אנחנו – הפועל באר שבע, אחרי: שלום, תקווה

אנחנו לא דיברנו אבל אריק הקשיב. הספסל זכה לטעום את נחת התחת של יניב, שחקן נוער מבטיח הוצב לראשונה בהרכב, והשגנו ניצחון נאה מול הקבוצה הלא חלשה בכלל שבנה אלישע האנדרייטד.

הופמן

ההערכה שלי הן לבנאדו והן לקטן הכפילה את עצמה היום. לא יודע איך בדיוק זה קרה, כמה אריק התכווץ לפני וכמה קטן התכווץ תוך כדי, אבל השיחה הזאת בטח לא היתה נעימה לשניהם.

בתמונה: סוכן סיגמא^'232.2424 (בפי הילידים: "גיורא"), בעת משימה חשאית בכוכב לכת ארץ

אבל קטן קיבל את ההחלטה כמו גבר. סליחה, כמו קפטן. זה היה המעשה הכי קפטני של יניב מאז שענד לראשונה את הסרט. הוא לא אמר מלה לפני המשחק, ובמהלכו ישב בשקט, ראה את החברים שלו מתקשים, ראה שני מחליפים נכנסים לפניו כששריר לא זע בפניו עליהן הוצבה מצלמה מיוחדת, נכנס כמו גדול בזמן הנכון, הכניס רוח חדשה ועזר לנו להשיג נצחון חשוב.

כמו שצריך. כמו סמל אמיתי. כמו ראובן עטר בשלהי הקריירה. כמו שלום תקווה. סופר-סאב.

מה עוד אמרנו כאן לפני? שחקני נוער. איזו החלטה נהדרת של אריק להציב את ריאן בהרכב. איסמעיל (נצטרך למצוא לו כינוי!) נתן כמה מהלכים יפים והרבה מהירות לאגף, לקה קצת במחלה הצפויה של לנסות יותר מדי, אבל גם הוא השאיר פתח לתקווה.

מה עוד? שראנוב יציב, צ'וצ'ו מצוין, דקל לוקח כל כדור גובה ובכלל חולית ההגנה התייצבה לגמרי מאז ששר ההגנה אריק קיבל את התיק. ידין הופך במהרה להיות השחקן האהוב עליי, גולסה תופקד קצת מאחור אבל לקראת הסיום ובעזרת קטן וגוסטבו הרשה לעצמו להיכנס לרחבה ולעשות בה שמות, ורד הדועך קצת התפזר, עזרא המפוזר קצת דעך, אבל ויאם חזר להיות עמאשה וקיבלנו בונוס בדמות שלומי אזולאי, אז אולי ההתקפה שלנו לא כזאת גרועה. אם כי אין ספק שעוד חלוץ יכול לשדרג אותנו פי כמה.

ומה עוד? ריאן הרים כדור חופשי נהדר ונתן תקווה שיש תקווה גם בתחום הזה, ויותר הגבהות הלכו אל צ'וצ'ו שזה, מסתבר, גם רעיון מצוין. אה ורמי ווייץ המעצבן זכה שאכתוב עליו סטטוס בפייסבוק: לפעמים "דעתן" היא רק דרך קצרה לומר "מוציא אנשים מדעתם".

אבל למה לדבר על רמי, כשאפשר לדבר על אריק. ביום אחד הראה גם ביצים ענקיות, גם יחסי אנוש טובים, גם ניהול משחק נהדר. תקווה כבר אמרנו?

יותם

איכס איכס איכס איכס איכס איכס איכס יש יש ישששששששששששששש!

כאבי מחזור: סיכום ניצחון ירוק

• אז מה עושים עם 82 דקות שעושות לך להקיא ו-8 דקות שעושות לך אורגזמה? סותמים ת'פה, אומרים יפה תודה וממשיכים הלאה, העיקר הניצחון ואת היופי נשאיר לסרט חיי פאי.

• באופן סמלי הקבוצה ששיחקה היום מול הקבוצה של אלישע לוי היא הקבוצה של אלישע לוי, אפורה, משעממת אבל יודעת לקחת נקודות, ועם פתיחת עונה כזו, אני אסתפק בזה.

• כאיש ימין אני מאמין שיהודי לא מגרש יהודי, חוץ מאת משומר, אריק, לא יזיק לו קצת ספסל.

• פוטנציאלית, מאז רומן פץ לא דרך בקריה שחקן כמו צ'וצ'אליץ. נקווה רק שלא יקום גם מאיר מליקה חדש.

• אני מבטיח לכם שאם קטן היה פותח היינו נראים בדיוק אותו גועל נפש ב-82 דקות מתוך ה-90 אבל אני לא בטוח שהיינו מקבלים את השמונה דקות הטובות שלו.

• עם כל הכבוד לשער של עמאשה והשער של אזולאי, אי הבאת חלוץ אימתני בינואר משולה בעיני לאי הבאת ספּר לדליה איציק, פשוט ייהרג ובל יעבור.

• מישהו ראה את טוואטחה? לא? טוב מאד, שיימן הברקת העונה מבחינתי.

• רמי ווייץ ממשיך להמאיס על צופי הכדורגל את המשחק, אני כבר ממזמן מנמיך לקצה גבול השמיעה משחקים שהוא משדר, תלונות קיטורים וגידופים, ממש כמו לשמוע את אמנון אברמוביץ' מדבר על ביבי, נמאס. אז רמי תקשיב, נכון שזה לא טיקי טקה, אבל חליק, אנחנו יודעים שזה לא אירופה אבל אנחנו באסיה ורק לנו האוהדים מותר להתלונן, ואתה? התפקיד שלך הוא לשדר אז רבאק תשדר. דרך אגב אם אתה לא מעוניין בתפקיד שלך אתה מוזמן להחליף מקצוע, שמעתי שמחפשים אנשים ברשימה של לבני (או שזה כבר נגמר?). .
• גם באנגליה יש משחקים גרועים, אבל עצה קטנה לציבור שדרנינו, תקשיבו מדי פעם לשדרנים והפרשנים הבריטים, תאמינו לי המרחק ביניהם לביניכם לא קטן יותר מהמרחק בין הכדורגל שלנו לכדורגל האנגלי.

• מילה אחרונה לירוקים, אנחנו במרחק 10 נקודות מהפסגה, עברנו כבר בסיבוב השני את המשחקים מול מכבי תל אביב קריית שמונה ובאר שבע, ניצחון שבוע הבא באשדוד ויש מה לדבר על מקומות 1-3. אליפות אני לא מאמין שניקח (מלח מים מלח מים) אבל חייבים להביא בשנה הבאה את יבשת אירופה לאצטדיון כיפת הזהב (תהיה כניסה ליהודים?) שמחכה לנו בקצה הדרומי של חיפה.

• גיורא אנטמן רק נראה מהעתיד או שהוא באמת משם?

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

19 תגובות על אנחנו – הפועל באר שבע, אחרי: שלום, תקווה

  1. מיכל הגיב:

    גדול, יותם=) חייבת להתייחס במיוחד לקטע על רמי ויץ, כי נראה לי שנקעה נפש כולנו. אם הם כל כך סובלים בעבודה שלהם, באמת שאני מוכנה להחליף אותם. וגם – די ל"פרשנים" שלצידם.

    אהבתי

  2. פרלה הגיב:

    הופמן
    בענין יניב, אהיה קטגור לרגע, לא התחמם במחצית עם יתר שחקני הספסל.
    די ברור שהספסול נעשה "על דעתו".
    ההוצאה שלו ושל גוסטבו יחד מההרכב, מקרינה לדעתי תחושת לחץ שאינה במקומה.
    טוב שזה נגמר כמו שזה נגמר.
    לטעמי, גוסטבו הוכיח שוב, שמקומו בהרכב. באשדוד זה ממילא צפוי, לאור הצהובים של ידין, מר צהוב למשחק.
    לעומתו, ורד מוכיח בעיקשות שהספסל והדשא כאחד עושים לו רע. חבל על הכתפיים, עידן. צפיה בטלויזיה לא ממחישה את מידת האנמיה שלו, הימנעות ממגע, "כאילו" שומר, "כאילו" רץ וגם מפספס בהתקפה. תרומה אפסית ואכזבה גדולה.
    ריאן ויניב, גוסטבו וגם שלומי (עם תפקוד נהדר על הקו אתמול) חייבים לשחק לפני ורד.
    שיימן, כמו האחרים היה מר. ג'קיל וד"ר הייד. לא יודע מה אריק אמר בחדר ההלבשה או איך תדרך את המחליפים אבל ההבדלים בין המחציות בהחלט תואמים את הטקסט של יותם.

    לענין האיצטדיון החדש הביטו, השתתפו והפיצו: tfasim.org.il/tofes/gxtfy

    אהבתי

  3. הופמן הגיב:

    אין לי ספק שהספסול נעשה בהסכמתו, אבל אני די בטוח שהוא רצה לשחק (ייאמר לזכותו שהוא תמיד רוצה לשחק).
    תודה על הקישור – אבל אם רוצים להפיץ את ברשתות החברתיות, למה לא שמים שם כפתור "שייר" או "לייק"? לא חכם.
    יותם – מעולה (השורה על קטן מצוינת). אם כי לא הייתי מחלק את המשחק שלנו ל 82-8, היו כמה מהלכים יפים גם במחצית הראשונה, והחל מהדקה ה-65 פחות או יותר זה כבר היה משחק לא רע שלנו.

    אהבתי

  4. יותם הגיב:

    תודה מיכל וניר, פרלה מסכים איתך בכל מילה במיוחד מכה על חטא שלא ציינתי את בוקולי פשוט 39 קילו של נשמה.

    אהבתי

  5. שמרלינג הגיב:

    ורד, עזרא, גולאסה… חייבים להתקדם כשחקנים. גולאסה בתפקוד החדש שלו לא מוכיח את עצמו בינתיים. לגבי ריאן לא ראיתי מספיק, אבל זה מהלך מבורך של בנאדו שמוכן להשקיע ולקחת סיכונים בהרכב. יש לו ביטחון שאת העונה הזאת הוא מסיים בתפקיד וזה יפה.
    חשבתי שקטן ממש לא השפיע על המשחק בדקות ששיחק, אבל בתקציר שמתי לב שהוא מסר את הכדור למשומר שבישל את הגול השני. אז בסדר. בכל מקרה, את המשחק הזה ניצחה ההגנה והלחץ במגרש ולא הברק ההתקפי.
    יותם, מהמשפט 'יהודי לא מגרש יהודי' נגזר שלגרש ערבי זה דבר סביר. אחרת, למה לציין את דתו של המגורש? זוהי תובנה בעייתית לאוהד מכבי חיפה היהודית-ערבית. וגם, רמי וייץ כבר לא יוכל למצוא מקום אצל לבני, אבל אם היה חכם היה הולך למקום בלתי ריאלי בליכוד-ביתנו-בנט, בקצב שהחברים שם ייאלצו לפרוש עקב חקירות ומאסרים הוא יוכל להגיע למושב בכנסת קצת אחרי המונדיאל הקרוב.

    אהבתי

  6. יותם הגיב:

    שמרלינג, התלוצצתי על חשבון נטייתי הימנית קיצונית לא יותר.

    אהבתי

  7. אביעד הגיב:

    שיהיה ברור, קטן אמר אחרי המשחק ש"רוטציה זה בריא". אם הוא חושב או משדר שמבחינתו אין לו בעיה לשבת על הספסל ברוטציה, אז ייתכן שתהיה לנו בעיה אם הספסול הוא לא ברוטציה. יכול להיות שאתמול לא נפתרה בעיה אלא סתם נדחתה.

    אהבתי

  8. יותם הגיב:

    אביעד, המטרה היא לא להיפטר מקטן, מדובר בסמל. המטרה היא להבהיר לכל הפחדנים שמתחבאים מאחוריו שזמן ההוכחה שלהם קרב, ואת זה הרווחנו אתמול בחלק הראשון כשנראינו זוועה.

    אהבתי

  9. הופמן הגיב:

    המטרה היא להיות קבוצה. שיש לה כוכבים ושחקנים מובילים יותר או פחות, אבל לא להיות תלויים בשחקן אחד. אני נזכר שלפני לא כזה הרבה זמן כל כדור בהתקפה היה הולך לקטן, לפעמים זה היה עובד ולפעמים זה היה תוקע את המשחק. חייבים למצוא דרכים נוספות לשחק, עוד לא נמצאו ממש פתרונות, אבל זו התחלה.
    אגב, אפרופו רמי וייץ: יוני הללי. אחרי שגמר עם עטר הוא פונה לסדר את העניינים עבור איש שלומו ניר דוידוביץ', עם ביקורת לא ברורה על שראנוב שלא ספג שער במשחקים האחרונים. נותנים יותר מדי חופש שם במעריב לאינטרסנט הקטן הזה.

    אהבתי

  10. פרלה הגיב:

    בלי עין הרע, שראנוב עתיד לבקש העברה מטעמי שעמום מאחורי צוצו ודקל.
    שלומי עלה עד עכשיו בעיקר כחלוץ יחיד. אתמול כחלוץ שני מצד שמאל זה היה נראה הרבה יותר לענין לשלב אותו.
    קטן נתו כמה כדורים אפקטיביים, בעיקר למשומר, בדקות ששיחק.
    ההתרגלות לשחק בלעדיו צריכה להיות הדרגתית. כמו גם השילוב של ישמעאל (אפילו ברקוביץ האשכנזי עלה בהדרגה ובעיקר כמחליף, אמנם בדקה ה 20/30, אצל שליימה).
    בכל מקרה באצטדיון הי"א הייתי מעדיף את הניסיון של יניב והמלחמה של בוקולי. ידין בחוץ ועידן יואיל וימתין.

    אהבתי

    • פרלה הגיב:

      ה"אשכנזי", מיותר, לא שייך ואני מתנצל על ההתבטאות המיותרת. זה קשור יותר לשיחת יציע מאמש.

      אהבתי

  11. הופמן הגיב:

    (עוד) פוסט טוב של תמיר לחיאני.

    אהבתי

  12. מתי הגיב:

    תראו איך בבלוג כל דבר שקורה הרבה יותר טוב מבמכבי חיפה. אתמול קרא לי הופמן וביקש ממני לשבת על הספסל לתקופה כי יש חלוץ חדש. אמרתי אחלה. חיכיתי על הספסל, ראיתי שהחלוץ מתפקד מצויין, מבקיע, כובש קוראים, אפילו לא הסתכלתי לעבר הופמן שיכניס אותי לכמה שורות בסוף, כלום. בסוף הפוסט עליתי ליציע ומחאתי כפיים. הרוטציה מצויינת כשיש סגל רחב. עכשיו אני מתכוון להילחם על המקום שלי וזו תהיה חתיכת מלחמה. אני הולך לדפוק לדגנרט החדש פוסטים באימונים שהוא יתחיל לכתוב עם שגיאות כתיב ולגמגם-קטן הביתה עד שהופמן ירים ידיים ויקרא לי לבוא.
    כשמאלני אני אומר פה שיהודי לא מגרש יהודי מהבלוג!

    אהבתי

  13. יותם הגיב:

    עד מתי רשעים יעלוזו, סתם שתדעו אני נולדתי סופר סאב.

    אהבתי

  14. Mirage הגיב:

    אוף אוף טופיק:
    לא הצלחתי עדיין לארגן מפגש בין קבוצות הבוגרים. אבל בנוער יש לי יותר הצלחה. היום נערכה ההגרלה לגביע הנוער. הנה מה שיצא: http://football.org.il/Archive/Articles/Pages/cup_31december2012.aspx ( גלגל לתחתית הדף לרשימה האחרונה-נוער) . ידוע לי היטב מה עושה קבוצת הנוער שלכם בליגת העל לנוער. במקביל הנה המצב שתי ליגות למטה בליגה הארצית לנוער: http://football.org.il/Leagues/Pages/LeagueDetails.aspx?LEAGUE_ID=105&SEASON_ID=14
    בקיצור זה אתגר גדול מאד לקבוצת הנוער שלנו. המשחק ב 9.3.13. אנחנו מארחים. יהיה מעניין…או שלא…

    אהבתי

כתיבת תגובה