אנחנו – רמת השרון, לפני: 500 מי יודע/ יותם זמרי

כוח אריק יעלה מחר למשחק מול רמת השרון. דווקא לאחר ההפסד לבני יהודה וההתרחקות הקלה מהמקום הראשון מקבל המשחק הזה לטעמי משנה חשיבות וזאת מכמה סיבות:

  • חשוב לראות כיצד תצליח הקבוצה להתאושש מההפסד הראשון בתקופתו של אריק, גם בכדי להעיד על המשך העונה הנוכחית וגם בכדי לתהות על יכולתו של אריק להרים קבוצה לקראת העונה הבאה.
  • אחרי שסיימנו לטפוח לעצמנו על השכם בעקבות התצוגה בבלומפילד, מעניין אותי לראות אם הקהל הירוק ימשיך להציף את היציעים כמו שעשה במשך כל העונה גם בשעות המתולתלות הקשות ביותר.
  • מעניין לבחון כיצד תתמודד הקבוצה עם פציעתו של אייל משומר. סתם, אני צוחק.
  • בעונתו האחרונה של אלישע קבוצות שבעבר נהגו להחליף חיתול עוד בעתלית קיבלו ביטחון וחילקו לנו סטירות עם החלק המעליב של הרגל בקריית אליעזר, גם העונה הזו החלה כך ולטעמי אחד מהישגיו הגדולים של אריק הוא השבת כח ההרתעה של מכבי בקרייה. מותר למכבי חיפה לאבד נקודות והיא תאבד גם בהמשך, אסור לה לאבד נקודות בבית, נקודה.
  • וסעיף אחרון וחביב, מחר מכבי חיפה יכולה לחגוג את הניצחון ה-500 שלה בליגה (או חלילה את ההפסד ה-154 או התיקו ה-222). עשו טובה, לא בא לנו לחגוג את הניצחון ה-500 באיזה חור, תנו לנו לחגוג את זה בבית, תודה. מלח מים, מלח מים.

המלצה לסיום: לכבוד הניצחון ה-500 שמטעמי נאחס אגיד שלא נחגוג אותו מחר, אני ממליץ שכל אחד מכותבי הבלוג ייבחר את הניצחון הפרטי שלו ונעלה את זה יחד בפוסט חגיגי, סגור? (אם מישהו נוגע לי בחמישייה שנתנו לצהבת בקריה עם ראובן אלון ברקו וגלאם אני שובר אותו).

הנבואה

ניתנה למשה רבינו.

ולכן

0:3 ירוק!

יותם זמרי

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על אנחנו – רמת השרון, לפני: 500 מי יודע/ יותם זמרי

  1. מתן גילור הגיב:

    1. מדובר על הנצחון ה-500 במשחק ביתי, כך שאלא אם אנחנו מתכוונים לאחר משחקי ליגה בנהריה, כנראה שבכל מקרה הוא יהיה בקריית אליעזר (או רחמנא לצלן בסמי עופר) ולא בשום מקום אחר.
    2. כבר כתבתי את זה כמה פעמים – אייל משומר בין 3-4 המגנים הימניים הטובים בליגה. מי שטוען אחרת שיביא שמות, או שיפסיק לזלזל בו. הוא מהיר ועם כושר גופני מצוין. אז נכון, דגני עושה פחות חורים ויותר אחראי בהגנה. עם זאת, אין לו משחק התפקה כלל והוא לוקה בסגירה האלכסונית.
    מחר, ככל הנראה, פותח דלה ימפולסקי. בשום יקום הוא לא עדיף על משומר.

    אהבתי

    • רון הגיב:

      בין 3-4 המגנים הטובים בליגה? אז אני נגיד שביום בינוני שלו הוא לא תורם יותר מהמגן שמולו. איך זה עוזר לנו ליישם איזשהי עליונות על פני היריב ? (ואנחנו מסכימים שמגן זה אחד מהתפקידים הקריטיים לקבוצה,נכון?)

      ו.. אף מילה על החילופים הלא טובים של אריק בבלומפילד? עד מתי נלקה בתסמונת המחצית השנייה האנמית? ומתי נבין שעדיף חילופים, שיתיימרו לפחות, לממש איזשהי החזקת כדור שקולה ומחושבת מהדקה ה60. ג'אבר עטאא היה טוב.

      אהבתי

      • מתן גילור הגיב:

        יש לך 4 יותר טובים? נו, בוא נשמע…
        אין ספק שהוא לא המגן האולטימטיבי, אבל הוא הרבה פחות נורא ממה שעושים ממנו.
        כל עוד ידין פצוע, עטאא צריך לפתוח.

        אהבתי

    • יותם הגיב:

      טוב אם כבר פתחת את עניין משומר, אז יאללה
      מסכים איתך שמדובר באחד מארבעת המגנים הימניים הטובים בליגה, הבעיה היא שגם הם מצטיינים בעיקר בבינוניות. משומר לטעמי דווקא מצטיין במשחק ההגנה, משחק ההתקפה זו הבעייה שלו, הבנאדם לא יודע להגביה ואני עדין איתו. אבל אתה יודע מה זו ממש לא אשמתו, זו עבודה של מועדון, לא ייתכן שבמשך מספר שנים לא מצליחים לגדל מגן ימני שיהווה תחרות על העמדה. משומר הוא סממן לעונות של בינוניות שאני מקווה שאריק ישכיל לקטוע, אני לא טוען חלילה שיש להוריד אותו לספסל כרגע אני מסכים איתך שהוא האופצייה העדיפה בסגל, אבל לא יזיק בסוף העונה ללכת לשטוף את העיניים באירופה או באפריקה בחיפוש אחר אלטרנטיבה מתאימה. מסיללה סטייל.

      אהבתי

      • מתן גילור הגיב:

        למה אירופה?
        יש לנו אחלה קשר בנוער על קו ימין שזה עתה הוחתם ל-5 שנים (קוסטה).
        אני מזכיר שרוני לוי הסב את מסיללה מקשר למגן בגיל מאוחר יותר.
        אריק צריך לבוא לחנין ולאמר לו שהוא ינחה את אבוקרט שקוסטה ישחק מעתה מגן ובאימונים יעבדו איתו בעיקר על הגנה.
        בוא נגיד את המובן מאילו – מכבי חיפה צריכה מגן שחזק בהתקפה לעיתים ע"ח הגנה, כיוון שבמרבית משחקי הליגה אנו תוקפים ומול צפיפות בהגנה מגן תוקף זה הפתרון היעיל ביותר.
        לעניות דעתי, פה המטבע נמצא מתחת לפנס.

        אהבתי

  2. מתי הגיב:

    משומר הוא בין הבלם הימני הכי טוב בארץ. אני לא מוצא איפה נמצאים כל הארבע אחרים שאתם מדברים עליהם ויסלח לי אנטבי.

    אהבתי

  3. פינגבאק: רוח אי אפשר לשרוף/ מתי סין-קרונה | מצד שני

  4. הופמן הגיב:

    לא חושב שיש ארבעה מגנים ימניים יותר טובים ממשומר בארץ, אני יכול לחשוב על אחד – איך קוראים לו מקרית שמונה, וגם לו עדיין יש מה להוכיח.
    מצד שני, זה לא אומר שמשומר טוב, זה אומר שרמת המגנים הימניים בארץ על הפנים.
    משומר יכול להיות מצוין, אבל לרוב הוא בינוני עם הבלחות והרבה איבודי כדור מסוכנים. בקיצור, לא יציב.
    אני דווקא חושב שהשיבוץ של ימפולסקי בעמדה הזאת יכול להיות רעיון אדיר. הוא חזק, מהיר, יש לו מוטיבציה ולפעמים הוא יודע להרים. אין ספק שבכל תפקוד אחר הוא לא ברמה של מכבי, אבל אולי הגרייב הזה שעושים לו עוד יציל לו את הקריירה.

    אהבתי

כתיבת תגובה