מכבי ת"א-אנחנו, אחרי:0-0 עם מספר 1

הופמן ממשיך לגלות את הארץ בדיוק כשצריכים אותו, יותם יבוא בבוקר, בינתיים קיבלתי את המפתחות של הבלוג, מקווה שנכנסתי לדירה הנכונה.

כשאני לא מצליח להירדם, ומחשבות יוצאות ונכנסות, אני יושב על המיטה שלי וסופר כבשים.
כך מתחיל הכבש השישה עשר.
ואני, גם אני כשאני לא מצליח להירדם אני סופר אבל אני בכלל משיר אחר, אני מהשיר על האיש הירוק שסופר חלומות ירוקים כדי להירדם.
נדמה לי שסיפרתי את זה כבר. כדי להדחיק בלילה מחשבות רעות אני סופר ועושה סטטיסטיקות של כל מיני נתונים סתמיים שקשורים למכבי חיפה: נצחונות שהושגו בין הדקה ה 60 ל-74, שערים בפנדלים שלא הגיעו לנו, שחקנים זרים ממדינות ללא יחסים דיפלומטיים עם ישראל, הרמות כדור מוצלחות של משומר (זה כשאני ממש עייף ונרדם מייד) ועוד ועוד סטטיסטיקות משונות שלא מעניינות אף אחד כולל אותי ובכל זאת, בלעדיהן הלילות שלי היו מסתיימים בבוקר עם ראש מנופח ממחשבות חסרות תוחלת לא פחות מהסטטיסטיקות עצמן.

אבל הכי אני אוהב, מדי פעם ,כשאני יודע שבלילה לא ארדם בקלות, לסדר את ההרכב של אחד עשר הגדולים של מכבי בכל הזמנים. או אז מתחיל מחול השדים הירוקים בתוך ראשי ועשרות שחקנים עולים לרגל כמו ב״סבתא בישלה דייסה״ דופקים לי על המצח ועושים לי קוקו. יוסי בניון עושה לי אלי כהן ולא רוצה לצאת, אבי רן מזנק מקברו, ג׳ובאני רוסו בא ומבלבל לי את הסדר ומכניס לי מגן בתור חלוץ וקשר בתור שוער, יעקובו אומר שהוא יהיה וורי וורי הפי איף אי אופן אים מיי מיינד, אבוקרט מסתכל מהצד כאילו לא שייך, אהרון אמר מוריד מכנסיים ומראה למי יש הכי גדול, בנאדו מביט בי מעל הראש, ארמלי רוצה נציגות לערבים, אדינולפי צץ מאי שם ואני נבהל איך הגיעו לכאן חייזרים, ברקוביץ לוקח את הכדור ביד ואומר שאם הוא לא שם אין משחק, עטר דופק לו סטירה. קטן בבורדל בפאריז דופק צרפתיות, אלון מזרחי עף עליי, משה גלאם מתערב איתי שהוא בפנים וחרזי מביא איתו את שחר שישכנע אותי להכניס אותו. וככה כולם עוברים בסך עשרות העילויים שלבשו ירוק מהסיפורים של אבא ועד אוראל דגני(תרגע אוראל, אין סיכוי שאתה נכנס ככה עם הנעליים הצהובות שלך, לך תחליף נעליים לפני בכלל אזכור שלבשת פעם ירוק) ולאט לאט מסתדרים להרכב שמתגבש ומתעצב בדיוק ברגע בו אני נרדם ושוכח מהכל.
אני הולך לישון עכשיו. עייף ומותש מהלחץ של המשחק היום אבל מלא אדרנלין שישאיר אותי ער במיטה עוד לפחות שעה. הלילה שוב אני הולך לקבוע את ההרכב של כל הזמנים,ולפני שאני מתחיל אני רוצה לבקש מכל מי שמגיע לדפוק לי על המצח: תצטופפו קצת כולכם ותעשו מקום לגוסטבו בוקולי.

מתי.

http://www.youtube.com/watch?v=sCLMR8IN2Y4

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על מכבי ת"א-אנחנו, אחרי:0-0 עם מספר 1

  1. אדיר מתי. כל מילה בסלע.

    אהבתי

  2. מתן גילור הגיב:

    גם אני חושב על ההרכב לפני השינה.
    היה לי כל כ קשה להחליט, עד שהפרדתי לשני הרכבים: ישראלים וזרים. רק ככה היתה אפשרות להכניס את קטן, וגם זה כנראה כמחליף.
    מותר קצת מקצועי?

    עובדה – מכבי ת"א היא הקבוצה הכי טובה בארץ – עובדה.
    עובדה – יש לנו מאץ-אפ מצויין מולם – עובדה.
    עובדה – בשלושת המשחקים מולם היינו עדיפים – עובדה.
    עובדה – היום הם התקשו נגדנו, כי קינן יותר חזק מפריצה, משמר יותר מהיר מעטר ובוקולי יותר נחוש מאלברמן – עובדה.
    עובדה – דינו אנדלובו נתן את משחקנו הטוב ביותר במכבי חיפה – עובדה.
    עובדה – בנאדו לא זיהה את יואב זיו כנקודות התורפה של מכבי ת"א ולא ניצל זאת ע"מ שחן עזרא יחגוג, אפילו שנכנס כמחליף. זאת ועוד, אזולאי לא סגר אותו בתחילת ההתקפות של מכבי ת"א שהתחילו ברובן אצלו – עובדה.
    עובדה – שלומי אזולאי לעולם לא יהיה ברמה מספיקה למכבי חיפה – עובדה.
    עובדה – מכבי חיפה היא הקבוצה הכי שמחה בארץ עם השחקנים הכי שמחים בארץ והקהל הכי שמח בארץ – עובדה.
    עובדה – צר לי שלא עלה בידי להשיג כרטיס למתי, אבל אם הוא רוצה השגתי לו לשלישי – עובדה.
    עובדה – אוסקר גרסיה כן יודע לשחק על תיקו – עובדה.

    עובדה – מתי, אחלה פוסט – עובדה!

    אהבתי

    • איצקו הגיב:

      לא מסכים איתך שמכבי ת"א הכי טובה. תגיד יציבה, מסודרת, ממושמעת ויעילה ? וואלה, יש מצב.
      אבל טובה במובן של כדורגל יפה וסוחף, דומיננטי, מגוון ,טכני, בעל פוטנציאל ומלא צבע ?
      לא ולא, זו כבר המחלקה שלנו !!
      מבחינת מספרים הפרשים וכדו', העונה הזו פשוט בלתי מדידה.
      בשנה הבאה יהיה מעניין.
      מתן, כל התיקו הזה רק בגלל שלא הצלחתי למצוא שום דבר שכתבת לפני המשחק,
      אני אומר לך.. לטיפולך !

      מתי – באמת אחלה פוסט, מה גם שעם עובדות לא מתווכחים..

      אהבתי

      • מתן גילור הגיב:

        איצקו, לוקח אחריות – אשמתי, למרות שבאמת נתתי את הגרון אתמול, ובכלל ביציעים ניצחנו בגדול.
        שמע, הכי טובה מבחינתי זה לאו דווקא המבריקה ביותר, אלא סטטיסטית, אם היית מקיים את הליגה 100 פעמים, מי היתה זוכה הכי הרבה פעמים באליפות. אני עדיין חושב שזה הם.

        אהבתי

  3. תום א הגיב:

    פוסט נהדר.
    אני לוקח איתי שני דברים מהמשחק הזה: אחד זה בדיוק מה שכתבת, שבוקולי הוא אחד השחקנים האהובים עלי בכל הזמנים.
    והשני זה – אריק מאמן. היום זאת היתה החותמת. העלים לגמרי את כל שחקני המפתח של מכבי ת"א, וזאת למרות ששיחק בהרכב התקפי מאוד. נראה שיש לנו מאמן להרבה שנים.
    רק בקשה אחת לאריק – לעונה הבאה תעשה לנו טובה ותמצא מגן ימני שלא מוציא אותנו מדעתנו.
    אה, ותביא לנו גביע.

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    איזה באסה, גם כשאני רוצה להיות חתרני יוצא לי קונצנזוס. הייתי בטוח שתתבעו שאכניס את אברם מנצ׳ל.
    מכבי חיפה נתנה אתמול משחק מעורר כבוד ברמות הגבוהות ביותר. הלחץ בחלק הקדמי שהייתי בטוח שיסתיים אחרי חמש דקות, נמשך ונמשך. אין אף קבוצה בארץ שאני זוכר בזמן האחרון שעשתה כזה לחץ בחלק הקדמי מול קבוצה ברמה של מכבי ת״א. על זה אני מסכים שבנאדו באמת מאמן גדול.
    מכבי תל אביב אלופה (לעתיד. אני עדיין מאמין) בצדק, צריך לתת לה את הקרדיט על זה במיוחד כשהיא לוקחת אליפות כשיש בליגה קבוצה כמו מכבי חיפה שאף פעם לא לקחה אליפות כשהשנה היתה 3 (עוד סטטיסטיקה חביבה עלי) כמו גם שהשנה היתה 0,7,8.
    (על פי הסטטיסטיקה הזו 2014 תמשיך את הרצף 84,94,04).

    מתן, בטח שאפשר פה לדבר על כדורגל. פשוט ההוא שכותב על כדורגל באמת, לא פה היום.
    וזה בסדר, כבר אמרתי, לגבי הכרטיס. קצת כעסתי כשהייתי צריך לראות בערוץ אחד את המאצ אפ הסטטיסטי שהם הציגו בין בוקולי לאלירן עטר שזה כמו להשוות בין עץ לשער חשמלי (מה הקשר? אין לי מושג, זה מה שאני רואה עכשיו. עץ ושער חשמלי) אבל עבר לי.
    תודה לכולם.

    אהבתי

  5. פרלה הגיב:

    מה שאריק עשה אתמול זה צל"ש או טר"ש והוא ראוי לצל"ש.
    כשהחלוצים ועזרא לא יעילים בחלק הקדמי ניתן לנסות את התגבורת משמאל ולהכניס את שיימן מאחורי טואטחה.
    אם יש אפשרות לחבלה קלה שתמנע מגולסה וטאלב לככב ביורו אז צריך לשקול זאת ברצינות.
    אם אחד מהם יישאר איתנו לשנה הבאה דיינו.

    אהבתי

  6. פראליה הגיב:

    מתי, מי שלא קורא אותך, שיחפש חיים אחרים

    אהבתי

  7. מתי הגיב:

    פרלה נפגש כבר במחצית אחרת.
    פראליה, בשביל התגובה המרגשת שלך אני מכניס את ננאד הלילה להרכב בטוח. אם תראה אותו תגיד לו שיעבור דרך הספר , יעשה החלקה יפנית ויעלה אלי. תודה.

    אהבתי

    • פראליה הגיב:

      בהכירך (הרבה) אותו ו(קצת) אותי, אתה בטח יודע שהוא ואני לא חברים טובים של הספר..

      אהבתי

  8. הופמן הגיב:

    בוקולי, מכבי של בנאדו, הפוסטים שלך מתי – במלה אחת: נשמה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

