים, סחיטת הפנדל (שלא היה) ובעיקר המהלך היפהפה במחצית השניה, כשעבר שני שחקנים והשאיר את גדיר מול השוער עם מסירה מושלמת. מראה לפעמים יופי של כדורגל, חבל שתמיד דואג לאזן עם איבודי כדור מטופשים.

מחליפים

חמד – 7. חיכיתי לו מתחילת העונה, וסוף סוף הוא הראה שמץ ממה שיש לו. הכניס לנו המון מחץ ואיטנסיביות, וזכה לבשל יפה את הראשון ולהיות מאוד מעורב בשני עם בעיטה מצוינת. יופי תומר.

גדיר – 6. הכניס מהירות, הכניס גול, מה עוד צריך? שינצל הזדמנויות, רבאק! היה יכול לקנות את מקומו בהרכב אם היה מנצל את ההכנה המדהימה של דבה ומבקיע את השני. מה קורה עם השיעורים אצל אלון מזרחי?

סולליק – לא שיחק מספיק.

השחקן המצטיין

תומר חמד. עשה את השינוי ואפשר אפילו להגיד שממש הביא את המהפך, אז מגיע לו. מעניין אם זו היתה הדלת המסתובבת שתשנה עבורו את חודש ינואר, או שהוא בכל זאת ייצא דרך החלון.

עוד כמה מילים

השחקנים לא הגיעו למשחק, אולי באמת תחת ההשפעה של כל השבוע האחרון. אבל אי אפשר להאשים בהכל את השריפה. משהו לא טוב קורה לנו במשחקי הבית, מין שאננות כזו שגורמת לנו לא להבין שאנחנו בצרה עד שנהיה מאוחר מדי. גם היום זה כמעט קרה.

במצב כזה חילופים טובים יכולים לעשות את ההבדל. אני לא חושב שוורד הוא זה שהיה צריך לצאת, אבל החילופים של אלישע הביאו את השינוי. הוא שידר לשחקנים בחילופים המהירים והאמיצים שלו שהוא רוצה לראות גולים, ואת זה הם הביאו לו. כשמגיע מגיע, אז מברוק.

תודות

לשחקני עכו שעשו את הניצחון הזה עוד יותר מתוק, עם כל הנפילות, ההתחזויות ומשיכות הזמן המובנות אך הדי-מגעילות האלה.

השורה התחתונה

מזל שהשחקנים נזכרו בסוף שיש להם עיר שלמה להרים על הרגליים.

השורה מתחת לשורה התחתונה

שמישהו יעשה בבקשה היכרות בין ולדימיר דבאלישווילי למועדון מכבי חיפה. אנחנו לא מבזבזים זמן בדקה ה-90' ליד דגל הקרן, מול הפועל עכו.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

20 תגובות על אנחנו – הפועל עכו

  1. תהיתי כל סוף השבוע איך יראה הפוסט הזה. אין "מצד שני". עצוב.

    אהבתי

  2. הופ הגיב:

    אכן. אולי הכדורגל יספק קצת ווהוז.

    אהבתי

  3. יניב הגיב:

    זו פעם ראשונה בחיים, שכדורגל לא נראה לי מתאים למצב.
    במלחמת לבנון השניה, אני זוכר איך פיללתי שכבר יתחיל המשחק נגד ליברפול, שיתן לי כמה דקות לברוח משריקות הטילים שעפים לי מעל הראש. גם תמיד במצבים כאלה מישהו תמיד היה אומר "בואו נראה להם ששום דבר לא ישבור אותו, שאנחנו חזקים". הפעם גם אין "להם" ואין מה להוכיח, רק עצב גדול באוויר וספק, ספק אם המשחק היה צריך להתקיים היום.
    גם לך תבקש מהמשטרה בחיפה לאבטח משחק ביום שכזה….

    אהבתי

  4. פרלה הגיב:

    נקווה שההכנה המנטלית למשחק הזה לא תתעלם מהטראומה מצד אחד ולא תעמיס משקולות על רגלי השחקנים. שיהיה בהצלחה. עם ורד וגולסה בהרכב יש מקום לאופטימיות שלא נהיה שבלוניים. צריך רק לוודא שנבקיע ראשונים ושתהיה עזרה בהגנה. בהצלחה.

    אהבתי

  5. שי הגיב:

    ושום מילת ניחוס על הלהיט של הליגה, הכובש בכל משחק ערפאת ג'אקו?

    אהבתי

  6. פראליה הגיב:

    לא שהיינו צריכים את הארתו של הגאון מרגבה אבל,
    האם מישהו מתאר לעצמו מחזור משחקים מלא במהלך פיגוע המוני שכזה באמצע תל-אביב?

    כאוהדי כדורגל הידועים ביכולת האסקיפיסטית שלהם, שוב ישמש המשחק קרקע לא בטוחה לחזרה למציאות.

    אהבתי

  7. הופ הגיב:

    שי – מה זה יעזור, ג'קו יבקיע בכל מקרה. אולי אפילו שניים.
    פראליה – כבר היינו במקומות יותר גרועים
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%9A_%D7%94%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%9C
    אני לא יודע אם זה בגלל שזה קרה בחיפה. אני לא בטוח שלא היה נערך מחזור משחקים אם היה פיגוע בתל אביב 3 ימים לפני המחזור (יש תקדימים?), או לחלופין שאם היה פיגוע בחיפה בו נהרגים 40 איש ביום המחזור או יום לפניו, המחזור לא היה מתבטל. לא הייתי ממהר להאשים בחוסר דאגה לחיפאים, אני דווקא ראיתי סוג של אחדות מול המראות האלה. ונדמה לי שהכרמל נתפס כנכס לאומי ולא רק חיפאי/ צפוני.
    באופן כללי, אני חושב שאף אחד לא ממש עיכל או התמודד עם מה שקרה עם האוטובוס – בעיקר בגלל שהשריפה המשיכה אחרי שזה קרה ואנשים התמודדו איתה ועם הפחד שהאסון עוד ממשיך ועוד יגבה קורבנות. לדעתי אם זה היה אירוע נקודתי שנגמר מיד, כמו פיגוע, האבל היה עצום הרבה יותר, ובהחלט ייתכן שאז היו מבטלים את המחזור. אגב, אסון המסוקים לא היה בתל אביב ובכל זאת הארץ כולה היתה באבל, כנ"ל לגבי הפיגוע בסבארו, האסון בצאלים ואחרים.

    אהבתי

  8. פרלה הגיב:

    1. קהל מסריח. בעיקר היושבים סביבי ביציע 2. חוץ מהמשפחה כמובן וגם צחי ודורון. אף מילת עידוד ורק קללות והשמצות. אחרי 12 שנות מנוי רצופות פשוט נמאס. בשנה הבאה ננסה את יציע 4.
    2. החילוף של ורד תמוה. הייתי מעדיף את סילבה על גוסטבו. מצד שני, אולי נרוויח מזה קישור אחורי עתידי של קולמה ויניב קטן כחמישים חמישים. גולסה מהיר בהתקפה וקטן מאחוריו יכול לתרום יותר. בליגת הניסיונות הזו בוודאי שאפשר לנסות.
    3. חבל שעד שסופגים גול לא מצליחים להניע. מצד שני הפריכו את ההנחה שלי מ"לפני". חשבתי שיעקצו אותנו כשנסתער בהתקפה על מנת להשוות/ לנצח.
    4. לא מתווכח עם הציונים למרות שביציע זה נראה אחרת לגמרי. אריק נותן ביטחון לניר, למימון, לקטן ובכלל (גם לי). לא אוהב ציונים בכדורגל באופן כללי.
    חמש. לא להתייאש. מקום ראשון. הכדורגל צפוי להשתפר בעיקר כי קשה להאמין שיוכל להדרדר.

    אהבתי

  9. פראליה הגיב:

    בגלל שאני לא מסכים עם הרב, אפרט –

    ניר – היה מצויין, אמנם שגה בגול אבל זה המחיר שמשלם שוער שיוצא כמעט לכל כדור, אז במה זה מנחם את גורש שהוא היה הכי טוב על המגרש אם הוא יורד ככה מהמשחק? הוא אמנם שוער עם יכולות ואינסטינקטים טובים אבל רואים שאף אחד לא לימד אותו איך לשחק – לכל כדור גובה הוא חצי יוצא ואז נשאר תקוע. בקיצור, לניר יתגעגעו עוד כמה דורות אחרי שיפרוש.

    משומר – כל משחק אותה מסקנה, "שחקן" שאם היה מגיע עם היסודות שלו למבחני ילדים בהפועל ערערה לא היה עובר את שלב א', השחקן הכי טיפש והכי מוגבל בהסטוריה של המועדון.

    שי – ברגע שהבין שכל עוד לא יביאו שני זרים בינואר, הוא ימשיך לשחק עד סוף העונה, התחיל להשתפר, בשביל הליגה תת-רמה הזו זה צריך להספיק, למרות הכבדות הבולטת.

    אריק – פשוט גרוע, אבל במה זה שונה מהכושר שלו בשלוש השנים האחרונות? הקטע ההזוי בסוף היה מגעיל אבל אופייני לקהל של חיפה.

    מסיללה – גם בהילוך שני, אחד הטובים היחידים, כל קשר בינו לבין הליגה הוא בגדר סטיית-תקטן הסטורית.

    ורד – להרכב ראשון אחרי פציעה – לא רע, השתדל מאד וגם לי לא ברורה כרגע מהות החילוף.

    גולסה – יש לו כ"כ הרבה וכרגע מממש כ"כ מעט, משווע להכוונה של מאמן שילטש את הכישרון האדיר שלו.

    גוסטבו – לא היה טוב אבל גם בכשרו הנוכחי שווה הרכב וזה אומר המון עלינו.

    ליאור – היה טוב לפרקים, כשהוא שם את השטויות בצד ומחליט להיות תכליתי יש לו דברים ברגליים שאין לאף-אחד אחר בארץ, בעיקר אחד-על-אחד, לטובת הקריירה שלו וכשחקן שמשחק עם שתי רגליים, חייב לעבוד על הפס בשמאל.

    קטן – למרות שהיה סטטי מדי, בין היחידים שמראה שיש לו ביצים. זה שאין לרב השאר, זו לא בעיה פרטית שלו אלא של כולנו.

    ולדה – למרות עונת קריסה שלו עשה כמה מהלכים מטורפים, מתופקד לגמרי לא נכון (או פשוט יורק על ההוראות שהוא מקבל) כשהוא נסחב כל הזמן ל-30 מטר ומשחק יותר מדי עם הגב, הוא אפקטיבי רק עם הפנים לשער.

    תומר – נהדר, תמיד נזרק כז'וקר כדי לעשות בלאגן וזה עושה לו עוול, יכול להיות מתופקד בכמה צורות ולהביא תועלת במשחק מסודר.

    מוחא – עדיין הפוטנציאל הכי לא ממומש בשלוש שנים האחרונות, חסר הכוונה וטועה כרגיל בקבלת החלטות, הפתיע אותי מאד שהצליח לכבוד משני מטר שער ריק, הייתי בטוח שיפגע במגן.

    סולליך – אם גם זה יהיה פיספוס חבל על כל מדיניות הסקאוטינג של המועדון.

    אהבתי

  10. הופ הגיב:

    פרלה – מעניין מה שאתה אומר על קטן. רק לא נראה לי שמישהו במועדון יכול לעשות איתו נסיונות. מה שכן, אולי אני הוזה אבל נדמה לי שהוא נלחם יותר ויותר במשחקים האחרונים.
    יכול להיות מאוד שאתה צודק ושאני מחמיר עם אריק. זה נכון שהוא נותן ביטחון לכולם, גם לך וגם לי דרך הטלוויזיה. אבל על כל 5 פעמים שהוא עושה פעולה חכמה ומלאת ניסיון, יש פעם אחת בה הוא קצת מתבלבל, או קצת איטי מדי, או קצת לא מתואם עם החברים. אולי הביטחון שווה את זה, אבל נדמה לי שהשילוב הזה בהגנה זה עדיין לא זה. אולי שילוב של הניסיון שלו ושל בלם מהיר יותר ממימון יכול להוות חולית הגנה ראויה.
    מתחיל להיות לי כיף עם ה"לא להתייאש" הקבוע שלך.

    אהבתי

  11. הופ הגיב:

    פראליה – תודה על הפירוט :) אני דווקא לא רואה כל כך הרבה חילוקי דעות. ניר – לא צריך לקבל גול במשחק כזה. שוער של מכבי חיפה אמנם נמדד במעט פעולות יחסית, אבל בפעולות האלה הוא צריך להיות טוב ובטח לא לעשות טעויות כאלה. משומר – לא מסכים לגמרי. אולי הוא לא שחקן גדול אבל לזכותו ייאמר שהוא נלחם כל הזמן וכשהוא טוב הוא בין המגנים שיותר משפיעים על הקבוצה שלהם בליגה, והיום הוא היה טוב. מסכים איתך לגבי גולסה, אני כל כך רוצה שהוא כבר יראה את כל מה שיש לו. לדעתי הוא מתופקד יותר מדי מאחורה ונאלץ לבזבז המון אנרגיות בהגנה. אני חושב שהוא צריך לקבל הרבה יותר חופש לתקוף.
    אני לא ראיתי היום את הביצים של קטן. אני ראיתי שהוא עשה שוב הרבה תנועות ידיים (וגם גליץ' או שניים) אבל מי שהביא את המפנה היו רפאלוב, חמד וקצת גולסה וגדיר. הצחקת אותי עם מוחא.
    מה היה האירוע ההזוי עם בנאדו והאוהדים? פספסתי את זה.

    אהבתי

  12. מתי הגיב:

    מסכים עם פראליה, הציונים קצת מרמים. דווקא מסיללה היה מצויין ועם עודף מוטיבציה נראה לי והוא גם חיפה באופן מרשים על הקישור האחורי הנעלם. בוקולי היה קצת יותר טוב מ-2 גם בנאדו היה קצת יותר בסדר. לקטן הגיע שלוש או ארבע, דוידוביץ עשה גם דברים טובים, לרפאלוב לא מגיע 7 וגולסה? מי זה לעזאזל גולסה.
    די הייתי גאה בקהל (בטלוויזיה) על האיפוק והשקט והמחווה לבנאדו בסיום.
    לדעתי המשחק היום, למרות שזה לא נראה כל כך, הוא ציון דרך להמשך העונה. מכבי חיפה אומנם לא מלהיבה אבל השבוע האחרון נראה שאיחד אותה , זה משחק שמעביר לשחקנים את המוד של קבוצת צמרת, מביא בטחון והעצמה קבוצתית ונראה לי שמכאן מכבי חיפה תצא טובה יותר להמשך העונה וצריך לזכור שבשבת (או שני הבא) משחק העונה.

    אהבתי

  13. הופ הגיב:

    מתי, אחרי שהסתת אותי לתת ציונים קיצוניים כדי שיהיה יותר מעניין, אתה מתלונן על הציונים הקיצוניים? :)
    הלוואי שאתה צודק לגבי הביטחון שיביא המשחק הזה. לצערי אני חושב ככה אחרי כל ניצחון ומתבדה במשחק הבא.

    אהבתי

    • מתי הגיב:

      נשבע לך שרציתי להגיד לך את זה. ניר, לטובתך אל תקשיב לעצות שלי. קראתי את הציונים ואמרתי לעצמי ,מה, אין לו מספיק קוראים שהוא מנסה להיות פרובוקטיבי כדי למשוך קהל?. יצא לך טוב, אנשים פה יוצאים מכליהם ורוטנים על הציונים, הצלחת לעורר את קהל הקונצרטים שנאסף כאן בבלוג כאילו היה יציע גימל, תראה מה עשית לפראליה.

      אהבתי

  14. שי הגיב:

    עם כל הטעויות של בנאדו את דוידוביץ' מישהו מתגעגע לצמד אדרי את קאנוטו?

    אהבתי

  15. הופ הגיב:

    שי – טוב שאתה פה, מגיעה לך תודה על שהזכרת לי את ג'קו. עבד יופי.
    לאדרי אני לא מתגעגע. גם לקאנוטו לא ממש, אבל מימון לא יותר טוב. אם הארגנטינאי היה קצת יותר מהיר, שילוב שלו עם בנאדו דווקא היה יכול להיות מעניין.

    אהבתי

    • שי הגיב:

      נראה אותך שבוע הבא עם אלרואי כהן..
      יש לי הרגשה שמאחר ודוידוביץ' ובנאדו מחפים האחד על טעויות השני רב חייהם הבוגרים, התיאום ביניהם יהיה טוב יותר מאשר שלישית מה קשור של תחילת העונה.

      אהבתי

  16. יניב הגיב:

    את השורה מתחת לשורה התחתונה צרחתי בסלון. סחטיין עלייך.
    אני חושב שצריך לסכם את מה שקרה בתודה. תודה לעכו שכבשו. ותודה שזה היה מוקדם, ולא בדקה 80+.

    אהבתי

  17. הופ הגיב:

    שי – אם אתה רואה שאני שוכח תזכיר לי, אבל ככה ברמז שלא להרוס. אני מסכים שדוידוביץ' ובנאדו זה מאסט, השאלה מי עדיף, מימון או קאנוטו. והתשובה היא שעדיף שיביאו מישהו טוב בינואר.
    יניב – בדיוק. אולי צריך להחזיק בצוות איזה מניאק סאדיסט שייתן לשחקנים סטירה בחדר ההלבשה, לפני שהיריבה עושה את זה.
    מתי – עכשיו אתה יורד על העצות שלך ואז משבח אותן? אין לך גבולות.
    תכל'ס, אם שחקן גרוע אז זה לא ממש משנה אם הוא מקבל 3, 2 או 1. ואחד הדברים הכיפים בבלוג זה שאני יכול לתת גם 20- אם בא לי. אבל נראה לי שהמגיבים כבר קצת מכירים אותי ויודעים שהקצנות כאלה (לפחות בציונים) הן לא ממש אני, אז נראה לי שבמשחק הבא אחזור למימדים יותר ידיעות אחרונותיים (בכל מקרה תרגישו חופשי לספק את הציונים שלכם כמו פראליה). בינתיים, כל מי שהציונים נראים לו מוגזמים מוזמן להעלות ב-1 את הציונים הגרועים ולהוריד ב-1 את הציונים הטובים.
    לקורא גוסטבו בוקולי: אני לא מתכוון לעשות ממוצע בסוף העונה אז אתה יכול להיות רגוע, ל-2 שלך אין הרבה משמעות.

    אהבתי

  18. פינגבאק: סיפור של חורף, או יותר? פוסט אורח מאת פרלה | מצד שני

כתיבת תגובה