אנחנו – הפועל חיפה, לפני: רדיו בלה בלה/ מתי סין-קרונה

יצא לי לשמוע בשבת דיון ב"שירים ושערים" לגבי הדרבי. ז'וז'ו אבוטבול ושרון פרי ליהגו במשך כעשרים דקות, לא לפני שקבעו שמכבי תל אביב לקחה אליפות, על כך שלמרות שהדרבי לא משנה דבר למכבי אלא רק להפועל, מכבי צריכה להתעלות ולשמור על ספורטיביות ולשחק כאילו זה המשחק הכי חשוב שלה כי בכל זאת זה דרבי וזו יוקרה עירונית ובלה בלה בלה. כל הקלישאות נכנסו למיקסר ויצאו מעורבבות אחת בשנייה: "לדרבי שני משלו.. חיפה עיר בלי הפסקה… זה עונה של משחק שלם… בלה בלה בלה… בלה בלה… בלה בלה בלה בלה….".

ובכן, אני לא בא בטענות לשתי הקלישאות מהאולפן ברוממה שצריכות להעביר שלוש שעות שידור משמים עם איתם לחובר ועטמנא וואבי. הלוא גם אני פעם הייתי צריך להעביר שעה וחצי קשות ברדיו. זה קרה כששידרתי, עבור דודו עזריה חברי הטוב, משחק באולם הפחים בין הפועל חולון להפועל באר שבע, בליגה הארצית בכדורסל, לרדיו האינטרנט של אתר האוהדים של הפועל באר שבע, ובמשך עשרים דקות בהן לא הובקע סל אחד העברתי את הזמן לשני המאזינים בעיסוק בסוגיה האם הפחים באולם הפחים עשויים באמת מפח אורגינל או סתם מברזל חלוד, ותוך שאני דופק על הפח/ברזל חלוד כדי לבדוק במה מדובר קפץ עלי השופט וביקש שקט היות והדפיקות מפריעות לשחקנים להתרכז בקליעות של השערים.

על כן, לא על מטחנת המילים אני בא להלין כאן אלא על השטויות שבהן פוטמה המטחנה. וכי אין למכבי על מה לשחק בדרבי? מה? להפועל המשחק יותר חשוב? למה? מכבי תל אביב זכו באליפות? מתי? (טוב, אם אני אמרתי את זה, זה לא הופך את זה לנכון). ובעוד הם מדברים ואיתם לחובר פורץ לשידור בעזרת הטכנאי עטמנא וואבי ומספר על הסיגריות של יוסי מזרחי, אני מעביר את עצמי בדיקה שאני עורך מפעם לפעם כדי לבחון אם יש עדיין עבור מה לחיות: חסרים לי פחות ממיליון שקלים כדי להיות מיליונר? צ'ק.

בקונסטילציה מסוימת יש סיכוי שבר רפאלי תזמין אותי לסיבוב על החסקה (למרות שהגבר הכי מכוער שהיא התנשקה איתו עדיין יותר יפה ממני)? צ'ק.

למכבי יש משחק חשוב השבוע? צ'ק.

עדיין כיף לחיות. צ'ק.

הנבואה ניתנה לשוטים? צ'ק.

התחזית למחר: 0-3 ירוק. צ'ק!

מתי סין-קרונה

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, תקשורת השרוכים, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על אנחנו – הפועל חיפה, לפני: רדיו בלה בלה/ מתי סין-קרונה

  1. יניב הגיב:

    אלוף. צחקתי בקול.

    אהבתי

  2. מתי הגיב:

    תודה יניב.

    אהבתי

  3. יותם הגיב:

    אהבתי בלה בלה בלה מאד

    אהבתי

כתיבת תגובה