פסט על המשחק לפני שמתי כותב משהו יותר פיוטי

(פסט – פוסט קצר, מהיר ולא מלוטש)

יופי. בדיוק ככה יוצאים ממשבר. משחק שיכול וצריך לשנות מומנטום.

אני לא מסכים עם מי שכתב ואמר שבנאדו ויתר מראש על המשחק. אני חושב שהוא רואה את כל הבעיות וניסה לתת פתרונות לכולן. הוא לא הצליח, אבל לפחות הוא מזהה מה לא עובד, גם זה לא מובן מאליו.

כמה דברים שכתבתי תוך כדי משחק:

*

זאת בעיה שטוואטחה נפצע לעיתים קרובות, בעיקר כי בכל פעם שהוא נח הוא מדמיין שהוא כוכב, אז הוא חוזר כמו כוכב, ולוקח לו כמה משחקים להיזכר שהוא לא ולחזור לשחק כמו שהוא יודע (ואז, באופן פרדוכסלי, הוא חוזר להיות כוכב). שייתן לנו כמה משחקים בלי שטויות לפני שהוא נפצע שוב.

*

בנאדו נוטה להגזים. גם כשהוא מזעזע, זה תמיד זעזוע או שניים יותר מדי. אני די בטוח שזה עניין של ניסיון. כיוונונים עדינים. מה שבטוח, כשבנאדו נמצא במצב של fight or flight, הוא fights. מה שאי אפשר ממש להגיד על הבחור שהוא החליף בתפקיד.

*

ההרכב בתחילת מחצית השניה הוא לדעתי ההרכב המושלם שלנו – בלי קטן, בלי דינו, עם גבאי, עם ידין, עם גולסה, עם עזרא. שתי הסתייגויות:

לא יודע מי עדיף, דקל או פיליאבסקי. נראה עם הזמן. אני חושב שפילי יותר מהיר. בכל מקרה, אם פיליאבסקי – אז במקום קינן ולא במקום צ'וצ'ה.

במשחקים חשובים וקשים, הייתי מוציא חלוץ אחד ומשחק גם עם ידין וגם עם בוקולי. החלוץ היחיד המועדף עליי, אם אתם שואלים, הוא כרגע תורג'מן.

 *

לא יעזור לכם כלום, אני חולה ותמיד אהיה חולה על גולסה. השחקן עם הביצים הכי גדולות על המגרש. תמיד בא לקבל כדור. תמיד עושה הגנה. מחויבות של 100% לקבוצה ולמשחק. מה שגורם לי לחשוב שזה לא שמחוץ למגרש הוא לא מחויב לקבוצה, אלא שהוא פשוט מחויב ב-100% לסוכנים ולמשפחה שלו. כי מדובר בבחור מחויב.

וזה בלי לדבר על הקלאסה שלו, על הטכניקה, על השמירה על הכדור, על זה שהוא לא נופל כמעט. חולה עליו.

*

מה יש לנו עם קבוצות קזחיות וחזרות מפיגורים?

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, משחקים במילים, פסט, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על פסט על המשחק לפני שמתי כותב משהו יותר פיוטי

  1. פרלה הגיב:

    כיף שחזרת. כמו מכבי. נשמח אם תישארו עד סוף העונה.

    אהבתי

  2. תום א הגיב:

    הרבה פעמים אתה כותב בדיוק דברים שאני חושב – גם הפעם.
    תורג'מן צריך להיות החלוץ המרכזי עד ינואר, אין לנו מישהו יותר מתאים ממנו.
    לגבי גולסה, ימים יגידו. בינתיים הוא מאכזב, פשוט כי הפוטנציאל שלו כל כך גבוה.

    אהבתי

  3. מיכל הגיב:

    גולסה נתן משחק טוב. ביחד עם ידין הם היו הטובים על המגרש. אני מאוד מאמינה שקשה לשחקן לתת ביטוי ליכולות שלו כשמרחף מעליו צל. גולסה צריך לדעת שהוא בהרכב, כמו גם גבאי, תורג'מן (אין מישהו יותר טוב. ואגב אני ממש מקווה שבזאת תם ונשלם הפרק העצוב של אנדלובו במכבי חיפה. עצוב בשבילנו כמובן, פחות בשביל דמאיו) ובכלל ההרכב של החצי השני כמו שכתבת (למעט דקל ופילא. דקל מעט יותר טוב ממנו, ועדיין יותר טוב). בסה"כ, קבלנו משחק בינוני של קבוצה בינונית. הטעות שלנו היא שאנחנו מצפים ליותר כשזו כבר למעשה שנה שלישית ברצף בה העונה שלנו נגמרת באוקטובר, אבל זה נושא לפוסט אחר.

    אהבתי

כתיבת תגובה