גרעינים/ פוסט פתיחת עונה מאת מתי סין-קרונה

טוב, הנה זה קורה. לא חשבתם שנשאיר אתכם בלי פוסט פתיחת עונה חגיגי, נכון? כי אני כן. אבל אז הגיע מתי והציל את המצב. אז שתהיה לנו עונה טובה, ויותר חשוב – מזל טוב מתיסין וסאלי!
(אגב, למי שלא עקב אחרי הפוסט הקודם – המועדון הגיב להצעות של פרלה. אתם מוזמנים להמשיך ולהציע עוד רעיונות)

*

פתיחת העונה תופסת אותי עם תינוקת חדשה שקראנו לה גלי בהשראת השורה האלמותית: "הגל הירוק גל גלי גבה גלי" ועם די הרבה דברים כבדי משקל שעומדים אצלי על הפרק כמו קידום הצעת חוק לסובסידיה על כדורים פסיכיאטרים מתוקף העובדה, שעל כל חמש מאות הרוגים במלחמה הבאה יתווספו עוד חמש מאות אלף שרוטים בראש.

כך, בעוד אני מדשדש לפתיחת העונה בין השמחה בתינוקת החדשה לבין היאוש בגרעין האיראני, אני נזכר בשיר שכתבתי פעם מזמן:

כולם פה מפצחים גרעינים
כולם פה מפצחים גרעינים
מעלי, מצדדי, מאחורי ומלפנים
כולם פה מפצחים גרעינים

קח גרעין אחד שים על הלשון
תרגיש קצת את המלח מי שהמציא את זה גאון
אחר כך בין שיניים פצח הגרעין
הקליפה החוצה בפה נשאר גלעין

כולם פה מפצחים גרעינים….

מאה גרם שלושה שקלים מאתיים חמישה
ואם תרצה את כל השק קבל עוד הנחה
תלמד כאן לפצח ושב איתנו יחד
רק תזהר עם הקליפות מהבחור מתחת

כולם פה מפצחים גרעינים…

אך בינתיים ילד לך הבאתי במבה
את הגרעינים כעת תשאיר בקשה לאבא
פן יקדים קנה לושט וגרעין יפול
אני מבטיח גרעינים כשתהיה גדול

כולם פה מפצחים גרעינים
כולם פה מפצחים גרעינים
מעלי, מצדדי, מאחורי ומלפנים
כולם פה מפצחים גרעינים

והשיר הזה שכתבתי פעם ונזכרתי בו עכשיו מזכיר לי גם הוא כמה דברים שמעמידים את מצבי באור אופטימי לקראת פתיחת העונה, כמו זה שלמרות שעל כל שקית גרעינים שמדינה פותחת ביציע ומביאה עימה שריקות צורמות של השכנים למוכר הגרעינים שיביא להם גם שקית, הגרעין האיראני לא יותר מסוכן מגרעין עפולה בלוע של ילד. ושלמרות שאני לא מצליח לקיים את השילוש הקדוש-האב הבן וקבוצת הכדורגל, ולא מצליח להעמיד בנים זכרים היות ושליש מקופסאת הסיגריות שלי מתריעה שעישון גורם לאימפוטנציה, אני יכול להסתפק בשמחה בשילוש: האב, הבנות וקבוצת הכדורגל.

ובעיקר זה מזכיר לי שמכבי חיפה בתוך אצטדיון כדורגל מלא מפצחי גרעינים, כמו גם בתי הבכורה יפת חמשת התארים שזכתה בהם מאז שנולדה (והיא כולה בת שמונה וחצי) ובתי הקטנה והיפה שאין לתואר (עדיין), הן המקומות היחידים בהם אני מוצא את הילד שבי כי הן הן הילדות שבי.

אז יאללה חיפה, הילד שבי, הילדות שבי, כולנו מחכים, נו. שיתחיל.

*

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, שאלות ברומו של אדם, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על גרעינים/ פוסט פתיחת עונה מאת מתי סין-קרונה

  1. PERLA הגיב:

    מזל טוב מתי.
    במחזור הראשון של העונה שעברה בתך (הבכורה כמובן) הפיחה בי אופטימיות ביציעי הקופסה.
    אני מניח שלא תגיעו לבלומפילד אבל נקווה שההמשך יהיה טוב יותר.
    שתתחדש עלינו עונה טובה ומתוקה כצפיחית בדבש.
    שהאירופאיות שלנו יעשו חיל בנכר ובמכנסיים בארץ.
    שרובן יחזיר עטרה ליושנה.
    שהילדים ילמדו לתת כבוד (הירוקים והצאצאים).
    המחשבה על ילדים משלך מרגשת.
    המחשבה על הכדורגל שלך מרגשת.
    המחשבה על שניהם יחד, פנטזיה.
    ושהבן יהיה שחקן אמיתי, ממשי ובעל ערך במועדון, אוטופיה.

    אהבתי

  2. הופמן הגיב:

    פוסט פשוט מקסים.

    אהבתי

  3. מתי הגיב:

    תודה פרלה. בנים אני לא רוצה כשחקני כדורגל, גם מכבי חיפה לא כלכך רוצה נראה לי, אני מעדיף אותם כאוהדים. הופמן תודה האכסנייה פה מקסימה.

    אהבתי

  4. וואו, מתי. איזה פוסט יפה. ומזל טוב.

    אהבתי

  5. פראליה הגיב:

    פשוט מקסים,
    שם אדיר ושיר מקסים.
    מזל-טוב והרבה נחת.

    אהבתי

  6. שמרלינג הגיב:

    מזל טוב מתי! שתזכו לנחת ותארים שיביאו עוד נחת.
    אני זוכר שבילדותי היו מוכרים כרטיס 'אב ובן'. אחר כך זה הפך ל'הורה וילד'. היום אני לא יודע אם יש את הדיל הזה בכלל. אבל מעולם(!) לא נתקלתי באוהד באצטדיון (ותכלס לא שאני מקפיד ללכת להרבה משחקים) שמגיע לצפות במשחק עם שתי בנותיו. יש לך צ'אנס להפוך לאגדה ביציע.

    אהבתי

כתיבת תגובה

