אנחנו – הפועל רמת גן/ מתי סין-קרונה נלחם בנאחס

הנה זה בא. בניסיון להתגבר על הנאחס החליטה מערכת "מצד שני" לחזור לפורמט הישן של הבלוג, הפורמט שעשה את ניר הופמן, הפורמט  שסידר לו חוזי שימוש בבלוגים של NBC ,CBS ,RTL וערוץ 9 ברוסית, הפורמט הגאוני לפני משחק שמתחיל בחדשות, ממשיך ברכילות ההרכבים למשחק על פי וואלה סלבס ונגמר בתחזית שמוסר אנטולי חריטונוב על כוס וודקה בתחנת הווינר המקומית.

לפני

אז הנה, אחרי שהפורמט תורגם ליותר מעשרים שפות הוא חוזר לשפה שכולנו מכירים: כדורגל ישראלי. ונפתח ב

חדשות

נמשכות הספקולציות והשמועות לגבי התשובה אותה ענה אייל משומר לראובן עטר כשהמתולתל שאל את המגביה לשחקים לפני המשחק האחרון מי הם חלוצי הפועל עכו.

גורמי חוץ מדווחים שהמגביה ענה למתולתל את אחת מהתשובות הנ"ל:
1) מי זו הפועל עכו?
2) חכה ראובן , איך מתחיל סופר גול, אני נותן לך גם את כל ההרכב של מכבי אום אל פאחם כולל המספרים של המדבקות.
3) ימשיך כבודו…
4)נִהְיֶה כֻּלָּנוּ חֲלוּצִים
נִהְיֶה כֻּלָּנוּ חֲלוּצוֹת
נִהְיֶה כֻּלָּנוּ חֲלוּצִים וַחֲלוּצוֹת…
יכול להיות אחלה מערך, לא ראובן? רצית התקפי.
5) מה ראובן? מה חלוצים? אתה מתבלבל. אני לא מארגון השומר, אני מההגנה, משומר. הייתי עם יגאל אלון בחדר, לא עם אלכסנדר זייד, סבא רבא של אמרי זייד.

מאידך, גורמי ביטחון טוענים שמשומר רק עשה פרצוף של אידיוט וגיחך במבוכה.

ההרכב על פי וואלה סלבס

היות ואף אחד משחקני מכבי חיפה לא השתתף השבוע בריאליטי, לא הוזמן לשום פתיחה ואף צלם פפרצי לא זיהה ולו אחד מהשחקנים חוץ ממימל, וואלה סלבס לא יפרסם היום את הרכב מכבי חיפה.

ועכשיו, אחרי חסות קצרה, הרגע לו חיכיתם שנה שלמה.

התחזית

התחזית נכתבת בחסות הג׳וינט. הג׳וינט – החומר שיגרום לך להאמין למה שאתה כותב

ולכן

0:3 ירוק!

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

16 תגובות על אנחנו – הפועל רמת גן/ מתי סין-קרונה נלחם בנאחס

  1. אוווווווווו מי מגיע? (חוץ מהספר המבוקש)

    אהבתי

  2. מתי הגיב:

    לא מי, מתי!
    עופר, אני לא מגיע, אבל פרלה מגיע והוא יקח את הספר מידיך וידווח כדי שאסיר את האמברגו מעל הבלוג שלך. ואני מבקש להחזיר אותו בלי הג'וק אבל עם כל הכתמים של המרק שאכלתי בשנת 93'

    אהבתי

  3. הופמן הגיב:

    אז בשביל שעופר לא יואשם בזה, אני מודה שפעם אחת התעטשתי על הספר כשדגדג לי ירון גבעול באף

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    הופמן, יצאה לי מהאף התגובה הזו שלך. לפחות הגעת לירון גבעול, פרוסנר לא סיים לקרוא את התוכן.

    אהבתי

  5. פרלה הגיב:

    מתי- תודה.
    הופ – תודה.
    עופר – תודה.
    ואפשר לחשוב שאת צעירי , משומר כן מזהה.
    בעניני הנאחסים אני מנצל את כל מלאי החולצות הירוקות שלי ואף אחת לא פועלת. שאבוא באדום?!

    אהבתי

  6. Perla הגיב:

    1. הספר בידי. תודה לעושים במלאכה.
    וביחס למשחק:
    2. הכל בראש.
    3. מזל אף פעם לא מזיק. אלא אם מתחילים להסתמך עליו.
    4. יש אצלנו שחקנים שראויים להרכב: צוצאליץ, דקל, דמאו, ידין (ענק. חבל שנהנה ממנו פחות מעונה שלמה), יניב. ויש כאלה שלא.
    5. חובת ההוכחה על האחרונים, ועל מי שהביא אותם, ועל המאמן והנשיא. 

    אהבתי

  7. תום א הגיב:

    אני יצאתי היום מקרית אליעזר עוד יותר פסימי משהייתי קודם. איך שחקנים של קבוצה במצבנו עולים למשחק בכזו אדישות? איפה ההשפעה של המאמן אם ככה שחקנים עולים למשחק? למה לא עולים עם טירוף בעיניים?
    ידין מס' 1 בקבוצה מאז שהגיע, הוא בדיוק מה שהיה חסר לנו כבר שנים.
    גם דקל תוספת מבורכת, עד עכשיו היה מצוין בכל המשחקים.
    לגבי השאר – חושך. איך יש לנו שחקנים בלי טכניקה בסיסית? דמאו מזכיר לי את סיידו במסירות שלו לשחקני היריבה. הוא יכול להיות בלם לא רע, האמת, אבל בלמים כבר יש לנו, ובקישור הוא עושה נזק (איבודי כדור חסרי אחריות, שוב ושוב, לא דיברו איתו על זה אחרי שהוא סידר לאשדוד את שער הנצחון?). אנדלובו לא מסוגל לעצור כדור שנשלח אליו. פעם, ועוד פעם, ועוד פעם, עד שאנחנו מבינים שפשוט אין לו טכניקה בסיסית. מה זה?
    בקיצור, המציאות ממשיכה להכות בנו. אין שום דבר חיובי לקחת מהמשחק היום (אולי חוץ מהתקוה שעידן ורד יחזור לעצמו).

    אהבתי

  8. שמרלינג הגיב:

    הפתרון הוא להמשיך להשאיל שחקנים לכל קבוצות הליגה. תודה לך ישראל. אל תחזור לחיפה בבקשה.

    אהבתי

  9. מתי הגיב:

    פרלה אני ממש שמח. הבא בתור זה פראליה אם אני לא טועה.
    אני עם תום, מאוד פסימי. אומנם עם דקל וידין יהיה מאוד קשה להבקיע לנו שער ואומנם ידין הוא באמת פנומן ושחקן ברמה שהרבה זמן לא הגיע למכבי חיפה אבל חוץ מהם אנחנו חושך מצרים. אין בקבוצה הזו פשוט שום דבר שעובד כמו שצריך.

    אהבתי

כתיבת תגובה

