פוסט פתיחת עונה בלתי חגיגי, אבל חברתי!/ פוסט אורח מאת פרלה

טוב, שלום. לא התראינו הרבה זמן, מכל מיני סיבות, אך כפי ששמתם לב דאגנו לכם לתחליפים בדמות היורו (מישהו זוכר?) והאולימפיאדה. ועכשיו כשהכל נגמר, אין ברירה אלא לשוב. אנחנו שמחים לבשר שהבלוג יפעל העונה במתכונת רגילה, כלומר כרגיל אין לנו מושג איך הבלוג יפעל העונה. מה שיקרה יקרה, אנחנו נותנים לחיים להוביל אותנו, זורמים עם הזרם ונעדרים עם העדר.
בינתיים, בזמן ששחקני מכבי מצחצחים את הנעליים לקראת המחזור הראשון (כלומר הצעירים מצחצחים לותיקים וכולם מצחצחים לקטן), הנה פוסט של ידיד הבלוג פרלה שפותח עבורנו את העונה וחוסך מאיתנו במערכת את החובה לעשות את זה בעצמנו. תודה פרלה, ונשמח אם גם אחרים יבינו את הרמז, יכתבו בעצמם וישלחו לנו וכך יאפשרו לנו לבלות בים במקום לשבור את הראש על פוסטים חדשים.
וזה פרויקט פתיחת העונה הירוק של החבר הירוק עופר הירוק, שבמסגרתו עלו כבר הפוסטים הירוקים של מתן גילור ושל מארק בלינדר[הופמן]

*

הצעות לסדר

לא השתתפתי, בקיץ הזה או בקודמו, במה שזכה לכינוי המאבק החברתי.

אני גם לא שש להתעסק בנושאים פוליטיים במקום שבו אני מחפש את המעטפת המענגת לאהבת המועדון.
לפעמים זה מעניין לקרוא ולפעמים פחות.

הפתיח הזה מגיע כי למרות שאני לא מגדיר את עצמי כ"חברתיסט" עוברות לי מחשבות רבות בראש על מה ראוי וכדאי לעשות איתנו האוהדים כשבפנינו תקופה של שינויים. איך נקבל את האיצטדיון החדש ואיך נסיים יפה עם הבית הראשון (מנחם לס בטח זוכר ומזכיר גם אחרים, אבל לרובנו הספירה מתחילה בקרית אליעזר). אני מבקש להרים קריאה מסודרת למועדון ולנשיא כדי לשדרג את כל מה שסובב את המועדון, ובעיקר את הקשר עם האוהדים, לאותה רמה בה אמור להיות האיצטדיון החדש.

לשמחתנו, הנשיא שהיה פורץ דרך, עדיין איתנו ובעלים אחרים במועדונים אחרים גרמו להם להניף מיזמי אוהדים שאת סופם איש עדיין לא יודע. אצלנו לא נדרשת אפילו מהפכת קטיפה. רק קצת יותר מחשבה ותשומת לב. למועדון יש אשת קשר נהדרת עם האוהדים [מיטל רוזן משה המקסימה – ה.]. אפילו ברמה האישית אני יכול לספר שהיא מצליחה לאפשר לי כניסה לאיצטדיון בשבת מבלי להזדקק להעברת הכרטיס האלקטרוני (לאחר צעידה ממושכת ברגל ממרומי הכרמל לאיצטדיון).

אני מבקש להרים להנחתה (או לנגיחה) הצעות שיש בהן כדי להפוך את היחסים בינינו לבין המועדון למספקים יותר (אף שלמען האמת אליפות השנה וצ'מפיונס בסמי עופר ארינה יהיו מספיקים, לפחות בשלב זה). ההצעות יכולות להיות בעלות אופי חברתי ושיווקי כאחד. לדעתי, השילוב של השניים ייצור משהו הגדול מסכום חלקיו.

הנה הרעיונות הראשוניים שעברו לי בראש:

1. מנוי חינם מגיל 70 ומעלה – לראות את הזקנים עולים במעלה היציע פשוט מחמם את הלב.

2. הקמת קרן לרכישת מנויים או כרטיסים לקטינים שאין ידם משגת. הכוונה היא שהאוהדים עצמם יוזמנו לתרום כדי להגדיל את מעגל הצופים והאוהדים, וכולם ייצאו נשכרים. הרבה יותר כיף לכולנו כשיש יותר קהל.

3. הגרלת נוסע מצטרף לנסיעות הקבוצה למשחקי חוץ באירופה בין המנויים.

4. קטיגוריזציה של אוהדים ותיקים. למועדון יש מסד נתונים ביחס לאוהדים כבר משנות התשעים. אפשר וראוי לתת התיחסות לא רק למחדשי המנוי משנה לשנה אלא גם לאלו שכבר למעלה מעשור נמנים ברציפות על חוג המנוייים.

5. ברכות והודעות אישיות בתשלום על גבי המסך לפני המשחקים ובמהלך זמן המחצית.

בציפיה לרעיונות, התיחסויות ופוסטים נוספים לפתיחת העונה. [ההצעות בפוסט ובתגובות יועברו למועדון – ה.]

שלכם,

פרלה.

***

עדכון – מיטל קראה את הפוסט והעבירה את התגובה המפורטת הבאה:

תודה על הפניית תשומת הלב, ועל הפרגון :).

במועדון עושים את המיטב על מנת להשתפר ולהתייעל כל הזמן, כל אחד בתחומו.

לגבי הרעיונות שהועלו לחיזוק הקשר עם האוהדים –

1. כל תושב שמגיע לגיל פרישה מקבל תעודה של "אזרח ותיק" – בהצגתה הוא יכול לקבל אצלנו הנחה ברכישת מנוי/כרטיס. הוא זכאי להיכנס למשחקי הקבוצה במחיר של נוער/חיילים/סטודנטים ונשים.

2. המועדון מארח (ללא עלות) בחלק גדול ממשחקיו (בד"כ ביציע 14) בנוסף לבתי ספר לכדורגל שהינם בחסות המועדון – קבוצות מאורגנות של ילדים ונוער בסיכון, פנימיות, אוהדים מאקי"ם , אוהדים מאנו"ש וכדו'.

3. במועדון עובדים על תוכנית "נאמנות" (שכנראה תצא לפועל עם הכניסה לאצטדיון החדש) בה אוהדים יוכלו לצבור נקודות ("גולים") בכל פעילות המתבצעת על ידם הקשורה לקבוצה – רכישת מנוי, כרטיס, כרטיס למשחק חוץ, רכישה בחנות המזכרות, נסיעה עם הקבוצה לחו"ל וכדו'. במסגרת התוכנית נקבל תמונת מצב לגבי כל אוהד ואוהד, שיזכה בהתאם להטבות שיקבעו מראש (ביניהם מתנות שונות, וכנראה גם אירוח/טיסה עם הקבוצה למשחק באירופה).

4. לגבי ברכות והודעות על המסך – אנו כבר מקיימים את זה – כל מי שפנה אלינו נענה בחיוב – ברכות ליום הולדת, מזל טוב לחתונה מתקרבת וכדו'. ההודעות מופיעות על המסך כ -15 דק לפני תחילת המשחק, ובמהלך המחצית. בהמשך להצעתכם – אבדוק הודעות יזומות על ידנו.

5. כאמור, אנו מנסים לחדש כל הזמן, ואני מקווה שאתם מעודכנים לגבי מיזם שמתרחש השבוע בגרנד קניון, בשיתוף עם חב' "נייקי" – בה אוהדים יכולים להצטלם עם שחקני הקבוצה והמדים החדשים, לקבל פוסטר מתנה ואת תמונתו האישית מהצילום במתחם המיוחד – והכל – ללא עלות! מצ"ב לינק לכתבה באתר.

תודה רבה לכם! אשמח תמיד לשמוע רעיונות חדשים ואשתדל לעזור עד כמה שאוכל…

מיטל משה
מנהלת יח"צ וקשרי אוהדים
מועדון כדורגל מכבי חיפה

מודעות פרסומת

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה ארס בלוגיקה, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, ספסל האורחים, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על פוסט פתיחת עונה בלתי חגיגי, אבל חברתי!/ פוסט אורח מאת פרלה

  1. מתי הגיב:

    פרלה הרעיון עם מנוי לזקנים הוא מצויין. אבא שלי מרגיש לא נוח להגיע למגרש כי אין שם אנשים בגילו.
    חוץ מזה מיטל באמת מצויינת והיא אחת מגאוות המועדון.
    אני גם שמח שכיהודים אין לנו בעיה לעבור איצטדיון כשחולצתו הקודש נמצאים מחוץ להיכל. קרית אליעזר בלי מכבי חיפה יהיה עבורנו כמו ארנק בלי כסף או כמו בית כנסת בלי ארון הקודש או כמו פייסבוק בלי ״מצד שני״

    אהבתי

  2. הופמן הגיב:

    סחתיין פרלה, תודה על הפוסט המעניין. ההצעות שלך כולן יפות ואני מסכים איתן (מלבד 5 שמריחה לי קצת מאמריקאיות-יתר). הוספתי בפייסבוק (של פרוסנר) שחשוב לעודד בדרכים דומות גם הגעה של נשים ומשפחות למגרש, והתפתח שם דיון קצר שאני מצרף, כי זה נראה לי רלוונטי:
    פרוסנר: באיצטדיון החדש, אפשר לעשות מה שעושים בכל איצטדיון בחו"ל – אזור ייעודי למשפחות. אני חושב שזה ממש יעודד אנשים להגיע.
    אני יכול להציע רק דבר אחד שחבל שעבר מהעולם – ילדים עד גיל 10 עם חולצות ירוקות יקבלו כרטיס מועדון, וייכנסו חינם עם חולצה ירוקה – באיצטדיון החדש אין שום סיבה שזה לא יקרה לפחות במחצית מהמשחקים
    ומתיסין מוסיף: עידוד נשים ומשפחות להגיע צריך להיעשות בשיתוף עם התקשורת. ברגע שיפסיקו לצלם את אותם עשרה בבונים ביציע ויתחילו לצלם משפחות וילדים נהנים במגרש זה יחלחל. ילדים יוכלו להראות להורים שלהם מי מגיע לכדורגל והורים יתחילו לשחרר חבל.
    ומיכל כותבת ש"חלק מההצעות כבר בתהליך טיפול של המועדון".

    אהבתי

  3. PERLA הגיב:

    גרבר. לא המחית לילדים.
    מכירת הכרטיסים בכלל והקדימות למנויים בפרט מחייבת שידוד מערכות.
    המנויים זוכים לטלפונים תכופים בפגרה אך נזנחים למענה הטלפוני כשהמשחקים החמים על הפרק.
    אין שום סיבה לא "לרדוף" אחרינו כשיש מס' איכותי מוגבל של כרטיסים.
    הנושא זוכה לשיח עירני בכל פעם שי מצב כזה על הפרק.
    אני מציע שיישלחו מסרוני SMS אל המנויים שיידרשו להשיב במידה ויש להם רצון לרכוש כרטיס.
    צריכה להיערך הגרלה מפוקחת בין המנויים כשנוצר מצב של מחסור/ ביקוש העולה על ההיצע כדי לקבוע את הקדימות.

    אהבתי

    • PERLA הגיב:

      לפי אתר המועדון, יכול להיות שזה כבר קורה. תבדקו אם אתם רואים חמור לבן בסביבה…

      אהבתי

  4. פינגבאק: המסע (והפעם: הכדורגל של עמית פרלה) | על אהבה וכדורים

  5. פינגבאק: גרעינים/ פוסט פתיחת עונה מאת מתי סין-קרונה | מצד שני

  6. פינגבאק: נוגע לא נוגע. הכדורגל של טל בן יהודה | על אהבה וכדורים

  7. פינגבאק: מנועים אחורה. הכדורגל של יואב ויכסלפיש | על אהבה וכדורים

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s