השערים הסמויים מעין/ מתי סין-קרונה

קזחסטן היא כנראה מקום למות בו כדי לחזור ממנו לחיים. אפילו הופמן חזר עם הצבע בלחיים והיכולת המצוינת שלו לנתח את מכבי (עד שזה מגיע לגולסה).

לו אפי בירנבוים היה מאמן מכבי, הוא היה תופס ת'מיקרופון בסוף המשחק, נעמד קרוב קרוב למצלמה וצועק: "היינו כבר בשדה התעופה בדרך להפסיד בבאר שבע וחזרנו כמו גברים לעשות תיקו בקזחסטן!".

אבל אפי בירנבוים מאמן כדורסל, המשחק נגד באר שבע הוא בכלל בחיפה, ומכבי לא הולכת להפסיד בבאר שבע. מינימום נוציא נקודה.

*

החצי השני בקזחסטן סידר את הראש לאריק לקראת חזרתו (של הראש) למנח "תרנגול", תוך תקווה שבניגוד לעונה הקודמת, בנאדו יגיע למכבי כבר במחזור החמישי ולא נחכה עד מחזור תשע כשהמאבק על המקום השני כמעט אבוד.

כמה נקודות הופנמו אצל אריק ב-45 הדקות האחרונות:
1. אנדלובו צריך לשחק קרוב יותר לעמאשה.
2. כל עוד אבוחצירא נמצא ברחבה לקבל כדור, להמשיך לחפש את השער בבעיטות מרחוק.
3. עזרא צריך לקבל את הכדורים קרוב יותר לשער, ככל שעזרא מקבל את הכדור רחוק יותר מהשער, הסיכוי שאני אקפוץ ואצעק כמה הוא אידיוט, גדל.
4. בשביל 3 צריך את גולסה.
5. רוב השערים שמכבי חוטפת הם ממרכז ההגנה. אף אחד מארבעת המגינים של מכבי לא יודע לעשות סגירה בתוך הרחבה כמו שצריך ומרכז ההגנה איטי. עם הנתונים האלו, חייבים לשחק עם שלושה בלמים ולהוסיף בלם מהיר (מי זה שמה עם הקעקועים ששלחתי אותו להתמסר עם עמאשה?).

אם באמת אפי בירנבוים היה מופיע מול המצלמה בקזחסטן כדי לספק את השואו הכי טוב באזור חיוג סטן, הבמאי הקזחי לבטח היה מראה במקומו קלוז אפ על דינו אנדלובו ולאחר מכן לונג שוט של כדור מפרפר ברשת.

במהלך המשחק ניגשתי לא פעם לחדר של הבת הקטנה, לבדוק אם היא ישנה וישנה, ולא הטיסו אותה במקרה לקונטרול בקזחסטן, לאייש את עמדת הבמאי. הלוגיקה שעמדה מאחורי בחירת המצלמה לשידור, בה נקט הבמאי הקזחי, הזכירה לי באופן תמוה את שיטת לחיצות הכפתור בה הקטנה נוקטת כל אימת שמגיע אליה שלט הטלוויזיה ליד. עד שלא הגיעו עדויות חיות מהשטח, מיאנתי להאמין שהמשחק נגמר ב 2-2. הייתי בטוח שהיו שם עוד גולים. יש כמה בעיטות עונשין שלעולם לא נדע מה עלה בגורלן.

*

אריק סיני קיבל העונה את תפקיד הפרזנטור של הפועל באר שבע בקמפיין פתיחת העונה שלהם, שנקרא "הנה זה בא".

אני מאוד מעריך את אריק סיני, ולא רוצה לפגוע לו בפרנסה ולסכסך, אבל פסססט הפועל באר שבע, תראו מה הוא שר לפני כמה שנים.

מוקדש לעידן, הילד הירוק החדש למשפחת גילור, שהגול של חן עזרא היה עבורו הגול הראשון בחייו.

*

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, תקשורת השרוכים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על השערים הסמויים מעין/ מתי סין-קרונה

  1. הופמן הגיב:

    ענק מתי. יש לך שם הברקות שהשער של תורג'מן דרדל'ה מול שוער לידן. אזור חיוג סטן, הילדה שלך, הבעיטות שלא נדע מה עלה בגורלן. רצחת אותי.

    אהבתי

  2. הופמן הגיב:

    ואפרופו MG, הנה הסיכום המוצלח שלו למשחק בקזחסטן

    אהבתי

  3. מתן גילור הגיב:

    תודה רבה.
    מתי, אני רק אציין שיש לנו בסגל הרחב 2 בלמים מהירים: פלאח וחבשי. אז אמנם חבשי לא בשל, אבל פאלח כבר הוכיח שהוא בלם טוב. אני לא חושב שהוא צריך לפתוח, אבל אד הוק למשחק עם חלוץ מהיר ומסוכן הוא הפתרון.
    ד"א, לשערים שספגנו באסטנה אין ולו קשר רופף למהירות של הבלמים.

    אהבתי

    • הופמן הגיב:

      זה נכון, אבל להזדמנויות מאוחרות יותר של הקזחים שנבלמו בנס, וכשאני אומר בנס אני מתכוון בשראנוב, יש. מול קבוצות חזקות זה יהיה פחות בולט אבל מול קבוצות שמסתגרות מולנו ויוצאות למתפרצות זה מסוכן. בעצם לא רק – קחו את השער השני של מכבי ת"א.

      אהבתי

  4. מתי הגיב:

    מתן, התכוונתי בכללי כל השערים מגיעים ממרכז הרחבה אבל גם השערים בקזחסטן אם אתה מקפיא את התמונה לפני השער אתה רואה איך ההגנה עומדת ואף אחד כמעט לא המקום שהוא צריך להיות.
    תודה הופמן,תום ומתן

    אהבתי

    • סתם אחד הגיב:

      זה עניין של חוסר תיאום שנובע מיותר מדי שינויים בהרכב.
      נחנקנו כבר מהרוטציות האלה, נחנקנו.

      אהבתי

  5. Perla הגיב:

    כל השערים שספגנו היו לרשת של שאראנוב ורק כשהוא הגן על השער שלנו.
    כל השערים שהבקענו חצו את קו השער של היריבה. רובם במקרה.
    פוסט נהדר נהדר. תגובות מחמיאות ומפר גנות בצדק.
    הרכב המחצית השניה קרוב לאופטימלי. עד ינואר.
    מהמשחק ניקח את הרוח.
    כדורגל אולי נביא מהדיוטי פרי.
    המשחק בבאר שבע לא אמור להיות בקרית אליעזר?

    אהבתי

  6. כפיר קומר הגיב:

    השער השני של הקזחים היה משמירה לא אישית של גבאי הוא שמר את איזור הרחבה ולא לקח אישית את השחקן שכבש,זה כי הוא לא משחק הרבה, במחצית השניה כולם השתפרו בהרבה. כל הכבוד על הכתיבה המעניינת

    אהבתי

  7. מנטיסה הגיב:

    אהבתי את שאנדלובו צריך לשחק קרוב לעמאשה. לפי דעתי, לאור ההתנהגות של אנלדובו בשנה האחרונה, הוא צריך לשחק יותר קרוב לפאנטיני (רמז: דרום אפריקה). ועמאשה, לאור מצבת החלוצים החלשה שלנו, צריך לחזור ומיד להרכב. אני פשוט לא מבין למה עושים לו את הרצח אופי הזה.

    אהבתי

  8. בר הגיב:

    מה הקטע לקרוא למכבי חיפה- מכבי?!

    זה מתאמץ, לא טבעי והכי wanna be שיכול להיות, אנחנו מכבי חיפה וצריכים להיות גאים בשם, בלי קיצורים ובלי נעליים!

    אהבתי

כתיבת תגובה