אין לנו מה להגיד, והבאנו מישהו חדש שיגיד את זה

עזבו אתכם מהמשחק, הוא לא באמת חשוב. הנה מה שבאמת חשוב: "מצד שני" גאה להכריז על מצטרף חדש למערכת הבלוג. הוא כבר כתב כאן בעבר, ומעכשיו הוא גם יכתוב כאן בעתיד. אז קבלו בקריאת "ווהו!" את האיש, האגדה ושני שמות המשפחה מתי סין-קרונה. התכנית היא לכתוב פוסטים משותפים אחרי המשחקים ופוסטים נפרדים בשאר הזמן, וכמו כל תכנית היא תוכננה בשביל להשתנות בהזדמנות הראשונה.

עד אז, הנה מה שלי ולו יש להגיד על הדבר הזה שקרה בפתח תקווה. ספוילר: לא הרבה.

הופמן

מה נשאר להגיד. אין לי מה להגיד. אם באחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, לפחות במחצית הראשונה, אנחנו חוטפים שלושה ובקושי מבקיעים אחד, נגד נועלת הטבלה, מה יש להגיד עוד.

בתמונה: מושבה. מחוץ לתמונה: אמא שלה

אם במשחק בו כל השחקנים רצו והתאמצו ושרפו את המגרש מהדקה הראשונה, לחצו על המגנים של פתח-תקווה, שיבשו להם את המשחק ולא אפשרו להם לעבור את החצי, שיחקו בנגיעה אחת, החליפו דאבל פאסים ובעטו לשער בכל הזדמנות, בכל זאת הובסנו, אין מה להגיד.

אם במשחק בו קטן היה השחקן הטוב במגרש, המשחק הטוב שלו העונה, משחק בו הוא לא הפסיק לנוע, לחלק מסירות מצד לצד ולהכין הזדמנויות אבל יותר מהכל – ללחוץ על שחקני פתח תקווה ולחטוף כדורים, לא הצלחנו לנצח, באמת שאין מילים.

אולי רק זה: טעיתי. טעיתי קשות. יש לנו הגנה מחורבנת. משחק ההגנה של כל הקבוצה מחורבן. אבל ההגנה שלנו ממש ממש מחורבנת.

וחוץ מזה, אין מה להגיד.

מתי

על הביקור הראשון באצטדיון המושבה כתב בזמנו עמיר לב את המשפט האלמותי "ארמונות נוצצים הפכו בשניות לאיזה חור עלוב". כל האירופה הזו באמצע פתח תקווה, קרוב כל כך לבית קברות ירקונים שרק בא לך למות, עשתה לי בדקה התשעים דז'ה וו לביקור ההוא בבית המרקחת הנקי והנוצץ, עומד בתור כשבידי מרשם לכדורים נגד שילשול.

ובאמת אצטדיון המושבה שכמחווה לאוהדי הפועל פתח תקווה על המפגן הנפלא שלהם בתחילת המשחק אני אקרא לו מעכשיו אצטדיון ראש הזהב, הוא מקום נהדר להיתקע בו כשהקיבה שלך במצב טורנדו, השירותים רבותיי חמישה כוכבים, רק בידה חסר.

כמי שמנסה לראות את הצד האופטימי של הקיום זו כותרת די מרשימה לגבי מה שעבר עלי אחר הצהריים הזה, השירותים בראש הזהב יופי יופי.

ודי. מי שציפה שאני אמסור כמה מילים על הרמות כדור מאגף ימין, אני מצטער לאכזב אותו כי יש לי בחילה והכיור באמבטיה סתום. אני רק מוכן לקום ממקום מושבי ולהריע לבחורים שלנו בירוק שעשו כל מה שהם יכולים כדי לנצח במשחק היום.

ולצער כולנו זה כל מה שהם יכולים.

*

לפרוסנר דווקא היה מה להגיד על המשחק.
*
ואת המהלך המ-טו-רף הזה של ג'רום סימפסון כבר ראיתם? בזכותו גם הפוטבול רושם סוף סוף הופעה בבלוג:

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה ארס בלוגיקה, בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

15 תגובות על אין לנו מה להגיד, והבאנו מישהו חדש שיגיד את זה

  1. שי הגיב:

    לא נשאר הרבה. דצמבר כבר מאחורינו ינואר עם חלון העברות, ואז מפברואר עד מאי זה כולה 3 חודשים, והעונה המבאסת הזאת תיגמר…

    אהבתי

  2. פרלה הגיב:

    הופמן – כשדעתך בענין אלישע והחוזה העתידי תשתנה נודה לעדכון. במידה ויתרחש נס ופתאום יהיה ברור שצדקת, נזמין אותך לאיצטדיון ניתן לך את המגאפון של ואסילי ואת המיקרופון של שכנר ונקרין על המסך את דמותך תוך שאתה קורא בקול ובפאתוס המתאימים אמרתי לכם.
    זה לא יכול לעבור שאנחנו לא מחברים שני נצחונות;
    זה לא יכול לעבור שאנחנו סופגים רצף של שלישיות;
    אנחנו נראים גרוע החל משלבי המוקדמות של אירופה (ההגרלה ממש התאכזרה אלינו);
    אנחנו בפיגור מוקדם;
    אנחנו לא שומרים על יתרון;
    אנחנו נראים על הפנים;
    אנחנו לא כובשים כשאנו נראים בסדר;
    כשאנחנו משווים אנחנו שוב סופגים;
    נמאס לנו לקטר ואוטוטו גם נמאס מכדורגל. ראש המערכת המקצועית צריך להודות שכשל (ולא סתם טעה) ולתת את הדין או לפחות את המפתחות של ההונדה.
    אני חייב להודות שאני לא בטוח אם נכון להחליף באמצע העונה או רק בסופה אבל משהו חייב לקרות. על שינויי הסגל בינואר אפשר לבנות בערך כמו על הגעת המשיח (האמיתי, לא סתם המתולתל) עוד העונה.

    אהבתי

  3. פראליה הגיב:

    גם לי קשה לדבר היום,
    מברוק מתי ובהצלחה!

    אהבתי

  4. תום א הגיב:

    התסריט האידיאלי לעונה הזאת:
    קרית שמונה לוקחת אליפות, מה שישאיר שם את בן שמעון שלא יגיע חלילה להפועל או מכבי.
    הפועל מסיימת שניה, עולה לליגה האירופית ומבזבזת אנרגיות באירופה שנה הבאה.
    אנחנו מסיימים במקום שלא מוביל לאירופה, רובן מחליף את אלישע, מחזירים את סולליך, מורידים את קטן לספסל, גונבים את ניר ביטון, מעלים כמה צעירים מהנוער, מביאים כמה זרים שאף אחד לא שמע עליהם, מתחילים את העונה בלי ציפיות, מחזירים את החיבור בין השחקנים לקהל, וככה בשקט בשקט לוקחים שוב אליפות בשנה הבאה. משהו כמו העונה הראשונה של אלישע.

    אהבתי

  5. פרלה הגיב:

    תום א – זה יוצא בעוד שנתיים.
    אם אלישע לקח אליפות עם הסגל של רוני לוי בעונתו החמישית (בתוספת קרופניק וקולמה) אז המאמן הבא לא צפוי לשנת חסד. ורק אני עסוק בתזמון ובמומנטום של המעבר לאיצטדיון החדש? (אמצע העונה הבאה או זו שלאחריה)

    אהבתי

    • תום א הגיב:

      גם אני חושב על האצטדיון החדש, ולכן העונה הבאה הרבה יותר חשובה מהעונה הנוכחית. כי אם נצליח לקחת אליפות בשנה הבאה, אז בשנה שלאחריה נוכל כבר לארח את כל המשחקים האירופיים באצטדיון החדש. צריך להתחיל לחשוב על העונה הבאה כבר עכשיו. אני מאוד מקוה שחרזי כבר עושה את זה.

      אהבתי

  6. מנטיסה הגיב:

    מודה, אני אתמול ראיתי רק את המחצית השנייה וחייב להגיד שכמו שההגנה שלנו נראית, אני מוכן להבטיח שאם אני אאסוף פה את כל המגיבים בבלוג פלוס עוד איזה שתי בחורות שהם לא סילבי ז'אן ודומותיה ונשחק נגד חיפה בהרכבה הנוכחי, אני בטוח שנצליח להשחיל איזה שני גולים וזה כשאנחנו עוד עושים באמצע איזה הפסקה, מורידים איזה פייסל ולוגמים איזה שוט של ערק.
    זה פשוט לא ייאמן איזו מסננת נהייתה הקבוצה שלנו. בשנים הקודמות אמנם כמעט ולא חוררנו רשתות בצרורות אבל לפחות היה אפשר לסמוך על ההגנה שתעשה את העבודה.
    ואם כל הגיבוי שניתן לאלישע על ידי כותב הבלוג (הופמן, הגיע הזמן להתעורר ולהכיר בטעותך. כשנתת גיבוי לחמד, בסוף ידעתי לתת לך את הכבוד אבל פה אתה טועה ובענק). אלישע צריך ללכת. אפילו עכשיו. אין לי בעייה שיגיע מאמן זמני (לא איזה סרבי כמו שנכתב בעיתונות) או אפילו שדרסיליה ואדו ייקחו את המושכות עד הגעת הרובן אבל די. אי אפשר יותר. ובמיוחד אני לא מסוגל לשמוע את התגובות שלו בסוף המשחק. הוא מתחיל להזכיר קצת את רוני לוי בתגובות. לעומת זאת, אני חייב להודות שקטן דווקא למד וכשהקבוצה לא משחקת (בכוונה אני כותב לא משחקת ולא "לא משחקת טוב" כי מה שראיתי אתמול זה לא היה משחק למעט השער המצמק של תורג'מן) הוא יודע להגיד את האמת ולהגיד שהיינו גרועים ושלא מגיע לאוהדים שלנו לראות אותנו ככה.
    אז לסיום: אלישע הביתה !!!! היה נחמד אבל נגמר

    אהבתי

  7. הופמן הגיב:

    פרלה ומנטיסה – במה בדיוק אני אמור להודות? אלישע כשל, כתבתי את זה בפוסט הקודם ובפוסט הלפני קודם. אבל אני לא חושב שמאמן אחר ישיג את התוצאות שהוא השיג בארבע שנים במועדון, אז אני לא רואה סיבה לשלוח אותו הביתה. אם צדקתי או לא, נוכל לראות רק בעונה הבאה, אם אלישע יישאר.
    איך נבדוק אם אתם טועים? אם המאמן הבא לא ייקח אליפות בשנה הבאה אז טעיתם? אם המאמן הבא לא ייקח 2 אליפויות + העפלה לליגת האלופות בארבע שנים אז טעיתם?
    אני לא חושב. אין פה עניין של טעות או צדק. יש רק עניין של נסיבות וציפיות (ולדעתי בנסיבות הקיימות אלישע עשה במכבי את המקסימום), ועניין של תפיסת תפקיד המאמן ומתי צריך להחליף אותו. אני לא חושב שהכישלון השנה צריך להביא להחלפתו, לאור התוצאות בשנים הקודמות.
    הסיבה היחידה שמקובלת עליי להחליף את אלישע היא שהכדורגל של מכבי בתקופתו הוא לא גדול, גם בזמנים הטובים שלה. אבל יש לו תירוץ די טוב לזה, בכל זאת מחליפים לו חצי קבוצה כל עונה.
    עם זאת, כמו שכתבתי קודם, אני בהחלט מצפה ממנו לעשות מהפכה במכבי ולהכין אותה לשנים הבאות, ועכשיו זה זמן טוב לזה מאי פעם. אם לא אראה ניצנים למהפכה כזו, בהחלט אהיה בעד ההחלפה שלו.

    אהבתי

    • מתי הגיב:

      קשה לי עם הקריאות לפיטורים של אלישע לוי. אני אישית מאוד אוהב אותו. לדעתי צריך לתת לו לסיים את העונה כל עוד אנחנו לא מגיעים לאזור המסוכן של ירידת ליגה.
      לדעתי אחרי שנה שלישית אלישע לוי היה צריך להישאר רק אם היו מבטיחים לו עוד עשר שנים במכבי חיפה ( ברור שאף אחד לא היה מבטיח לו דבר כזה)
      אין. אי אפשר להצליח עונה רביעית לא שלמה שרף ולא רוני לוי ולא שפיגל ולא באף קבוצה אחרת בארץ. פשוט אי אפשר.

      אהבתי

  8. הופמן הגיב:

    כתבה טובה ומעוררת מחשבה על גולסה:
    http://sports.walla.co.il/?w=/157/1889201
    אולי באמת אנחנו מצפים ממנו להיות מנהיג בגיל צעיר מדי.
    התפקיד שלו לדעתי – משהו כמו זנדברג. בין המרכז לאגף, ובכל מקרה קדימה ולא מאחורה.
    לצערי היום הוא שוב יתופקד מאחורה.
    רק שלא יתבזבז לנו.

    אהבתי

  9. פינגבאק: זמן ים/ מתי סין קרונה | מצד שני

  10. פינגבאק: מחלת ים/ מתי סין קרונה | מצד שני

כתיבת תגובה