הפועל באר שבע – אנחנו: הסוס השחור

לא ידעתי מה אני רוצה שיקרה במשחק הזה. באופן טבעי רציתי שננצח, מצד שני לא רציתי לסדר למכבי ת"א עלייה למקום הראשון ואולי אליפות. מצד שלישי, אני לא בטוח שאני רוצה שהפועל ב"ש תיקח אליפות. אני לא צריך עוד קבוצות שיתפסו עלינו תחת. זכייה באליפות תרים להם את האף, הפסד שלה ברגע האחרון, עם כל הכסף ששמו שם ואחרי כל השנה שהם עברו, יוציא להם את האוויר מהמפרשים. לא רוצה שהם יהיו האלטרנטיבה למכבי ת"א, במקומנו. מצד רביעי, על מי אני עובד. כמו שאנחנו נראים, אנחנו אפילו לא אלטרנטיבה לבית"ר.

מצד חמישי רציתי שנפסיד כי כל נקודה עלולה לקרב אותנו לאירופה, ואם נגיע לאירופה אין סיכוי שרוני לוי יעוף. מצד שישי, אולי רוני לוי בכל מקרה יישאר ואז נמצא את עצמנו עם רוני לוי ובלי אירופה, שזה בכלל סיוט.

בקיצור, לא הייתי עצוב אם היינו מנצחים, אבל גם לא הייתי מתבאס יותר מדי אם היינו מפסידים. בסוף יצאנו קירחים מכאן ומכאן: גם לא ניצחנו וגם סידרנו לצהובים הזדמנות לכבוש את הפסגה. והכי גרוע, רוני לוי יכול לשמוח על ה"הישג". אל תשכחו שבתחילת העונה היינו בתחתית! מדהים מה שעשינו מאז! מדהים.

*

המשחק היה די מחורבן. בונקר, הצגות, משיכות זמן. לתפארת קבוצות התחתית. הרכב שלא יכול לייצר גול גם אם יהיה מותר להם להרים את השער ולהציב אותו מסביב לכדור.

אני מבין שלרוני יש איזה קטע עם אלירן עטר, אבל מה הסיפור שלו עם ורמוט? הוא באמת חושב שאפשר לייצר משהו התקפי עם בניון לבד?

זהו, אין לי יותר שאלות. אולי רק – מה קרה לטאלנט טוואטחה. היה הבטחה גדולה, נשאר שחקן די מהיר עם נטייה לכרטיסים ולהצגות. לא אמרו שרוצים אותו באירופה? שייקחו אותו כבר. חוזר בי בעקבות התגובה של מתן. חוץ ממשיכות הזמן בסוף, אין לי תלונות לטוואטחה.

*

העיקר שבאר שבע לא ניצחה אותנו השנה. זה מה שנשאר מאיתנו: הסוס השחור של המובילה. מכבי פ"ת של שנות האלפיים.

כמו שזה נראה כרגע, יציעי איצטדיון חיפה/ אבי רן הולכים להיות מחזה מאוד עצוב בשנה הבאה.

אודות הופמן

כותב, עד שייגמר
פוסט זה פורסם בקטגוריה בעיית הקבוצות האחרות, הכדור הוא הכל, ירוק עד, כללי, לירן עונה אפורה, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על הפועל באר שבע – אנחנו: הסוס השחור

  1. מתן גילור הגיב:

    תודה ניר.
    לא מבין מה אתה רוצה מטוואטחה.
    כלומר, בכללי אני מבין, אבל למה טרחת לציין אותו הפעם? היה השחקן הטוב ביותר שלנו. זה כבר נהיה פבלובי לצאת עליו אחרי משחקים, גם כשלא צריך.
    שיתק לחלוטין את בוזגלו – מטובי השחקנים של ב"ש העונה ואחד שמפרפר מגנים בליגה, סייע להתקפה בדיוק כמה ומתי שהיה צריך, ואפילו שיחק אחראי על רגל אחת ברבע השעה האחרונה.

    Liked by 1 person

    • הופמן הגיב:

      צודק. אני חושב שהוא פשוט עצבן אותי עם מה שנראה לי כמו הצגות בסוף אז יצאתי עליו בלי קשר ובלי הצדקה. תיקנתי בטקסט.

      אהבתי

  2. טל מסלמה הגיב:

    פלט היה מעולה בהתחשב בסיטואציה(/במאמן).

    חוץ מזה, היה גשם, חול, ריקודים, אהדה נדירה שלנו לקבוצה אחרת, טיול ג'יפים.
    כדורגל לא ציפיתי לראות ואפילו בזה פישלנו – היה התסריט והתוצאה הכי גרועה שיכולנו לדמיין. אנחנו לא מצליחים להחזיק ביתרון יותר מ3 דק'. וכמו שאמרתי לך מספר פעמים, אני הכי שונא כשהם נותנים לנו תקווה. לפחות זה מהיר (אך אכזרי) גם פעם.

    מקווה שהשחקנים שלנו יתנו את הנשמה גם נגד הצהבת, שרוני לוי לא יעלה בהרכב חסר, ושנהרוס לכולם ולא רק לב"ש.

    Liked by 1 person

  3. יניב הגיב:

    ישבתי ספסל מאחוריך ברכבת ההרים הזאת ופשוט עודדתי בכל התקפה, לא חשוב לאיזה צד.
    משהו רע ושגוי הקבוצה מוציאה מאיתנו השנה, בדיוק כפי שהיא מוציאה מעצמה.

    Liked by 1 person

  4. מתי הגיב:

    הופמן תתחיל מעכשיו בלרצות שננצח. אני לא מקבל את זה כדיפולט של אוהד. לפעמים זה מתגנב לי לרגשות אבל אני לא מוכן להודות בזה גם לא ביני לביני.

    Liked by 1 person

    • הופמן הגיב:

      הגזמת. אתמול ראיתי את המשחק בפאב בו היו כמה אוהדים של מכבי וכמה אוהדים של מכבי ת"א, והיחידים שרצו בכל ליבם שננצח היו הצהובים. לא פגשתי בשבוע האחרון אוהד ירוק אחד שרצה שננצח את ב"ש. האמת שזה שימח אותי – לא ידעתי שהשנאה לת"א עדיין כל כך מבעבעת.

      אהבתי

  5. mhfcball הגיב:

    תמיד כיף לקרוא אותך הופמן
    אולי במקום המשחק נגד העמלק תעמוד בעיגול האמצע ותקרא טקסטים שלך, אני אהנה יותר מהמשחק

    ולענייננו, משחק שהוא בבואה למצבה של מכבי חיפה, שהיא כיום לא יותר מצד ג' במאבקי האליפות, קבוצה שיכולה רק להרוס, קבוצה שפתאום השחקנים נזכרים לעשות הגנה רק במשחק שנקרא לו "גדול"
    זה מה שנשאר, קמועדון ענק עם קהל עצום, הוא כיום קבוצה קטנה, עם מנהל עם ראש קטן, וזה מה יש
    האם זה ישתנה? לא בעתיד הקרוב ולא עם האנשים האלה

    Liked by 1 person

    • הופמן הגיב:

      תודה חבר.
      באמת עצוב. אני מניח שהעונה הבאה תהיה קו פרשת המים עבור כמעט כולם.

      אהבתי

      • mhfcball הגיב:

        עזוב
        קו פרשת המים היה ממזמן, יש כאן מנהל עסק (נקרא לזה עסק), שאין לו שום שאיפה להצליח, שום שאיפה להשיג משהו.
        השאיפה היחידה שלו זה שאדון הופמן וגברת כהן יגידו עליו שהוא גדול, זה מה שמעניין אותו
        אם תבוא לשחר עם שתי אופציות , אחת, מכבי חיפה מסיימת מקום רביעי והוא זוכה ל-90% ביקורות חיוביות ויח"צ חיובי, או מכבי חיפה מסיימת מקום ראשון והוא זוכה ליח"צ שלילי, במה הוא יבחר לדעתך?
        די, נמאס לשמוע אותו, נמאס מהחירטוטים, וואלה , אין לי בעיה שהוא מנהל גרוע ומכבי חיפה היא בת ערובה בידיו, יש לי בעיה שדור שלם גדל פה על חרטוטים של גביר, ואומרים לו אמן בגלל שיש לו כמה שקלים בחשבון. אחרי זה מישהו מתפלא למה יש פרסומת שאנשים יעשו 5 יח"ל מתמטיקה?
        זה דור עיוור , כותרת קליטה, לייק ועשינו את שלנו, המסר נתפס

        אהבתי

כתיבת תגובה