רמת השרון – אנחנו, אחרי: מלחמות שוב קורות בחורף

לפי התוצאה זה לא לגמרי ברור, אבל לפי השיחה הידידותית פלאס טפיחה על השכם של שחר לעטר אחרי המשחק, רובן הרוויח לפחות עוד שבוע במועדון. וזה אומר שהמלחמה ממשיכה.

*

ראיתי הפעם עם זי"ן, AKA שמרלינג, והוא התעקש שאודה שלא שיחקנו כל כך טוב כמו שחזרתי וטענתי במהלך תשעים הדקות. אז אני מתעקש בחזרה ועומד על דעתי: בחלקים נרחבים שלו, זה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, אם לא הטוב שבהם.

פתאום היתה מהירות, פתאום הכדור זז, פתאום היו מהלכים של נגיעה אחת. אמנם זה לא היה מושלם גם כשזה הצליח, אבל זה היה משהו, ניצוץ של זיכרון מקבוצה דורסת.

שלא לדבר על אפקט בוקולי, שהיה מצוין בעצמו אבל גרם גם לחברים להתנפל על הרמתשרונים בהתלהבות. מפגן הלחימה וההתלהבות הזה היה הצהרה על תמיכה בעטר. הכי קל בעולם היה בשביל השחקנים לזלזל ולא להתאמץ, כמו במשחק שעבר. הפסד קטן ועטר היה עף. אבל הם נלחמו בשבילו.

הביטוי הבלתי ניתן לערעור של ההצהרה הזו היה כמובן הריצה של דקל לעטר אחרי הגול, כשהוא קורא לאחרים להצטרף. החבר'ה היו מודעים קצת יותר ממנו לפוטנציאל הנפיץ של תמיכה פומבית במאמן שעלול עוד שניה לעזוב, אבל דקל – אחד מבעלי הביצים הגדולות במזרח התיכון – לא חשש להצהיר למי הוא נאמן, ולפתוח חזית קטנה עם הקפטן הקודם על הדרך.

קינן הוא איש האמון של עטר בקבוצה כרגע, והוא ביצע את תפקידו בצורה מושלמת, כולל גול. בכלל, נראה שלכולם המהלך הזה עשה טוב. ידין היה מצוין כרגיל, ורד נראה שמח מתמיד (אבל לא היה ביום טוב במיוחד), עזרא נראה משוחרר והבריק מדי פעם (אבל לא מספיק), וגם גולסה נכנס לתפקיד החדש לא רע, בעיקר במחצית הראשונה. הוא אמנם התעייף ונחלש יחד עם כל הקבוצה בשניה, אבל הבעיטה האדירה שלו למשקוף – אחחח, כמה סנטימטרים יותר למטה ואולי כל השנה שלנו משתנה – הזכירה כמה פוטנציאל יש לו.

ואולי טוב שהבעיטה לא נכנסה. כי זה מאיר באור זרקורים מסנוור את הבעיה הכי גדולה שלנו כרגע – יש לנו חלוץ אחד, והוא די גרוע. עם רגל מסיימת טובה ברחבה, משחק כזה יכול להיגמר בהבסה של היריבה. ואז זה באמת יתחיל להתקרב למכבי שאנחנו רוצים לראות.

אם נסכם את סוף השבוע הזה נראה שיניב קטן הצליח, וזו המסקנה האישית שלי מכל הריקושטים שעפו אחרי רעידת האדמה אתמול, להשתמש בעיתונאים המקורבים שלו כדי ליצור מלחמה בינו לבין עטר. התוצאה של המלחמה הזו תלויה אך ורק בדבר אחד: היכולת של הקבוצה על הדשא.

התוצאה במלחמה הזו, בינתיים: 1:1.

*

ועוד דבר קטן: נראה כרגע כאילו קטן מקבל את הגב של הבעלים בפרשת קטן. לכאורה זה מפתיע, לאור היחסים החמים בין הבעלים והקפטן לשעבר. למעשה, ייתכן בהחלט שהבעלים הם כבר לא מי שאנחנו חושבים שהוא. נראה לי ששחר ג'וניור הוא הגב העיקרי של עטר בכל הפרשה. אני לא אתפלא לגלות שלסניור קצת נמאס להשגיח והוא נותן לבן שלו לשחק עם הצעצוע לבד.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

18 תגובות על רמת השרון – אנחנו, אחרי: מלחמות שוב קורות בחורף

  1. Perla הגיב:

    החזקתי את עצמי כדי לא למהר ולכתוב ״אמרתי לכם״ לפני שאני קורא את ה״אחרי״.
    הפעם אני כותב אחרי צפיה בטלויזיה וזה נראה אחרת לגמרי.
    המצטיין הוא אכן גוסטבו אבל אנדלובו היה ממש קרוב. בוודאי בחצי הראשון.
    קומץ הרגעים החיוביים לא עלה, לדעתי, על הקורט רגעים הלא שליליים בשבוע שעבר (שהיה לדעתי ממש הכי גרוע).
    דקל רץ לרובן אבל אני לא רואה שם אף אחד עם אכפתיות שבכלל מתקרבת לזו של יניב.
    הירוקים הצעירים כנראה ירוקים מדי, על אף נסיונם בליגת העל. ורד נגע הרבה בכדור וזה לא עשה טוב לשניהם, חן ניסה אבל נכשל וגולסה עדיין בהלם מקידומו לחלק ההתקפי.
    שלושתם קרובים יותר לבורר מאשר לפרעון השטר.
    אני מאחל ליניב עוד שבועיים של שיעולים מנומסים לפני שהמאמן הבא ירכיב אותו מול הפועל בדרבי.
    אם לא קודם לכן.
    הלוואי ואתבדה.

    אהבתי

    • הופמן הגיב:

      אף אחד עם אכפתיות שבכלל מתקרבת לזו של יניב? ומה עם בוקולי? ודקל? וורד לא נתן הכל? וגולסה מתישהו הפסיק לרוץ? אפילו לאנדלובו אין לי טענות על המאמץ והאכפתיות. אם היה דבר אחד שהיה בבירור יותר טוב בקבוצה הערב, זו האכפתיות. ואני לא מדבר על זה שהאכפתיות של יניב נראית לי הרבה פעמים בעיקר בשביל המצלמות.

      אהבתי

  2. מתי הגיב:

    הופמן, די, זה לא זה. אי אפשר להיתלות בכמה וישים חיוביים במשחק כזה.
    מכבי חיפה נראית קבוצת ליגה ב' שמתאמנת פעם בשבוע אחרי העבודה.
    גם אם המשחק היה נערך באצטדיון בנתניה, או, אתה יודע מה, בקאמפ נואו, רמת המשחק והמגרש היה מזכיר לי משחקים של מכבי טמרה בספורט בערבית עם סלומון מוניר. כשהכדור אצל מכבי , נדמה כאילו המגרש כלכך בוצי ומלא שלוליות עדשאי אפשר להוציא את הכדור מהבוץ הכל מגושם ולא רציני, יש כמה איבודי כדור שבושה ששחקנים בליגה א' עושים אותם. אני מצטער אבל לא ראיתי שום אור. חושך מוחלט.

    אהבתי

    • Perla הגיב:

      באמת תהיתי איפה זה תופס אותך.
      אני מניח שבין נועה לגלי (אם אני זוכר נכון את השמות).
      מסכים כמובן עם כל מילה.

      אהבתי

    • שמרלינג הגיב:

      מתי יא אוהד כשלונות!
      למה אחרי תיקו לא נאה לך לכתוב פוסט?
      מה עם איזה 'לפני השינה צחצחתי שיניים והשפרצתי על השיש במקלחת טיפה לבנה וטיפה שקופה וזה הזכיר לי את התיקו ונשבעתי שיותר לא אקח מולטי ויטמין עד שעטר יתפטר'.
      (סתם, אוהב. )

      אהבתי

      • הופמן הגיב:

        להגנתו ייאמר שלא חיכיתי לפוסט שלו והעליתי מיד. הוא דווקא שלח לי פוסט בזמן, כהרגלו, אבל ביקש לפרסם אותו מחרתיים. אז הרווחנו עוד פוסט השבוע (:

        אהבתי

      • מתי הגיב:

        אחלה שמרלינג, אני מבין שאתה מסטלבט על צורת ההבעה שלי ועל הכדורים, רק תזכור את המילים של להקת משינה: ״כל אחד צריך בסוף כדור, כל אחד צריך בסוף כדור. ואני יודע, זה עניין של זמן, כך אמר לי סשה השען״

        אהבתי

  3. מתי הגיב:

    אחת משתיים פרלה, לא רע. זה תופס אותי בחושך, יש הפסקת חשמל.
    דרך אגב-תשעה משחקים ושער אחד בלבד במחצית השנייה. זאת אומרת שער אחד בארבעה משחקים וחצי.

    אהבתי

  4. שמרלינג הגיב:

    הופי, גם אם המשחק הזה נחשב בעיניך להכי טוב של חיפה העונה (לדעתי גם זה לא), זה עדיין לא אומר שאתה חושב שלא היה גרוע בסדרי הגודל המופקרים מראש של הכדורגל הישראלי. כלומר, ייתכן שאנחנו בעצם מסכימים.
    שתי המחלות הבולטות הפעם היו: משומר אייל, הכושל הכי אמין שלנו, ומתסכלת לא פחות, ההתקפה העומדת, שבה אפשר לראות לפרקים עד 4 שחקני התקפה עומדים באיזור קו ה-16 עם הגב לשער וחוסר מושג מה לעשות עם הכדור לכשיגיע.

    אהבתי

  5. הופמן הגיב:

    המגרש באמת היה גרוע, ועם שלישיה טכנית כמו שיש לנו מאחורי החלוץ זו בעיה גדולה. ועדיין היו שם כמה מהלכים יפים.
    אולי אני מעדיף לתת לוישים החיוביים למלא אותי אופטימיות במקום לשוב ולהתבאס מהמחלות הידועות (אין מגנים, אין חלוץ, אין הבנה מה לעשות כשלא הולך וכרגע גם אין ווינר), אבל אני לא רואה הרבה ברירה אחרת כרגע. צריך להביא חלוץ בינואר, ובינתיים לנסות להתייצב ולהשתפר.

    אהבתי

  6. רגב הגיב:

    הופמן אני חושב שראיתי משחק אחר , זה הזכיר את המשחק נגד בני יהודה רק שעזרא בתפקיד קטן עם יותר בלבול ופחות מלחמה. דווקא אנדלובו היה טוב מאוד במחצית הראשונה פשוט חיפה לא עוברת את ה-16.
    וידין היה חלש אתמול ולא בלט, רק בוקולי נלחם. עדיין אין שיטה .

    בקיצור עטר יצא קטן

    אהבתי

  7. הופמן הגיב:

    למזלי אני רואה פה ושם שיש עוד שחושבים שזה היה מעורר תקווה. יכול להיות שכל אחד רואה מה שהוא רוצה לראות.

    אהבתי

  8. אביעד הגיב:

    היה מחורבן. כמו שמחורבן בכל העונה. והדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שכנראה ורובן הוא לא הסיבה. גם אצל אלישע ביקרנו את היכולת. ורובן ניסה את השיטה הרגילה שלו. וניסה עם שני קשרים באמצע. וניסה עם קטן ובלי קטן, עם בוקולי ובלי בוקולי, עם ורד ובלי ורד, עם גולסה ובלי גולסה. בכ"ז עדיין חרא. אז זה לא רובן, זה השחקנים. עד שהשחקנים יפסיקו להתחבא מאחורי המאמן עם הדלפות ובכי בסגנון של "המאמן מאבד את חדר ההלבשה" אז ימשיך להיות רע.

    אהבתי

  9. צח הגיב:

    קבוצת תחתית (ואנחנו קבוצת תחתית לא רק במיקום בטבלה), לא יכולה להרשות לעצמה לוותר על שחקן שגם אם הוא לא בכושר שיא הוא עדיין היחידי שיודע לתת מסירה טובה.
    קבוצת תחתית צריכה לגבש הרכב קבוע ולוחמני ולרוץ איתו. בגלל זה בוקולי חייב להיות בהרכב וקטן חייב להיות בסגל. שרוצים להדיח שחקן כמו קטן עושים את זה במהלך הכנת הקבוצה לקראת העונה ולא כניסיון למצוא את האשם במצב הקבוצה. כל שבוע מסתבר מוצאים שניים שלושה אשמים אחרים.

    אהבתי

  10. יניב הגיב:

    לצערי, הפעם, אני לא חושב שהפתרונות הם טקטיים/מקצועיים. חצי מהשחקנים בקבוצה אכן בינוניים מינוס, אבל הרבה פעמים נשמה מתגברת על בינוניות, ולך תמצא נשמה בקבוצה שנלחמת בעיקר נגד עצמה.
    שחקנים ותיקים לא אוהבים שינויים. אז כשמחליפים לך את כל הצוות המקצועי שהתרגל לסלוח לך, כמבקשים ממך להגביר את קצב האימונים, כמחזיקים אותך קצר ומבקשים ממך, רחמנא לצלן, להוכיח שאתה ראוי ללבוש ירוק יותר מהצעיר המוכשר החדש – אתה מתמרמר ומתסיס. ואולי בחוץ שקט יחסית, אבל בפנים מתגבשים שני מחנות עם אגו שמסבך כל מהלך טקטי פשוט. קטן-משומר-טאלב-ורד-גולסה VS כל השאר.
    אני בצד הפסימי כרגע, כואב את ההסטוריה. בניון ניצח, נמני ניצח, קטן ניצח את רוני לוי, קטן ינצח שוב. אז מה אם הצעיר המוכשר החדש ראוי יותר ממנו.

    אהבתי

כתיבת תגובה