אנחנו – הפועל באר שבע: אין ציפיות, אין אכזבות

צדק בוני גינצבורג וצדק גם גיא לוזון: באר שבע לא היתה ביום גדול; אבל חלק נכבד מהעניין אפשר לייחס גם לעמידה שלנו. לא שנתנו משחק הירואי או משהו. פשוט עמדנו נכון כדי לסגור את המשחק. השחקנים ההגנתיים היו בסדר, שחקני ההתקפה עזרו להם וזה מה שמקבלים כשכולם כולל כולם מרוכזים בעיקר בהגנה – משחק הגנתי סביר, ואפס משחק התקפה.

הנענו כדור בסדר באמצע המגרש אבל לא הגענו לאף הזדמנות, לא שאני זוכר לפחות. היתה איזו בעיטה של ורמוט אולי. ניכר היה שלוזון בעיקר לא רוצה להיות מושפל שוב מול אחת הגדולות.

אישית אני חושב שעם סגל שכולל את ורמוט, עטר ודמארי, אפשר להוציא יותר מאפס הזדמנויות. אולי זה רק אני, אבל נראה שאנחנו מסתפקים במעט מדי. ווטאבר. מי שנכווה ברותחין וגו'. ויש גם את העניין של רוטציה וחלוקת מאמץ. מעניין לראות איך ורמוט יתפקד מול בית"ר בשבת אחרי 90 דקות היום. ואם לא יפתח, מי אמור ליצור מצבים במקומו.

*

כמו שאתם יכולים להבין, אני כבר לא מצפה ליותר מדי, וזה בדיוק מה שקיבלתי היום. הבעיה היא כבר לא זה, אלא שיש מצב שלא אצפה לכלום גם לקראת העונה הבאה. זה כבר יהיה נדיר. אני רגיל להאמין בכל קיץ מחדש שהפעם זה יהיה אחרת. שהשנה השחקנים יהיו טובים, שהשנה המאמן יהיה טוב, שהעונה יצליחו להרחיק מהקבוצה את התקשורת. עכשיו גם האמונה דועכת. אלא אם יקרה משהו יוצא דופן, אני לא רואה אפילו סיבה לקוות.

*

לפחות שחר חזר, והיה זועף ורוטן כתמיד. אז הכל בסדר, כנראה. עוד בסדר כזה ואבדנו.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אנחנו – הפועל באר שבע: אין ציפיות, אין אכזבות

  1. איל הגיב:

    נהנה לקרוא אותך קבוע…
    אתה יכול להסביר מה הסיפור עם אזמי שלא מקבל צ׳אנס? זה לא שההתקפה שלנו מבריקה…

    Liked by 1 person

    • הופמן הגיב:

      היי אייל, תודה רבה. לפחות מישהו נהנה בעונה הזאת.
      אני כמובן לא יכול להסביר שום דבר בוודאות. הניחוש שלי לגבי אזמי הוא שפשוט לא בונים עליו לעונה הבאה (כלומר לוזון לא בונה) ולא רואים חשיבות שיקבל דקות אם במילא לא יהיה פה, ויש שחקנים כמו דמארי ועטר או צעירים כמו עוואד וזנטי שגם הם רוצים דקות. בקיצור, נפל קרבן לבלגן שאחרי ההחלטה על עזיבת קרלסן.
      חיבבתי את אזמי, נתן משחק שניים טובים ועוד אחד פחות, אני חושב שהגיעו לו יותר הזדמנויות. אבל אני דווקא יכול להבין את השיקול הזה. לא מופרך בעיני. וגם לא מרגיש לי שיש לנו בעיה בגזרת החלוצים דווקא. בכל שאר הגזרות יותר ):

      אהבתי

להשאיר תגובה

