בני יהודה – אנחנו, לפני: תיק פתוח/ מתי סין-קרונה

אנשים מדברים סביבי כל הזמן, שומע רחשים, שומע ולא מצליח להקשיב, כאילו מדברים לי מעל הראש או מתחת לשולחן. מפעם לפעם נקלטת מילה פה מילה שם – מאי 2010… זהבי… בלומפילד… בני יהודה… מנסה לחבר את חלקי הפאזל, רוצה לשאול על מה מדברים אבל לא נעים לי, לא רוצה להישמע טיפש. הלוא גם מה זה קשר 50-50 אני לא שואל מאותה הסיבה בדיוק.

יושב ליד הגוגל, לא מולו ממש. שנינו יושבים. אני מהרהר והוא ממתין בשקט ומחכה שאעז לשאול אותו. אני משנן בראש את כל המילים שליקטתי, כל הרמזים. אני יודע שהוא יכול לעזור לי להבין אבל משום מה נמנע מלכתוב, מרגיש כמו ילד שבא לפתוח תיק אימוץ ובורח לארכיבאי שנייה לפני שהוא מגיע עם המסמכים. יש לי לחץ באוזניים, אני יודע שמעבר לגוגל תימצא תשובה שתהפוך לי את החיים אבל לא יודע מה ולמה.

הגוגל מחכה בשקט. לא נעים לי ממנו אז אני שואל אותו על שני דברים שבטח יעשו לי טוב – אריק בנאדו ופורנו. אני גומר. מרגיש ריקנות. צריך לקום ולנקום, משהו בי אומר אבל לא יודע במי ובמה. בינתיים נדמה שאני נוקם בעצמי. שוב יש לי לחץ באוזניים, מרגיש הלום קרב. הופמן רוצה שאכתוב שהנבואה נתנה לשוטים. כותב: הנקמה נתנה לשוטים. אחר כך הוא מבקש לכתוב: ולכן התחזית למחר – 0:3 ירוק!

כותב. אולי זו הנקמה? אולי.

*

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על בני יהודה – אנחנו, לפני: תיק פתוח/ מתי סין-קרונה

  1. אביעד הגיב:

    השורה על בנאדו והפורנו הרגה אותי. מה שלא נעים לשאול זה מה מהם הוביל למשפט הבא.

    אהבתי

    • מתי הגיב:

      אביעד מותק למה לא נעים לך? אתה רוצה לבדוק אם יש מצב לקחת אותי לסיבוב על החסקה?
      אז לא. נראה לי שזו היתה אילנה מהמשפט הבא אבל אני לא זוכר אם זו היתה הו אילנה או אילנה מאבא גנוב 1. אופס נראה לי שהסתבכתי קצת עכשיו.

      אהבתי

  2. מתן גילור הגיב:

    לא סיימנו כבר עם הדיבורים על…
    הרי כבר ניצחנו אותם בבלומפילד עונה אחרי ולקחנו אליפות.
    לא כ"כ הבנתי מתי זה יחשב נקמה – האם זה קשור לניצחון בהפרש שערים מסוים? האם זה צריך לקלקל להם העפלה לאירופה? מה הקריטריונים?
    ***
    מס"ק, סליחה שאני מלכלך לך עם משהו לא קשור, אבל ביום רביעי נשבר שיא מבחינתי.
    מעולם לא הייתי במשחק של מכבי חיפה, כאשר עם ישמע שריקת הסיום נותרו ביציע כ-100 אוהדים (אולי פחות), אשר הגשם לא הרתיע אותם ומחאו כפיים לשחקנים.
    פייר, התרגשתי.
    אודינזה, מאחורייך…

    אהבתי

    • מתי הגיב:

      מתן, אם לא על זה אז על מה אני אכתוב? זה יורצייט, יום ציון ממלא חצי מהעיתונים. על דברים קטנים יותר בעבר כמו מלחמת מאה השנים או יום הגיוס של בר רפאלי כתבו עשרות ספרים ובכולם כתוב אותו דבר- שמלחמת מאה השנים נמשכה 107 שנים (רק לא רשום בין מי למי) ושבר רפאלי היתה יכולה להיות כוסית על מדים.
      לגבי המשחק בראשון ביום רביעי אני מוכן להתוודות פה: הלכתי לפני שנגמר והתיישבתי באוטו כי התחיל לרדת גשם. אני מצטער במיוחד בפני שחקני אזור שזו היתה הפעם הראשונה שלהם במעמד כזה ולא כיבדתי אותם כי רציתי לשמור על האוזניים לחדשות של תשע.

      אהבתי

      • מתן גילור הגיב:

        116 בין אנגליה וצרפת :)

        אהבתי

        • מתי הגיב:

          וואלה מתן. נראה לי שאני יכול להיות יאיר לפיד.
          בנוגע לשאלה שלך מה תקרא נקמה אני חושב שזה ניתן בגוף הטקסט: הנקמה נתנה לשוטים. אנחנו לא צריכים לנקום רק לשחק כדורגל.

          אהבתי

כתיבת תגובה