לפחות טוב לדודו/ מתי סין-קרונה

שיהיה טוב לדודו עזריה, אוהד הפועל באר שבע (אולי הבכיר מביניהם), חשוב לי יותר משיהיה טוב לרוב רובו של הקהל הירוק. לפעמים, שיהיה טוב לדודו עזריה,היה חשוב לי יותר משיהיה טוב לי עצמי.

עד כדי כך היה חשוב לי שיהיה טוב לדודו עזריה, שפעם פעמיים דווקא קצת שמחתי כשמכבי הפסידה להפועל באר שבע (זה קרה אולי פעם פעמיים) וכמה פעמים התבאסתי שניצחנו אותם, במיוחד כשהם היו מסכנים כאלה ואנחנו היינו מי שהיינו פעם.

את דודו עזריה פגשתי באותו מקום בו פגשתי לראשונה את הופמן, בפורום כדורגל ישראלי ב-ynet שדודו ניהל, בימים שפורומים היו המקום החם לדבר בהם עם אנשים באינטרנט, לפני שהפכו לפלטפורמה בה נפגשים היפוכונדרים קליניים עם רופאים אמביציוזיים שלא מצאו לעצמם פינה בתוכניות הבוקר בטלוויזיה. הפורום של דודו היה המקום הכי אינטיליגנטי לדבר בו על כדורגל, ואני התאהבתי בדודו והייתי מוכן לעשות בשבילו הכל. הכל כולל לשדר בסלולארי עבור רדיו האינטרנט של הפועל באר שבע, שדודו הפעיל, משחק כדורסל שלם בהיכל הפחים בחולון בין הפועל חולון להפועל באר שבע בליגה הארצית, בלי להבין חצי דבר בכדורסל, עם הנחיה ממנהל הרדיו לשבת ביציע האוהדים הריק של הפועל באר שבע וביד הפנויה מהסלולרי לתופף על הפחים כדי שהמאזין בבית יחשוב שהאולם מפוצץ באוהדי באר שבע.

בדיעבד התברר לי שלא היה אף פעם רדיו אינטרנט להפועל באר שבע, ודודו שהיה באותו זמן באירוע לא יכול היה להגיע למשחק אז הוא סיפר לי סיפור כדי לקבל שידור ישיר של המשחק.

*

בזמנו, לא היה גבול לכמה אני מוכן להקריב עבור אדם כמו דודו עזריה.

הפסיכולוג אמר לי פעם (הרבה דברים הוא אמר לי פעם. היום אנחנו שנינו שותקים ואני משלם על זה) שאם אני רוצה שיהיה טוב לאנשים שסביבי אני חייב לדאוג קודם שיהיה לי טוב. וכמו שהפסיכולוג אמר התחלתי לדאוג שיהיה לי טוב והיום אני קם בבוקר והחיים מחייכים אלי, ואני כמו אנטיפט מחזיר להם שלום קר והולך לדרכי, נותן לחיים לרדוף אחריי בעוד אני רודף אחר דברים שכולם אומרים שיעשו לי טוב כמו כסף וכבוד וניצחונות של מכבי חיפה. כן, ניצחונות של מכבי חיפה שיעשו לי טוב בלי לחשוב על טובתם של אנשים כמו דודו עזריה שטובתו כבר לא תהיה אף פעם חשובה מטובתי אני כי למדתי כמה דברים בחיים ועכשיו הזמן שלי לטוב.

*

התעוררתי בבוקר. החיים חייכו אלי ואני ירקתי להם בפרצוף על מה שעשו לי בערב הקודם בווסרמיל שבבאר שבע, ונתתי לחיים לרדוף אחריי ולהתחנן שאסלח להם בעוד אני נוסע ורודף אחרי עוד כסף וכבוד כדי שיעשה לי טוב כמו שכולם אומרים שזה עושה. בדרך שמעתי ברדיו שהפסדנו ואחר כך באותה נשימה שמעתי שבאר שבע ניצחה וחשבתי על דודו עזריה ועל החיוך שלו ושל ראם הבן היפה שלו אי שם בבאר שבע והסתובבתי לחיים וסלחתי להם וחייכתי. כי לנו כבר טוב לא יצא גם ככה מהעונה הזו, וכמה טוב שלפחות טוב לדודו עזריה.

***

כשרוצים להחמיא לזמר חדש בימינו אומרים שיש לו קול ייחודי. ליהוא ירון שהוציא השנה את הדיסק השני שלו
"אמן השיכנוע העצמי" יש וואחד קול ייחודי בכל ההיבטים – ווקאלית, טקסטואלית, מלודית.

מה הוא קשור לפוסט הזה? תחליטו לבד.

*

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, שאלות ברומו של אדם, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על לפחות טוב לדודו/ מתי סין-קרונה

  1. מתן גילור הגיב:

    התחלתי לכתוב את התגובה כמה פעמים וכל פעם מחקתי. בפעם הראשונה התחלתי לכתוב על איפה הייתי מדרג אותך לעומת שאר כותבי המרשתת (בראש הפירמידה, שיעול שיעול). בפעם השניה על זה שהכתיבה שלך נוגעת. והיו גם שלישית ורביעית.
    אבל מתי, אני לא כותב טוב כמוך, אז אני לא מצליח למצוא את המילים שיתארו בדיוק מה כל פוסט שלך עושה לי.
    אז ברשותך, אנסה לסכם במילה אחת – מתגעגע…

    אהבתי

  2. מתי הגיב:

    תודה מתן. עשית לי את היום. יש גביע בשבוע הבא. נפגש שם.

    אהבתי

כתיבת תגובה

