מכבי תל אביב – אנחנו, לפני: פרייסלס/ מתי סין-קרונה

זה הולך להיות משחק ענק. אני מרגיש את זה. משחק שיהיה ציון דרך בכדורגל הישראלי. אין לי מושג לגבי התוצאה למרות שהופמן כופה עלי לסדר את התחזית ל 0-3 ירוק, ואני, חפ"ש בצבא הירוק של רב סרן הופמן עושה כדברו. מסדר מחדש את הכוכבים הזוהרים בחושך מעל המיטה של התינוקת, מווסת את האוויר האטמוספרי עם מנפח אופניים וסיר לחץ, קונה עשרה גרם יודיד הכסף וזורע עננים בעזרת המסוק על שלט שלקח אותנו מחדר הצעצועים לסלון, לחתונה שארגנה הבת הגדולה לברבי וקן. עושה ככל יכולתי. ובכל זאת, כמו חזאי בלי בטחון, לא יכול להתחייב על תוצאה. רק להתפלל.

על המשחק הגדול שעומד להיות אני מוכן להתחייב. זה עומד באוויר כבר הרבה זמן. פעם ראשונה אחרי הרבה שנים שעל הקווים במשחק העונה עומדים משני הצדדים מאמנים שעל שולחנם לא פתוח ספר ההדרכה שחיברו יחדיו דרור קשטן ואברם גרנט, "איך לצאת בשלום ממשחק העונה תוך ריכוז מאמצים התקפיים על שדר הקווים בראיון של אחרי המשחק", אלא דווקא האוטוביוגרפיה של המורה להתעמלות "קחו כדור, שחקו יפה, אני בחדר מורים, חרמן על המורה ללשון". משהו לוחש לי שהכדורגל הישראלי ייראה טוב יותר אחרי המשחק הזה. יהיו בו גיבורי על, יהיו בו גיבורים טראגיים, יהיה בו סיפור. וסוף סוף בכדורגל הישראלי יהיה סיפור על כדורגל. לא סיפור שיעסקו בו עיתונאי רכילות במסווה של עיתונאי ספורט, אלא סיפור לסופרי ספורט.

מאיפה אני כל כך בטוח? לא יודע. תהרגו אותי, לא יודע. תחושה.

ולמרות התחושה, ולמרות שעבורי להשתתפות כאוהד במשחק ולמה שהוא יעשה לחוויית הזיכרון האישי שלו אין מחיר, אזי, ברגע שהבנתי באיזה מחיר אני יכול להשיג כרטיס (330 שקלים ביציע הכסף) ונוכחתי לדעת שלכל דבר שאין לו מחיר, ברגע שנוקבים במחיר אז כבר יש לו מחיר, ומחיר גבוה מכפי שאני מוכן לשלם, החלטתי, בדעה צלולה (שבאה אחרי שאשתי אמרה לי -לא וזהו!), לא ללכת למשחק ולהישאר עם התקווה שלא משנה מה הפסדת היום, תמיד יהיה לך את מחר להרוויח בו משהו טוב יותר (בפחות כסף).

אז בשעה שהנבואה ניתנה לשוטים,

והתחזית למחר אחרי כל המאמצים שהשקעתי היא 0-3 ירוק,

לא נותר לנו אלא להתפלל שמחר בלילה גם פלסים של הנדסה קרבית יוכלו לסמן באצבעותיהם את ההפרש בין מכבי תל אביב למכבי שלנו.

*

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על מכבי תל אביב – אנחנו, לפני: פרייסלס/ מתי סין-קרונה

  1. מתי הגיב:

    ותודה למתן על המאמצים למצוא לי כרטיס.

    אהבתי

  2. חגי הגיב:

    איזה התרגשות לקראת המשחק. אני כבר שבוע עושה כל מה שאני יכול לחשוב על דברים אחרים כדי להסיח את דעתי.
    אבל האמת שעם כל ההתרגשות, אני לא הולך כדי לראות ניצחון (ולא שיישמע חלילה שיש לי איזו שהיא התנגדות לזה). יותר מהכל, אני הולך כדי לעמוד שם בסוף המשחק ולמחוא להם כפיים, לא משנה מה התוצאה. לא רק על המשחק של מחר, אלא על כל העונה המשוגעת הזאת. ודווקא מחר, ודווקא בחוץ, ודווקא כשיש עוד שמונה משחקים בליגה ואחד או יותר בגביע, זה נראה לי הזמן הכי מתאים לזה. הפעם האחרונה שהרגשתי ככה היתה בעונה של רבע גמר המחזיקות, כשאחרי שהפסידו בחוץ ללוקומוטיב, הגעתי בשביל אותה סיבה בדיוק. כי באמת, הגאווה חזרה, ובגדול.

    אהבתי

  3. פרלה הגיב:

    אם נתעלה לרמת הפוסט. דיינו
    את המתווה המדויק להמשך חפשו במהדורה הדיגיטלית של כלבו.

    אהבתי

    • סטודנט 2.0 הגיב:

      זה כי המשחק האחרון שלהם נגד בני יהודה בבלומפילד…

      רק דבר אחד היה חסר שם, כמה ניצחנו את הצהבת בבלומפילד?

      אהבתי

  4. איצקו הגיב:

    מתרגש כמו ילדה.. חושש מהם, אני מודה. לא כמו שפחדתי מהפועל של גוטמן בשיאה,
    לא קרוב אפילו, אבל עדיין, אם יש היום קבוצה שוות ערך אלינו כיום, שביום גדול כשהכל מתחבר לה יכולה לתת שואו נגדנו במאני-טיים – זו הצהבת האפורה מת"א. (אחח צ'וצ'ה צו'צ'ה, כמה אתה חסר חבר..)
    מאמין בבנאדו, מאמין בשחקנים, מאמין בצדק קוסמי, ורק מקווה שלאלוהים יש כבל תת ימי, ושהוא רואה את כל היוהרה והזחיחות הצהובה שנורתה עלינו היום ברשת, וידאג להניס את העכברים בחזרה לחורים האפלים, ולו רק ללילה מתוק אחד. נוסף. בינתיים.

    אהבתי

  5. מתי הגיב:

    לא מתאים לנו לעסוק במתווים לאליפות. צריך להתעסק בכל משחק לגופו וללקט נקודות.
    בינתיים, באדיבותו הרבה ובעזרתו של מתן ובעזרת אחותו, יש כרטיס למשחק.

    אהבתי

להשאיר תגובה

