מכבי ת"א-אנחנו, אחרי 2: געגועי לפאנטיני/יותם זמרי

לפעמים על מנת להדגיש מסר אחד אותו אתה מעוניין לחדד עליך לעצור את עצמך מלשפוך על הדף מסרים נוספים העלולים להסיח את הדעת. על כן, אסכם את המשחק בקצרה, אתעלם מהמון אספקטים חיוביים של המשחק אתמול, אזקק את פולניותי, ואתרכז בשלילי.

אני לא רוצה להישמע כמו תקליט שבור אך לצערי נשבר לי התקליט. אז נכון, מכבי חיפה שעלתה אתמול לכר הדשא היא קבוצה מצוינת ומרגשת, היא גם יודעת להביא פרחים שצריך ולתת מילה טובה, היא יודעת להפתיע, והיא משקיעה המון בפור פליי, היא גם יורדת…להגנה כמו שצריך, היא רק סובלת מבעיה חמורה אחת, בעיה שמיליוני גברים פתרו באמצעות כדור כחול אחד. מכבי חיפה האהובה שלנו "אימפוטנטית"

כשהופיע ההרכב של מכבי חיפה על המרקע, התרגשו יורם ארבל ודני נוימן לגלות כי אריק בנאדו האמיץ (אכן אמיץ) החליט לפתוח במערך של 3 חלוצים, אני לעומת זאת סירבתי להתרגש והייתי עסוק בנסיון לאתר את 3 החלוצים שצמד החבובות מרוממה מדבר עליהם. כלומר דינו מצליח לעיתים לעצור כדור יפה, עמאשה רץ מהר לעיתים ובועט יפה מהנקודה, ושלומי אזולאי מצליח מדי פעם לאלתר פעולה חביבה שתפזר את מסך האדישות שמסתיר אותו, אבל 3 חלוצים? בקושי אחד.

הקבוצה הזאת משוועת לחלוץ אימתני, כזה שבלמים לא עולים לקרן בגללו, כזה שיהפוך את טוואטחה וקטן למאסטר שפים של טבלת הבישולים. חלוץ רע, כזה שצובט, נושך, שמקבל אדומים לפעמים, שגולש לכדור רוחב גם אם זה כרוך בפקקים לראש של השוער. כזה שאין לנו.

ההצעה שלי לקראת השנה הבאה פשוטה מאד. מעמדת הקשר ההתקפי ומטה לא לגעת. לא להעיז לשחרר את טוואטחה מגיע לנו ליהנות מהפירות של הבדואי המהיר בתבל לפחות עוד שנה, את גולסה לשחרר רק עבור סכום שיכול לגרום לשחר לחייך ואנחנו יודעים כמה זה קשה. ולהתמקד במה שחשוב. אריק, היית בלם גדול, שלח לשלום את החבר'ה החביבים שלנו בחוד ותביא למכבי חיפה שני חלוצים שאתה, מר תחנה אחרונה, היית מפחד לשחק נגדם. ולא, כליבאת הוא לא כזה.

לסיום אצטט שורה משיר ידוע שהמצאתי:

"לעולם לא אסלח לאלו שגרמו לי להתגעגע לפאנטיני"

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על מכבי ת"א-אנחנו, אחרי 2: געגועי לפאנטיני/יותם זמרי

  1. פרלה הגיב:

    מדויק מאד.
    לא גדיר או סינטאיו. גם לא שלומי. אני בעד ולדימיר. מי שישחק לידו צפוי לככב בעונה הבאה

    אהבתי

  2. קובי מורדוב הגיב:

    מסכים איתך, לא יכולת להגדיר זאת אחרת. אתמול הייתם טובים יותר, ועדיין לא הצלחתם לנצח או לכבוש, ההתקפה שלכם אנמית מדי. אתה מתכוון לחלוץ בסגנון של ראדה פריצה יותם ?

    אהבתי

  3. מתי הגיב:

    ביום חמישי הייתי בהופעה של האדמו״ר אהוד בנאי (מגיע לו מזל טוב היום הוא בן 60)
    הוא סיפר בהופעה את הסיפור מאחורי השיר ״מעשה בארבעה״. ואני איבדתי כרגע את מה שלשמו באתי לכתוב את התגובה הזו. אולי רציתי לספר שהייתי בהופעה של אהוד בנאי?

    אהבתי

  4. udi הגיב:

    מדויק.
    יכול להיות שאפילו היה הולך קצת יותר טוב לראובן עם חלוץ קצת יותר אימתני.
    היום קראתי שאבוחצירא אולי יבוא, לדעתי זאת טעות כי הוא לא יותר מעמאשה. אבל כן לדעתי צריך להחזיר את סינטיהו כי יש לו פוטנציאל מאוד גדול. וגם לתת הזדמנות לריאן וגוזלן מהנוער…

    אהבתי

  5. הופמן הגיב:

    מעולה יותם. אתה הכי טוב כשאתה רע.

    אהבתי

  6. מיכל הגיב:

    חותמת על כל מילה, ורק לחדד: עמאשה הזה, שהוא כמעט קונצנזוס ביציעים העקרים שלנו, יכול במקרה הטוב להיות חילוף ראשון. לא סקורר, נוטה לפציעות, לא יציב ואלוף ההאטריק בגארבג' טיים. ועוד דבר קטן: הגאווה הזו שירדנו איתה מהדשא ביום שבת עצבנה אותי (מי אלה המכבי האלה שאני צריכה להיות גאה בזה שנתתי להם פייר פליי, אה?), ואז הבנתי שתחושת הפיספוס מהעונה התחלפה בתחושת עצבים, ונזכרתי גם שכל העונה היא קומדיה אחת גדולה של טעות מופלאה – לכל אותם אלו שהחליטו לבשר שאלמלא הפתיחה הצולעת מכבי כבר הייתה נושמת את ענני האבק שלנו מזמן, כדאי להזכיר שאם לא רובן אז לא היה אריק, וגם כשלא היה רובן כמעט היה רב"ש (ותודה ללרנקה), וכל העונה היא הכל חוץ מתכנון נכון ואם עוד היינו מצליחים לנצח בבלומפילד יש מצב ששחר עוד פעם היה מתבלבל ומאמין שאשכרה מישהו עשה עבודת הכנה ראויה לעונה הזו. מילא אם זה היה כסף, אבל בתקציב של שלושת המוסקטרים מקדימה אפשר היה להביא ווחאד מחורר רשתות סוף סוף, אבל אולי למזלנו לא נצחנו וככה שחר יכול להתעורר מחלומות ההפתעה שלו ולהתחיל לעבוד מאתמול בבוקר על שחקן חיזוק אמיתי בחוד.

    אהבתי

כתיבת תגובה