רדיו חיפה מודיע בתדהמה/ מתי סין-קרונה

תוכנית הספורט של רדיו חיפה אחרי משחקים היא מופת של טראש טוק מענג מהזן הקאלטי, שכל דקת שידור בה דומה ללגימה מרווה מביב שופכין. חלק מהחן בתוכנית נעוץ ביכולת של חברי הפאנל ללהג את אותן סיסמאות סתומות אלף פעם, ולהתרגש כאילו אמרו אותן כרגע פעם ראשונה. לאוזניים שלי זה נשמע כאילו נתקע לי דיסק האוסף שצרבתי "תשדירי בחירות של הליכוד מכל הזמנים" על "פרס יחלק את ירושלים".

אתמול אחרי המשחק נכנסו בתחנה לנוהל חבצלת של עיתונות הספורט – פיטורי מאמן. סליחה על האנלוגיה, אבל זה נשמע כמו משדר מיוחד מבית החולים לקראת פטירתו של אישיות ממלכתית. זה התחיל עם קריאות ביניים של "הוא לא יהיה על הקווים במשחק הבא", המשיך במועמדים להחליפו כשלכולם יש את אותה אג'נדה – "יניב קטן", חוץ מיניב קטן שיש לו את אותה אג'נדה – "לא יניב קטן אבל מישהו שמכיר ת'מערכת"; אחר כך הגיעו קריאות ביניים של "משהו קורה, מסיבת העיתונאים נדחית", הודעות ווטסאפ מתחת לשולחן, ה"לא יהיה על הקווים בשבוע הבא" הזהיר, שהתפתח עם חלוף הדקות ל-"לא יהיה עד יום שלישי", "לא יעביר את האימון מחר", "לא יהיה במכבי מהלילה", ועד "כנראה לא ייצא מהאצטדיון כמאמן מכבי".

או אז, אחרי כשעת שידור בה נוקזה כמעט כל מערכת הביוב של האצטדיון אל גלי האתר, הגיע ה-"טוב…", ואז שקט של – הנה קורה משהו, בואו נכבד ת'מעמד, ואז ההודעה: "לוזון יתפוטר ממכבי, תכף תצא הודעה רשמית". הפאנל מחפש את המילים, כמעט מבקש את ה"בואו נחכה להודעה הרשמית" הממלכתי, כי ברגעים כאלה ראוי להיות ממלכתי. אולי משפחת לוזון בבית בפתח תקווה עדיין לא שמעה את ההודעה? לא מגיע להם לדעת ראשונים? והנה זה מגיע – ההודעה הרשמית מפי המועדון.

ההודעה נקראת בפאתוס סטייל "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה" של איתן הבר, ואז עוברים לשלב הבא של נוהל חבצלת, עבור מי שכבר שנה שלמה מוספד והנה כרגע זה בדיוק קורה: עוד הספד קצר בשביל הרשמיות, הפעם מפיו של האיננו בכבודו ובעצמו שכמו זוכה להיות נוכח בהלוויה של עצמו ולסנגר על עצמו ב"אחרי פיטורי קדושים אמור", עוד הספד קטן מפי הפאנל ויאללה ממשיכים בעיסוק במועמדים להחליפו כשלכולם יש את אותה אג'נדה -"יניב קטן", חוץ מיניב קטן שיש לו את אותה אג'נדה – "לא יניב קטן אבל מישהו שמכיר ת'מערכת".

*

לפעמים הפאנל הזה נשמע כמו "מחכים למשיח" של שלום חנוך. האמת, נראה לי שכל פאנל אוהדי מכבי שמתכנס ומדבר נשמע בשנים האחרונות כמו "מחכים למשיח". אז בואו נשמע עוד קצת את "מחכים למשיח", ואז נקום ממקום מרבצנו, ניגש לבית חב"ד הקרוב ונתפלל חזק שהוא באמת יבוא במהרה בימינו.

*
מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, תקשורת השרוכים, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על רדיו חיפה מודיע בתדהמה/ מתי סין-קרונה

  1. לא מכיר את המערכת הגיב:

    השינוי צריך להתחיל בעמדת הכרוז

    אהבתי

  2. פרלה הגיב:

    אחרי הפוסט המענג הזה אני כמעט שבע רצון מכל הסבל שעברנו עד שהגענו לכאן

    אהבתי

  3. הופמן הגיב:

    מצוין. איכשהו פסח עליי הגן הזה שמאפשר לכל כך הרבה אנשים (ביניהם כמה מחבריי הטובים ביותר, חלקם אינטליגנטים בכל זמן אחר) להאזין לתוכניות האלה, מתוך הנאה מוזרה מטיפשות הפרשנים או סתם מזוכיזם. אותי הן פשוט מרגיזות (במקרה הטוב, או מביכות במקרה הרע).

    אהבתי

  4. מתי הגיב:

    לא מכיר ת׳מערכת-מוזר שהיה כבר הליך להחלפת הכרוז שנעצר משום מה. למרות ששכנר לא נורא כל כך.

    תודה עמית, אני כל כך שמח שאתה קורא אותי.

    הופמן, נשבע לך זה לא אני, זה הרדיו באוטו שנסענו בו. למרות שהפעם באמת היה לי מעניין לשמוע כי זה ממש נשמע כמו מערכון על תוכנית ספורט ברדיו מקומי.

    אהבתי

כתיבת תגובה