אנחנו – רמת השרון, אחרי: טקס העברת הסרט

יופי, יום אחד כולם שולחים טקסטים ויום אחר כך, כשצריך לסכם, כולם נעלמים. הלכתם לחגוג את הניצחון ה-500? חצופים. יש לכם 500 בייטים קנס, שבו.

(ותודה ליחי, אח של אלכס, שאירח אותי יפה ואף תרם תובנה ("גולסה חזר מלאציו"). ותודה גם להוא)

הופמן

כבר שנתיים אני כותב פה על מכבי, כבר שנתיים שאני מייחל לזה, כבר שנתיים שזה לא קורה. אז אייחל עוד פעם ואולי הפעם בטעות אצא צודק: חזינו אתמול בהעברת הלפיד ממנהיג מכבי חיפה, ליורשו.

היה אפילו טקס רשמי: השער השני, בו גולסה פתח את הרגליים ואיפשר לכדור להגיע לקטן, היה בישול נהדר מהסוג שלא נספר אבל יש לו משמעות עמוקה. קטן בעצמו ידע לבוא להודות לאייל שסידר לו את הגול הזה. אפשר להגיד שגולסה החזיר את יניב לעניינים.

מאז שחזר מלאציו, אייל לא חזר להיות מה שהכרנו לפני ההרפתקה האיטלקית. משהו בו כבה, הניצוץ כאילו נעלם. אבל הוא לא הפסיק לעבוד. למרות התפקוד על המגרש, שהוא לא אוהב, ולמרות שלא הפסיקו לרדת עליו, הבחור שתק, המשיך לעבוד מחוץ למגרש ועל המגרש, וזה מתחיל להשתלם.

אתמול, בעיני, היתה החזרה הרשמית. השדרים גמרו מבוקולי, אבל אייל היה פשוט מושלם. חטף המון כדורים, הוציא קדימה את כל ההתקפות, איים על השער וגם בישל שני שערים (שער אחד אם אתם אוהבים להיות רשמיים).

זו היתה תצוגה מושלמת של קשר 50-50, כמו בספר.

*

אני עדיין חושב שהוא צריך להיות מתופקד יותר קדימה, כי הוא יכול להבקיע וגם לדרבל בתוך הרחבה. בינתיים, ייתכן שהשיבוץ הנוכחי (אפשר לקרוא לזה 60-40?), עשה לו טוב: הוא הפך חזק, הוא לא נופל, כשהוא כן הוא קם מיד (מה שמנע מאיתנו פנדל בשבוע שעבר. גם ליפול הוא צריך ללמוד. שילמד מקטן, הוא עשה את זה מצוין אתמול).

בקיצור, לעומת קטן שקיבל את סרט הקפטן כמעט בחינם (בעצם הוא עלה לנו הרבה כסף), ולאט לאט הוא גדל לתוכו, אייל מרוויח את הסרט דרך הרגליים.

עד כאן ווישפול ת'ינקינג.

*

ועוד שחקנים שמגיע להם שאזכיר אותם:

פיליאבסקי היה מצוין. לדעתי לא צריך למכור אותו, הוא בלם מחליף מעולה, אם הוא יסכים להישאר כזה.

על בוקולי נאמר כמעט הכל בשידור, והכל נכון. זייף קצת בהתחלה עם איבודי כדור, השתפר אח"כ, ובכל מקרה חילץ לבדו יותר כדורים מאשר פרופסור יהודה היס חילץ מגופות בכל ימי חייו.

טוואטחה נתן, ולא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה, תצוגת תכלית של מגן מהרמות הגבוהות באירופה, לא רק בארץ. פשוט מצוין. לבי לבי על שיימן (שעשה את שלו באגף השני. אגב גם ימפולסקי נתן משחק לא רע בעמדה החדשה שלו, ואני עדיין חושב שזה רעיון ששווה לבדוק בעוד משחקים. אני לא חושב שהוא הוחלף כי לא היה טוב, אלא כי אריק עושה ניסויים ובדיקות, וזה נחמד שהוא יכול להרשות לעצמו).

וקטן, כמובן. סוף סוף הוא משתמש ברגל הימנית האדירה שלו גם לבעוט לשער.

השילוב של עמאשה ודינו בהתקפה, סוף סוף שני חלוצים טבעיים זה לצד זה, נתן תוצאה יפה. אזולאי יכול להיות חלוץ פותח נהדר בכל קבוצה ומחליף נהדר אצלנו.

*

אני מרגיש שמכבי מתקרבת לשיאה, ובדיוק בזמן הנכון. רק שידין יחזור לאמצע, ויש לנו קבוצה כמעט כמעט מושלמת. נותר רק לחכות שהאדומים ימשיכו להזיל דמעות, והצהובים נקודות. אנחנו כבר נאסוף אותן בדרך למקום הראשון.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

10 תגובות על אנחנו – רמת השרון, אחרי: טקס העברת הסרט

  1. יותם הגיב:

    סיכום מעולה, עוד כמה קטנות:

    * ג'אבר עטאא הוא כישרון שצריך לקבל דקות באופן קבוע, לא משחק אחד כן ומשחק שני לא

    * 9000 צופים במשחק נגד רמת השרון, כל הכבוד

    * מסכים איתך אייל גולסה היה מצויין אתמול, חבל שעל פי הסטטיסטיקה זה אומר שהמשחק הטוב הבא שלו יהיה בעונה הבאה

    * עדיין אני טוען שאף אחד מארבעת החלוצים שלנו לא שווה את חולצה שהוא לובש, עמאשה אולי בפוטנציאל אבל טוטו אחד או אפילו אבוחצירה אחד והיינו מעל מכבי

    * שבוע הבא סכנין בחוץ, מבחן קשה שחיפה מתקשה לעבור בשנים האחרונות, נקווה שיהיה טוב.

    אהבתי

    • הופמן הגיב:

      תודה.
      גם אני ייחלתי לכניסה של עטאא, אבל אני הולך וסומך יותר ויותר על ההחלטות של אריק. הוא רוצה להשאיר את צעירי בעניינים, והחילוף של אזולאי התברר כבינגו. נותן לבנאדו את מלוא הקרדיט. את עטאא נראה עוד הרבה.

      אהבתי

  2. מיכל הגיב:

    כמה קטנות משלי:
    1. בעיני טוואטחה מספר אחד במגרש אתמול.
    2. גולסה מיד אחריו, בפער קטן ביותר.
    3. העיניים שלי לא מסוגלות לשאת מילים חמות על ימפולסקי, או אפילו רמז לכאלה. הוא פשוט שחקן רע.
    4. קצת לגבי החוד שלנו: אני לא מסתנוורת מהשערים אתמול. זה משמח מאוד לתת רביעייה, אבל אם אתם באמת פותחים פתח להשוואה מול התל אביביות, אז אין מה להשוות. אל תיפלו למלכודת התקופה הרעה של הפועל תל אביב – כמובן שאם היא לא תעבור, אז היא לא תעבור, אבל בהנחה שכן: החוד שלנו מול החוד שלהן? לא בר השוואה בכלל. תוסיפו לזה את האפשרות היותר מסבירה שעמאשה ייפצע שוב (הוא פשוט כזה סוג של שחקן) ותקבלו קבוצה שלא הכינה את עצמה כראוי בחלון ההעברות (למרות הטור בוואלה ספורט היום שטוען האחרת). אם אנחנו יודעים שתהיה ריצה ראש-בראש-בראש עד הסוף, אנחנו צריכים גם לדעת שיש מצב שזה יוכרע על חודו של גול, וההיסטוריה שלנו מלאה בחודים כאלה, שפוספסו. לצערי העונה בסבירות גבוהה תהיה דוגמא נוספת. בסוף, זה לא יהיה מול רמת השרון, וההחמצות שלנו יעלו לנו ביוקר רב. ואם כבר בנושא – אז ארבייטמן היה פנוי. הוא לא האופציה הראשונה שלי כשאני חושבת על חלוץ שהייתי רוצה, אבל אם זו היתה האופציה היחידה היא היתה צריכה להיסגר. אי אפשר להישאר במירוץ לאליפות עם עמאשה, אנדלובו ואזולאי. זה לא יספיק.

    אהבתי

  3. מתן גילור הגיב:

    אני מבקש סליחה מאוהדי הכורסא מראש :) אבל דברים נראים אחרת מהמגרש (הסיכום המלא אצל פרוסנר):
    1. גולסה לא ממש את הפוטנציאל. הוא מוצב בעמדה קדמית (70-30 בשביל הופמן) ולא נותן תוצרת התקפית אפילו כמו קטן שמוצב מאחוריו ועושה חצי קילומטרז'. אני מאד מאוכזב ממנו.
    2.בוקולי לא יכול להחזיק אמצע לבד משחק שלם. שישחק ליד ידין/עטאא או שיעלה כמחליף.
    3. פילאבסקי עושה את שלו, אבל רואים בבירור שהתאום שלו עם שאר ההגנה לא מתקרב לרמה של קינן.
    4. לכתוב שיניב קיבל את סרט הקפטן בחינם, זה לא מחוייב המציאות. עוד שבנאדו היה קפטן קטן היה השחקן הטוב בליגה לפחות 3 עונות רצופות.
    5. עמאשה חלוץ מצוין. לא הייתי מחליף אותו בתמוז ואבוחצירא ביחד.
    6. איך אפשר להתלהב מאזולאי? ממש חלש. ממש לא ברמה של מכבי (גם לא כמחליף). את הצמד שלו היה צריך לשים הרבה לפני. למה לחפש את הבר ולנסות כל הזמן את אזולאי ותורג'מן שיש בנוער שחקן כמו שובל גוזלן?
    7. טאלב מן אוף דה מאץ' ביי פאר!
    ***
    יאללה הפועל
    הפועל אימפריה
    הפועל עולה-עולה

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    התעוררתי כרגע 15:30 אחרי שנרדמתי כשהשופט שרק לסיום. חולה.
    ממה שאני זוכר מתוך ערפילי המשחק זה שהופמן אתה מגזים עם גולסה. ושטאלב היה באמת מעל כולם. אבל יכול להיות שלא ראיתי טוב.
    מה עם פרוייקט הנצחון הגדול שלי בקרית אליעזר? נראה לי שאני אכתוב על ה 4-0 על רמת השרון ב-2013. זה המשחק היחיד שאני זוכר כרגע.

    אהבתי

  5. פרלה הגיב:

    צחי ואני מאד נהנים מהשנינויות של כולכם.
    אנחנו על המרפסת במלון הנסיכה בהשתלמות על חשבון המשרד.
    מכבי היתה נפלאה אתמול. שמחת החיים קרנה מכל רגע.
    מהטאצ'ים הקטנים שאתמול, כמו מול הפועל ת"א, לא איפשרו ליריבה לפתח משחק;
    מהמלחמה של גוסטבו שעם קצות השערות שבביצים לא נותן ליריב לקחת כדור (אלא אם הוא מחליט למסור לו);
    מהגליצ'ים של קטן;
    מהבטחון של צוצו;
    מהעזרה ההגנתית של דינו וויאאם;
    מהעזרא ילד וראייטי.
    אם חן בחוץ, לטובת חבר טלפוני שיקל על בוקולי, הכל דבש (אפילו ששתילת הדקל בחוץ היתה לא לרוחי).
    וצחי מזכיר לי שאייל היה מצוין.

    אהבתי

כתיבת תגובה